ja ennenkuin joku nippeli tietoa omaava kynis tulee näsäileen niin tiedetään että se suora rasitus on aina tehokkaampaa kuin epäsuora.
:lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja ennenkuin joku nippeli tietoa omaava kynis tulee näsäileen niin tiedetään että se suora rasitus on aina tehokkaampaa kuin epäsuora.
Tuossahan ei ole kekkosenkaan järkeä. Jos teet kaikki tai useimmat sarjat failureen treenaat lähinnä hermostoa ja oliko tässä ideana rakentaa lihasta vaiko yhtä kovat hermostot kuin voiman ostajilla? IMHO ei missään nimessä kannattaisi hirveästi sarjoja vetää failureen paitsi ehkä ennen kevyttä viikkoa, mutta kumminkin harvoin. Minä haluan ainakin lihasta rääkätä ja säästää hermoston yli rasitusta.
Jos treenaa 3-jakoisella yhden kerran niin ei se riitä pitämään sitä proteiini synteesiä koholla. Jos 3-jakoinen tehdään 2 on 1 off menetelmällä niin sitten se on aivan ok ja itsekkin olen huomannut sen toimivaksi menetelmäksi.
Ja kyllähän 4-5-jakoisetkin voidaan rakentaa fiksusti niin, että koko kroppa saisi kerran suoraa rasitusta ja kerran epäsuoraa rasitusta. Äärimmäisen harvoin näin kumminkaan on, mutta mahdollisuus tuokin. Tosin pitää muistaa, että epäsuora rasitus on aina epäsuoraa rasitusta eikä vedä vertoa suoralle rasitukselle.
Totta, lukuunottamatta sitä seikkaa, että tuosta NGV:n tekstistä ei saa irti yhtään mitään, ellei ole lukenut juttua Hulkin kirjoittamana. Teksteissä on pieniä eroja ymmärrettävyydessä.Nuohan onkun suora kopio dr.Hulkin tarinoista.
Nuohan onkun suora kopio dr.Hulkin tarinoista.
Nuohan onkun suora kopio dr.Hulkin tarinoista.
:D "voiman ostajat" Mut joo, eiköhän se lihas rakennu vaikka ne sarjat vetää loppuun... kuitenkin loppuun vedetään sekä lihaskudos että hermosto. Pidemmän päälle tietenkään ehkä ei niin järkevää, mutta miksei välillä voisi tehdä vaikka kuukauden 3-jakoista jossa vetää kaikki sarjat loppuun?Jos teet kaikki tai useimmat sarjat failureen treenaat lähinnä hermostoa ja oliko tässä ideana rakentaa lihasta vaiko yhtä kovat hermostot kuin voiman ostajilla?
Lähinnä sitä ajattelin että kun Max_Hardcore ilmoitti seuraavaa:juu, mutta noissa moni jakoisissa tulee myös todella paljon epäsuoraa rasitusta eri päivinä joka on myös hyvästä, ei siis juurikaan haittaa vaikka kierto onkin pitkä.Todella useassa täällä ja muualla esitellyissä 3-, 4- ja 5-jakoisissa on sama viikon kestävä kierto...? Eli ärsyke tulee sen seitsemän päivän välein, vaikka kroppa on pilkottu yhä pienempiin osiin. Vai oletko käyttänyt 3-jakoisiasi on-off (siis joka toinen päivä treenit) tyyliin vai miten? Treeni neljänä tai peräti viitenä päivänä viikossa, käyttäen ihan normaalia 3-jakoa?
ja4- ja 5-jakoinen:
Yksi kova treeni jokaiselle lihasryhmälle kerran kuudessa tai seitsemässä päivässä... tai jopa harvemmin.
Että millaisella kierrolla hän 3-jakoisella treenailee (kun ilmoittaa 3-jakoisen ärsykkeen tulevan ilmeisesti useammin, vai onko kyse juuri epäsuorasta/suorasta, eipä oikein selviä tuosta...), koska kuten sanottu useimmiten 3- tai useampijakoisissa on yhtä pitkä kierto. Mutta ne suorat ja epäsuorat ärsykkeet taas riippuu vissiin aikalailla miten ne lihakset sitten jakaa... (push-pull-jalat vs. "1. Rinta, selkä 2. Jalat 3.olkapäät & kädet"?).3-jakoinen:
...silti kasvuärsyke tulee riittävän usein...
Tuossahan ei ole kekkosenkaan järkeä. Jos teet kaikki tai useimmat sarjat failureen treenaat lähinnä hermostoa ja oliko tässä ideana rakentaa lihasta vaiko yhtä kovat hermostot kuin voiman ostajilla? IMHO ei missään nimessä kannattaisi hirveästi sarjoja vetää failureen paitsi ehkä ennen kevyttä viikkoa, mutta kumminkin harvoin. Minä haluan ainakin lihasta rääkätä ja säästää hermoston yli rasitusta.
Jos treenaa 3-jakoisella yhden kerran niin ei se riitä pitämään sitä proteiini synteesiä koholla. Jos 3-jakoinen tehdään 2 on 1 off menetelmällä niin sitten se on aivan ok ja itsekkin olen huomannut sen toimivaksi menetelmäksi.
Ja kyllähän 4-5-jakoisetkin voidaan rakentaa fiksusti niin, että koko kroppa saisi kerran suoraa rasitusta ja kerran epäsuoraa rasitusta. Äärimmäisen harvoin näin kumminkaan on, mutta mahdollisuus tuokin. Tosin pitää muistaa, että epäsuora rasitus on aina epäsuoraa rasitusta eikä vedä vertoa suoralle rasitukselle.
Lisäksi monijakoisilla ei se salikäyntikään varmaan veny niin pitkäksi, itselle 1 tunti on maksimi.

ja sen lisäks viel ihan paska postaus ja täysin ilman asia sisältöä, mutta....
Ei välttämättä ongelmaa, mutta on mahdollista, että lihaksesi olisivat räjähtäneet valtaisaan kasvuun (TM), jos olisit käyttänyt esim. yksi- tai kaksijakoista ohjelmaaItsellä ainakaan ei ole ollut mitää ongelmia tämän vuoden aikana 5 jakoisella treenatessa.
IMO tuo on kaikkea muuta kuin loogista. Jos haluat hyväksi jalkapalloilijaksi, joudut treenaamaan samoja asioita joka päivä. Jos haluat hyväksi piirtäjäksi, joudut treenaamaan samoja asioita joka päivä. Jos haluat hyväksi painonnostajaksi, joudut treenaamaan samoja asioita joka päivä. Mutta jos haluat hyväksi bodariksi, riittääkin kun treenaat vain yhtä asiaa kerran viikossa. WTF?!On jotenkin loogista mennä salille ja treenata yksi lihasryhmä tai pari, ja keskittyä niihin kunnolla, ja on tarpeeksi pitkä palautuminen.
Tällä palstalla on käsitelty sarjojen loppuun viemistä vaikka kuinka monta kertaa. Niissä ketjuissa on löydetty useita syitä miksi ei. Kannattaa tutustua.Joka sarjan vedän aina loppuun, koska en ole nähnyt syytä miksi ei.
Kysehän on täysin liikevalikoimasta. Yksijakoisella treenatessa on mahdollista vetää treeni vaikka puoleen tuntiin jos valitsee liikkeet oikein ja pitää palautukset lyhyinä.Lisäksi monijakoisilla ei se salikäyntikään varmaan veny niin pitkäksi, itselle 1 tunti on maksimi.
Asiaa.Kahlaajalintu sanoi:Lainatakseni S225T:ä "luultavasti 1-, 2-, 3-, 4-, 5- tai 6-jakonen toimii, riippuen henkilöstä" (jos muistin ton lainauksen väärin niin potki nilkoille )
Ennen ku meette julistamaan mitään ainoota oikeeta ja ehdotonta tapaa treenata,niin kokeilkaa nyt hyvät ihmiset se käytännönkin tasolla mikä sopii juuri teille.Käytäntö ja teoria kun eivät ihan ihan aina kohtaa.
Iske vaan oma proteiini synteesisi hanuriis eikä sun lihakset kasva yhtään. :DLihas kasvaa ja se on ainoa mikä mua kiinnostaa tässä hommassa, proteiinisynteesit kekkosen hanuriin.
Aih sun mielestäsi treenaamisen ajatteleminen on hiffistelyä? Noh itse asiassa mä oon itse saanut tällä 3-jakoisella 2 on 1 off menetelmällä aikaseks enemmän voimaa ja ehkä massaakin noin 4 kuukaudessa mitä olin saanut aikaan 1,5 vuodessa kämäsillä hilavitkutin 4-5-jakoisilla ohjelmilla. Olisi hauska tietää mikä se sun hiffistely on, mulla on niin huonot geenit, että eivät normaalit gaypumppaus treeniohjelmat meikäläistä auta, toki jos rakentaisin äärimmäisen fiksusti 4-5-jakoisen niin ehkä sitten, mutta en enää kyllä palaa tähän vanhaan myytiin, että treenataan kroppa kerran viikossa.Lopeta nyt oikeesti toi turhanpäiväinen hifailu, sä olet vielä niin alkutaipaleella koko touhussa. Sun jutuista saa sen kuvan, että olisit treenannut vähintään 10 vuotta ja koittanut kaikki mahdolliset treenimenetelmät, mutta totuus kun on hieman toinen.
Vai että HC jutut? En mää mikään HC oo enkä halua olla. Paljon mielummin treenaan kovaa ja fiksusti kuin vaan pelkästään HC:sesti. Ja kyllähän noita läksyjä kerkee lukemaan tässä pakkiksen ohellakin. :DUnohda hyvä poika nyt noi proteiinisynteesit, HC:t ja failuret sun muut. Syö ruokaa ja käy siellä salilla pumppaamassa. Jätä tää netissä vauhkoaminen vähemmälle ja käytä sekin aika vaikka koulunkäyntiin, myöhemmällä iällä se ei takuulla kaduta.
Jeps geneenithän sen määrää millä saa parhaimman tuloksen ja toki se, että käyttäkö ”isojen poikien kreatiinia”. :DEnnen ku meette julistamaan mitään ainoota oikeeta ja ehdotonta tapaa treenata,niin kokeilkaa nyt hyvät ihmiset se käytännönkin tasolla mikä sopii juuri teille.Käytäntö ja teoria kun eivät ihan ihan aina kohtaa.
No mistähän v*%¤%sta sä nyt tiedät millaset geenit sulla on?? Kato sitä passia ja etsi siitä se syntymäpäivä. Sitte treenailet vielä jonkun aikaa ja pohdit asiaa uusiksi jälleen kerran.Iske vaan oma proteiini synteesisi hanuriis eikä sun lihakset kasva yhtään. :D
Aih sun mielestäsi treenaamisen ajatteleminen on hiffistelyä? Noh itse asiassa mä oon itse saanut tällä 3-jakoisella 2 on 1 off menetelmällä aikaseks enemmän voimaa ja ehkä massaakin noin 4 kuukaudessa mitä olin saanut aikaan 1,5 vuodessa kämäsillä hilavitkutin 4-5-jakoisilla ohjelmilla. Olisi hauska tietää mikä se sun hiffistely on, mulla on niin huonot geenit, että eivät normaalit gaypumppaus treeniohjelmat meikäläistä auta, toki jos rakentaisin äärimmäisen fiksusti 4-5-jakoisen niin ehkä sitten, mutta en enää kyllä palaa tähän vanhaan myytiin, että treenataan kroppa kerran viikossa.
JOS ajatelaan kunnolla niin voiko huono geeninen naturaali aloittelija treenata samanlaisilla ohjelmilla mitä jotkut roinari PRO kehonrakentajat treenaavat? Toki 4-5-jakoisilla kasvaa, jos on genetiikka tyyliin JWO tai Toni Kari, mutta kaikkia ei ole yläkerran herra siunannut niin hyvillä geeneillä. Se mitä tarkoitin, että jokaisen pitää löytää se juttu jolla itse kasvaa ja tässä genetiikka määrittelee aika paljon. Ne jotka eksyivät vessa jonoon kun geenejä jaettiin niin niiden täytyy vaan treenata 1-3-jakoisilla kroppa kaksi kertaa tai mennä pimeälle puolelle.
Vai että HC jutut? En mää mikään HC oo enkä halua olla. Paljon mielummin treenaan kovaa ja fiksusti kuin vaan pelkästään HC:sesti. Ja kyllähän noita läksyjä kerkee lukemaan tässä pakkiksen ohellakin. :D
Jeps geneenithän sen määrää millä saa parhaimman tuloksen ja toki se, että käyttäkö ”isojen poikien kreatiinia”. :D
Kahlis mulla on niin huonot geenit, että ne tietää vaikkei ei ole treeni vuosia sitä 30 vuotta. :DNo mistähän v*%¤%sta sä nyt tiedät millaset geenit sulla on??
Kahlis mulla on niin huonot geenit, että ne tietää vaikkei ei ole treeni vuosia sitä 30 vuotta. :D