2x6 tai 5x5 systeemi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jume_1
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Todennu ton 5x5 aika mahtavaksi liikkeeksi :) mutta aina tietyn ajan välein vaihtanu juuri noihin ns. pyramideihin tai korotuksiin... Jotenkin vaihtelulla saanu aikaan "ihmeitä"

Ite hinkkasin jonkun aikaa jotain 5x5 ohjelmaa niin ei oikein tuntunu tulevan tulosta. Sit nostin sitä sarjapainoo 85-90 prosenttiin niin johan alko tulosta tulemaan!! Ehkä se sit johtu vaihtelusta, ehkä ei, mut joka tapauksessa tolla aion jatkaa.

moro voiko joku neuvoa miten saan penkkituloksen nousemaan aloin tekee sitä 05 joulukuussa säännöllisesti paino silloin 47 ja sain hikee 40 ylös nyt paino 51 ja 60 ennätys joten miten saisin sen 70 kiloon ja milloin suunnilleen pitääkö mun tehä 5*5vai 8*3 vai jotain muuta apu ois tarpeen

moro voiko joku neuvoa miten saan penkkituloksen nousemaan aloin tekee sitä 05 joulukuussa säännöllisesti paino silloin 47 ja sain hikee 40 ylös nyt paino 51 ja 60 ennätys joten miten saisin sen 70 kiloon ja milloin suunnilleen pitääkö mun tehä 5*5vai 8*3 vai jotain muuta apu ois tarpeen
Tapoja on yhtä monta kun tekijöitä.
Olen samassa pisteessä kun sinä, että nyt pitäisi jättää tuo 60 taakse ja äkkiä. Olen tehnyt 2 krt/vk 5*5 korotus "systeemillä" eikä painoa ole pitkään aikaan saanut lisätä nyt pitäisi päätää muuttaisiko tuota 5*5 "systeemiä" niin, että pitäisi samat painot vai mitä alkaisi vääntää. Tuolla ekalla topicin sivulla on (jto) mielestäni mielenkiintoinen 4kk penkkisessio ja olen miettinyt, että alkaisiko vääntämään sitä, että kurkkaappa sieltä.

Kysympä viellä te jotka olette tuota 5*5 tehneet niin teettekö sen samoilla painoilla,korotus systteemillä vai pyramiidillä? (tämä on aina ollut minulla mysteeri)

Ei kannata penkkiäkään tehdä enempää kun sen 2krt/viikko... itsellä 5x5 joko samoilla painoilla tai pyramideina riippuen viikosta ja toisen kerran kapeapenkki, vinopenkki ja/tai penkki vastaotteella

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
5x5 toimii itsellä ainakin loistavasti ja lisäksi oon tehny nopeuspenkin kerran viikkoon eli 8x3 noin 50% painoilla! entinen penkki max. on ollu 65 kg ja tällä viikolla meni kevyesti vitonen kuudellakympillä(=90%) ens viikolla olis sitten aika ottaa se eka uus maksimi!

häiritseekö tuo systeemi liikaa kehonrakennus treeniä vai häiritseekö kehonrakennustreeni tuota 5x5ttä?
en jaksa etsii mutta paljon tauot sarjojen välillä?
Jos treenaan esim penkissä 5x5 tyylillä ja normaali body treeniä niin onko mun mahdollista saada se 20kg lisää 4kk:ssa? jiiteeoolle kysymys:D

Oon käynyt salilla nyt 1.5kk ja penkissä oon tehny tota 5*5... treenaan koko kropan viikossa läpi. Penkki maksimi on noussut 60kg--->67.5kg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom