2x6 ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Bull-
  • Aloitettu Aloitettu
Tuntuu jotenkin vähäiseltä toi 2x6 tsydeemi.
Siis kaks sarjaa vaan rintaa, tuntuu tosi vähäseltä. Ei varmana oo tissit kipeenä seuraavana päivänä.

Ants sanoi:
Tuntuu jotenkin vähäiseltä toi 2x6 tsydeemi.
Siis kaks sarjaa vaan rintaa, tuntuu tosi vähäseltä. Ei varmana oo tissit kipeenä seuraavana päivänä.
No tehdäänhän siinä muutaki kuin penkkiä. esim 3sarjaa vinopenaa ja 2-3sarjaa ristitaljaa tai jotain muuta liikettä, jos nuilla ei saa rintaa kipeeksi niin on reenajassa jo vika.

tissien kipeytyminen ei ole mikään tae kehitykselle, eikä kipeytymisen tavoittelu ole olennaista.

voimanostajalle ei ole mitkään vinopenat ja ristitaljat muutaku haitaksi.. kyllähän ne peruskunto kaudelle on ok mutta voimakaudella ne tekee hitaaksi.. olen kyllä yllättynyt jos 2x6 toimii kokeneimmillaki nostajilla.. alottelijoilla nousee tulos vaikka tekis 1x1 tai 20x8

Mike sanoi:
Juu, vuonna -95 olin Ranta rockissa Vaasassa ja pienessä myötäisessä uskaltauduin yhden vitun ison poken juttusille. Nostin 120kg penkistä silloin, kaveri neuvoi kuten itse olen nyt kaikkia neuvonut. 6kk tästä nostin 155kg ykkösen, tämä natuna alle 75 kiloisena.

ihan mielenkiinnosta aattelin tehä tota sen puoli vuotta. :whip:
jospa itelläkin nousis penkki noin huikeesti.... :kuola:

mitäs mielt ootte sellasest oteleveydest et pikkurillit tulee niiden leveellä olevien merkkien päälle??..rasittaako liikaa olkapäitä eli kannattaisko kokeilla pari senttii kapeemmal otteel??..pistäkää mielipiteitä..(tää on siis samal mun maksimi ote..)

Tee se pari senttiä kapeemmalla. Kehitys on ihan samanlaista ja paikat ei pauku. :)

tai siis oikeestaan ne pikkurillit tulee merkkien laitoihin eli n. 1cm kapeemmal molemmilt puolin ku sanoin...mut kiitti vastauksest..

Back
Ylös Bottom