2x6 ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Bull-
  • Aloitettu Aloitettu
No junnuille on selkeintä antaa numeroita, vaihtelu tulee rauta määrän lisäyksestä.
En ala jto:n kans kinasteleen, sillä siinä häviän 100-0:D

neutraali hoikkaselkä: tossakin kuitenkin se kaiken avain tuli esiin: "vaihtelu" :D ja oot ihan oikeessa junnujen suhteen. hyvä vaan kuitenkin olis, jos eivät niin kuvittelisi numeroiden olevan mitenkään maagisia... no...ikä opettaa kai... niin paitsi se salainen numero, joka TODELLA saa woimaa aikaan!!! sitä ei vaan moni tiedä...

:D

-Bull- sanoi:
Tätä menoo jos kehityn nii en tuu koskaan nostamaan penkistä 500kiloa :( :D :D :D :D
Vuosivauhti: (5kg/6vko x 52vko)/v≈40kg/v. Otetaan alkupisteeksi alakanttiin sellainen 60kg penkki, etten sorru liioitteluun. 500kg-60kg=440kg. (440kg/40kg)v=11v.

Eli kaikki mahdollinen alakanttiin arvioituna tolla vauhdilla sä penkkaisit 11 vuoden päästä 500kg. Siitä sitten yrittämään! :thumbs:

Kuukkeli sanoi:
Vuosivauhti: (5kg/6vko x 52vko)/v≈40kg/v. Otetaan alkupisteeksi alakanttiin sellainen 60kg penkki, etten sorru liioitteluun. 500kg-60kg=440kg. (440kg/40kg)v=11v.

Eli kaikki mahdollinen alakanttiin arvioituna tolla vauhdilla sä penkkaisit 11 vuoden päästä 500kg. Siitä sitten yrittämään! :thumbs:
:)

Miten te muut ootte tehny 2x6 penkkiohjelmaa? Jos joku vois laittaa ohjelman penkin ja apuliikkeiden osalta.

Mulla kans toi 2x6 on tuonut aika hyvin :)
17.1. tuli 2x5x68 ja 7.2. tulloo 2x6x72.5
Mulla taitaa kyl olla aika erikoisen kapea normaali ote, n.53cm :rolleyes:
Voiko toi oteleveys joskus hidastaa kehitystä, että pitäiskö pikkuhiljaa alkaa ottaa vaikka 1cm leveempi ote/viikko ?

Bodypena sanoi:
Voiko toi oteleveys joskus hidastaa kehitystä, että pitäiskö pikkuhiljaa alkaa ottaa vaikka 1cm leveempi ote/viikko ?
Ote leveyttä on mahdoton sanoa, joillakin toimii kapee ote ja joillakin leveee, toki voit kokeilla eri oteleveyksiä ja tietysti nostaa parhaalla oteleveydellä ne maksimit, itse sarjat voit tehdä noin kämmenen verran kapeemmalla millä suoritat maksimi nostot.

Bodypena sanoi:
Mullakii on oteleveys jotain 50-55cm. Toivottavasti se ei hidasta kehitystä.

Bodypena sanoi:

Säästä vaan olkapäitäs ja penkkaile tosiaan sarjat vähä kapeemmalla. Ei haittaa kehitystä ollenkaan.

Yks melkee kokoikänatu raw-penaaja, joka on jahtaamassa 272.5kg:a (600lbs), penaa vähän leveemmällä ku hartialeveys. Eli ei oo tainnu hääiritä sen kehitystä ainakaan.

Ite oon kaventanu leveyttä aika kapeeks, ku aiemmilta pumppausajoilta on jääny voimakkaimmaks sellanen hervottoman levee ote, josta varmaanki johtu myös toi rintalihasten ja olkapäiden napsahtaminen tossa reilu 3kk sitten , jonka jälkeen en ookkaa viel pahemmin kovaa penaillu.

Oon nyt muotoillu tota penkkiohjelmaa viime viikosta ja se olis tällanen:

Ma: Penkki 2x6, Vinopenkki 2-3x6-8 ja olkapäät 3x10

To: Kapea penkki 3x8-10, Ranskikset 3x8-12

Ennen se oli tämmönen:

Ma: penkki 2x6, Vinopenkki 3x6 ja olkapäät 3x10

To: Kapea penkki 4-5x6-10

Vaikuttaako hyvältä jos kattelee tuota vähän uudistettua ohjelmaa?

-Bull- sanoi:
Oon nyt muotoillu tota penkkiohjelmaa viime viikosta ja se olis tällanen:

Ma: Penkki 2x6, Vinopenkki 2-3x6-8 ja olkapäät 3x10

To: Kapea penkki 3x8-10, Ranskikset 3x8-12

Ennen se oli tämmönen:

Ma: penkki 2x6, Vinopenkki 3x6 ja olkapäät 3x10

To: Kapea penkki 4-5x6-10

Vaikuttaako hyvältä jos kattelee tuota vähän uudistettua ohjelmaa?
ota kapea penkki sillä 2x6 myös ja vino penkissä ottaisin toisto alueeksi 6-12 esim näin, aluksi sellaiset painot joilla tulee 6, toiseen satsiin sellaiset millä tulee 8-10 ja kolmanteen pitkä sarja tyyliin 10-12, lisäksi voisit vemputtaa rinnalle esim pari sarjaa ristikkäis taljaa. olkapäille: vipareita sivuille ja eteen ja taka olkia, kutakin ainakin 2sarjaa. Toki jos virtaa on niin voit vipunostoja sivulle liikkeen tilalle ottaa pystypunnerruksen.

neutraali sanoi:
ota kapea penkki sillä 2x6 myös ja vino penkissä ottaisin toisto alueeksi 6-12 esim näin, aluksi sellaiset painot joilla tulee 6, toiseen satsiin sellaiset millä tulee 8-10 ja kolmanteen pitkä sarja tyyliin 10-12, lisäksi voisit vemputtaa rinnalle esim pari sarjaa ristikkäis taljaa. olkapäille: vipareita sivuille ja eteen ja taka olkia, kutakin ainakin 2sarjaa. Toki jos virtaa on niin voit vipunostoja sivulle liikkeen tilalle ottaa pystypunnerruksen.
Onko nuo ranskikset ihan ok? vinopenkin meinasin tehdä useimmiten 2x8.

Back
Ylös Bottom