28 Weeks Later

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Photsku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tästä väittely on vähän samaa kuin kumpi on parempi Captain Kirk vai Captain Picard ;).

Onneksi tästä ei tarvitse väitellä ollenkaan, sillä sanoin näin: "Mun luokittelussa se menee zombie-leffoihin."

Comprende? Edelleen, olen nähnyt ko. elokuvan ehkä kuutisen kertaa, tiedän kyllä varsin hyvin mistä se kertoo. Olisihan se silti pitänyt tietää että joku tuohon tarttuu, huoh.

Onneksi tästä ei tarvitse väitellä ollenkaan, sillä sanoin näin: "Mun luokittelussa se menee zombie-leffoihin."

Comprende? Edelleen, olen nähnyt ko. elokuvan ehkä kuutisen kertaa, tiedän kyllä varsin hyvin mistä se kertoo. Olisihan se silti pitänyt tietää että joku tuohon tarttuu, huoh.

Heh take it easy. Itse pidin todella tuosta elokuvasta ja olen myös nähnyt sen useamman kerran. Odotetaan tuota uutta niin pääsee taas fiilikseen.

ps. Zombisarja jatkuu myös tulevalla Day of the deadin remakella:
http://en.wikipedia.org/wiki/Day_of_the_Dead_(2007_film)
http://www.imdb.com/title/tt0489018/

Tätä pelkäsinkin heti nähtyäni otsikon Pakkiksen leffa- ja musaosiolla.... ne ovat todellakin menneet tekemään suosikkikauhuleffaani jatko-osan.

Olen melko pessimistinen näiden suhteen, vaikka jotain poikkeusterminaattoreita leffahistoriassa onkin.
Täysin samaa mieltä. Siis, että lempi kauhuleffa, ja olen pessimistinen jatko-osan suhteen. No, aina voi toivoa :)

Kyllä mäkin automaattisesti haluan pitää tästä leffasta. Ei tietenkään 28 daysin tasolle tuu yltämään, mutta toivottavasti ei oo silti aivan pilalle raiskattu. Eka osa on ainakin kauhuleffoista yksi mun ehdoton suosikki ja löytyy hyllystä. Siinä missä uudemmat horrorit eivät pahemmin pelota, on tollasta onnistuneesti luotua ahdistavaa maailmanlopun meininkiä aina siisti katella.

Pakko kommentoida vielä kolmannen kerran, eli ainakaan ensimmäinen osa ei niinkään säikytellyt, eikä varsinaisesti edes hirveästi pelottanut, vaan "kauhu" perustui epätoivoon, ahdistukseen, julmuuteen ja "et voi olla turvassa missään"-fiilikseen.. Jatko-osassa olis trailerien perusteella luvassa enemmän säikyttelyä ja pakokauhua.

Pakko kommentoida vielä kolmannen kerran, eli ainakaan ensimmäinen osa ei niinkään säikytellyt, eikä varsinaisesti edes hirveästi pelottanut, vaan "kauhu" perustui epätoivoon, ahdistukseen, julmuuteen ja "et voi olla turvassa missään"-fiilikseen.. Jatko-osassa olis trailerien perusteella luvassa enemmän säikyttelyä ja pakokauhua.

Oho.. meinasin just sanoa että ainut leffa mikä on missään määrin säikytellyt tai pelottanut pitkään aikaan :rolleyes:

Älä itke. Anna hali.

Pieni yksityiskohta:
28 days later:issa puhutaan viimeiseksi suomea, mutta myös elokuvan ensimmäisen repliikin sanoo suomalainen näyttelijä. Itse asiassa sama tyyppi.

Olkoot tämä 28 weeks later millainen floppi tahansa, on se mukava kun zombieleffassa on joskus budjetti. Sellaista kuraa on tullut katsottua että järki lähtee...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
netistä löytyy kyllä nopeemmin!:)

Eih! Netistä voi ehkä just ja just jonkun dokumentin imuttaa, mut jos odottaa paljon jotain leffaa niin teatterissa se pitää ensimmäisen kerran katsoa. Jotkut semihyvät leffat voi sit vuokrata... On vaan vähän huonoja kokemuksia piraattileffoista. Vaikka polttais levylle ja kattois telkkarista niin välillä voi näkyä jotain ihme pikselöitymistä ja mm. sen muistan aina ku Band of Brothersin viimeisen jakson viimeiset minuutit jäi näkemättä levyn jumittamisen takia. Kyllä vitutti silloin.

Vaikuttaa lupaavalta. Jos ei muuten, niin Lontoo on mahtava mesta. Takana lähes kymmenen reissua Lontooseen ja mä en vaan kyllästy siihen mestaan.

Eih! Netistä voi ehkä just ja just jonkun dokumentin imuttaa, mut jos odottaa paljon jotain leffaa niin teatterissa se pitää ensimmäisen kerran katsoa. Jotkut semihyvät leffat voi sit vuokrata... On vaan vähän huonoja kokemuksia piraattileffoista. Vaikka polttais levylle ja kattois telkkarista niin välillä voi näkyä jotain ihme pikselöitymistä ja mm. sen muistan aina ku Band of Brothersin viimeisen jakson viimeiset minuutit jäi näkemättä levyn jumittamisen takia. Kyllä vitutti silloin.

totta sekin. kyllähän nää kaikki kovat on kivempi teatterissa kattoo mutta pieni hetki julkasusta ni kyl ihan kiva laatusii versioita rupee koneellekin saamaan!:)

Persoonakohtaisesti nyppii tuo elokuvan nimi suhteessa trailerissa esitettyyn juoneen. En nyt usko, että raivozombietaudin sastuttama kaupunki uudelleen asutettaisi vain 28 viikon jälkeen. toivottavasti tämä selitetään, jotenkin järkevästi elokuvassa. Ainakaan minua ei perheineni saisi muuttamaan paikkaan, jossa puolivuotta sitten kaikki olisivat kuolleet ensin muututtuaan verenhimoisiksi eläviksi (aivo)kuolleiksi.

Nojoo... ei pidä juuttua pikkuasioihin ;)

Hyvä leffa toi 28 days later. Danny Boylen uusin leffahan on Sunshine. Imdb:n arvostelut lupaavat ihan hyvää. Tuli katsottua viime viikonloppuna Children of Men. Clive Owen pääosassa. Vähän samanlaista maailmanlopun meininkiä kuin noissa Danny Boylen pätkissä.

Oho, leffahan on saanut arvostelijamäärään nähden melko hyvät arvosanat: click
Kyllä se tuosta vielä aika paljon putoaa: yleensä ne ihmiset jotka jo valmiiks pitää leffaa hyvänä menee katsomaan sen ensimmäisenä ja myös arvostelee sen ensimmäisenä.. Mutta kyllä tuo 8.0 on silti imdb:ssä kova tässäkin vaiheessa, nostaa ennakko-odotuksia huimasti. 28 Days Laterin arvosana on 7.4, saas nähdä yltääkö kakkososa loppupeleissä samaan. Itse pitäisin ykkösosaa parempana kuin imdb:n vieraat keskimäärin, mutta nämähän ovat mielipideasioita.

Suuri yleisö tuntuu olevan sitä mieltä että Weeksissä on huomattavasti enemmän pyssyjä ja räiskintää. Jossakin näin vertauksen että Days = Alien, Weeks = Aliens.

Suositut

Back
Ylös Bottom