26kg aikaa 5viikkoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DOnk
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sanon sulle suoraan, jos teet vitusti työtä ja paneudut asiaan tarkkaan ja teet kaiken oikein kurinalaisesti (mitä epäilen kun et ole vieläkään aloittanut) SAATAT saada 10kg veke. Liian pienillä kaloreilla joutuisit vetämään ja liikunta yhdistettynä sun päivittäinen vointisi on erittäin heikko.

MUTTA tärkeintä mun mielestä on se että alat laihduttamaan joka tapauksessa, oli vetoa tai ei ja mikä hyvänsä deadline. Sun pitää tajuta että sä teet sen itsellesi ja sun terveytesi vuoksi. Noi vedonlyönnit ja muut on hyviä tsemppaamaan kun tavoite on asetettu muiden puolesta.

Toki voit yrittää sopia kavereiden kanssa että pienennät sen vedonlyöntiajan ja painon mutta sä olet kuitekin hävinnyt.

Joo jos ylipainoo on 37Kg ja 26kg otetaa ni sitä jää 11kiloo vieläkin otettavaks.En tosiaan nää tota minään pahana kun muuttaa täysin ruokavalioo ja liikuntatottumuksia.Palaan asiaan Lokakuun ekana ja laitan tähän ketjuun miten onnistu ja minkälaisella ruokavaliolla/ millä määrällä liikuntaa.

26kg lähtee kyllä 4 kuukaudessa mutta silloin täytyy rääkätä tosissaan ja aivan oikeasti olla varma siitä mitä tekee tai ainakin järkähtämättä tehdä kaikki eikä kyseenalaistaa mitään. Ensi alkuun hommaat kuntofillarin, poljet aamulla ennen aamupalaa 30-45 min, treenaat päivällä, syöt askeettisesti ja poljet fillaria vielä illalla iltapalan jälkeen. Tämän kombon itse tein ylppärikirjoitusten aikana ja tulos 24kg/3kk, ylikunto oli aivan jotain uskomatonta treenien päälle mutta aivan salettiin pääsee tuloksiin. Ja huom! olin 104kg -> tiputin 80 kiloon ja 3 kuukaudessa. Terveydentilan on paree olla stanan hyvä :)

EDIT: ja koskaa ei tullu ne läskit takaisin. Olispa kuvia mitä näyttää niin johan loksuus leuat.

26kg lähtee kyllä 4 kuukaudessa mutta silloin täytyy rääkätä tosissaan ja aivan oikeasti olla varma siitä mitä tekee tai ainakin järkähtämättä tehdä kaikki eikä kyseenalaistaa mitään. Ensi alkuun hommaat kuntofillarin, poljet aamulla ennen aamupalaa 30-45 min, treenaat päivällä, syöt askeettisesti ja poljet fillaria vielä illalla iltapalan jälkeen. Tämän kombon itse tein ylppärikirjoitusten aikana ja tulos 24kg/3kk, ylikunto oli aivan jotain uskomatonta treenien päälle mutta aivan salettiin pääsee tuloksiin. Ja huom! olin 104kg -> tiputin 80 kiloon ja 3 kuukaudessa. Terveydentilan on paree olla stanan hyvä :)

EDIT: ja koskaa ei tullu ne läskit takaisin. Olispa kuvia mitä näyttää niin johan loksuus leuat.

Todella kunnioitettava suoritus. Ongelmana on se että suurimmalla osalla ihmisiä ei ole tuohon vaadittavaa motivaatiota tai itsekuria.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom