25.9 Tampereella kehoilukisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinka moni pirkanmaalaisista on menossa lauantaina päivällä katsomaan Sampolan koululle kehonrakennuskisoja? Ilmeisesti finaali on illalla Ravintola Panamassa, K-20, kuinka moni aikoo sinne?
Minä taidan poiketa ainakin illalla Panamassa, mikäli 19½ vuotias päästetään sisään..
Ei ole mitään tietoa osallistujista ym.
En löytänyt mitään linkkiä, jos joku tietää vois varmaan pistää tähän?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kisat ovat siis 2.10! Tampereen Sampolan yläasteen juhlasalissa järjestetään 2. lokakuuta kovat kehonrakennus- ja fitnesskarsinnat/katsastukset. Kilpailussa on body fitness SM-karsinta ja kehonrakennuksen miesten SM-kilpailun katsastus.

Tämän lisäksi järjestetään erillinen Tampereen mestaruuskilpailu, jonka vertailut Sampolassa, ja vapaaohjelmat, sekä palkintojenjako ravintola Panamassa Klo 23.

En kyllä ole pirkanmaalta, mutta tulossa ollaan koko suvun voimin. Go sister go!

edit: ja ai niin, go Quadzilla go!

Quadzilla sanoi:
Kisat ovat siis 2.10! Tampereen Sampolan yläasteen juhlasalissa järjestetään 2. lokakuuta kovat kehonrakennus- ja fitnesskarsinnat/katsastukset. Kilpailussa on body fitness SM-karsinta ja kehonrakennuksen miesten SM-kilpailun katsastus.

Tämän lisäksi järjestetään erillinen Tampereen mestaruuskilpailu, jonka vertailut Sampolassa, ja vapaaohjelmat, sekä palkintojenjako ravintola Panamassa Klo 23.
Ai siis häh... Mä sain ihan käsityksen että ne olis ens lauantaina.. Ja mulle sanottiin myös, että finaali olis Panamassa. Noh, ei se mitään.
Jos modet viittis muuttaa ton otsikon, ettei tuu väärinkäsityksiä?
No sillon sitten. Oletko Quadzilla lavalla? Kai olet sitten Quadzilla -nimellä, että tunnistan? :D

Suositut

Back
Ylös Bottom