24Online Laajakaistasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jamoz
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä laajakaistasta miten toimii?
Lupaavat 1Mb/1Mb nopeutta 24€ hinnalla/kk
Nyt pitäisi saada jokapuolelle Pk-Seutua ja itelle tuli maili et olis saatavana.
Mietin vaan että vaihtaisinko tämän htv:n welho Pro yhteyden tuohon 24onlineen. :rolleyes:
Olisi puolet halvempi ja upstreami 10 nopeempi vaikka imunopeus olisikin hitaampi.

24Online

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainakaan hinta ei ois paha, saispa tännekkin tuolla hintaan. Itelle on ainakin tärkeä imutus nopeus, upilla ei niin väliä kun en uppaile pahemmin/ pidä mitään servua. Mutta kyllä se melkeen kannattaa vaihtaa jos halvempi on ja saahan siinä itellensä jakamattoman megasen kaistan :D

Joskus ollut tosta juttua täällä (Mr. Söörch ei taida olla paikalla). Muistaakseni nopeudet jotain puolen megan luokkaa sillon ollut.

Ei ihan niin paljoa ilmaa hinnassa. Alotusmaksussa on jo tarpeeksi maksamista. Eiköhän toi ihan ihan samaan kastiin elisan, soneran ja muiden yhteyksien tarjoajien kanssa mene.

Aloitusmaksuksi sanoivat 54€ jos vaihtaa toiselta operaattorilta 24onlineen.Aloitusmaksu sisältää homePNa sovittimen ja palomuuri/virustorjunta ohjelmat,jotka jää itelle vaikka laittais linjat kiinni.
Eli ei kuitenkaan toi 124€ joka sivuilla lukee

Mä mietin ítse ihan samaa ku itelläkin on welho pro käytössä ja sain 24onlinelta tarjouksen. Toisaalta ihmiset jotka asustelette uudehkoissa kerrostaloissa, niin kysykääpäs elisalta sellasta huoneistokohtaista 10/10 kotiportti premium (homepna) yhteyttä, jonka hinta on 48eur/kk. Tuollasia yhteyksiä joihinkin taloihin saa, riippuen vähän talon kaapeloinnista. Tähän taloon missä itse asustelen ei sitä saanut kun on soneran joku kotiverkkopaskasopimus. :curs:

Harry sanoi:
Mä mietin ítse ihan samaa ku itelläkin on welho pro käytössä ja sain 24onlinelta tarjouksen. Toisaalta ihmiset jotka asustelette uudehkoissa kerrostaloissa, niin kysykääpäs elisalta sellasta huoneistokohtaista 10/10 kotiportti premium (homepna) yhteyttä, jonka hinta on 48eur/kk. Tuollasia yhteyksiä joihinkin taloihin saa, riippuen vähän talon kaapeloinnista. Tähän taloon missä itse asustelen ei sitä saanut kun on soneran joku kotiverkkopaskasopimus. :curs:

Luulempa vaan että tolanen 10/10 HomePna tarvitsee ethernet kaapeloinnin huoneistoihin.
tavallista puhelinkaapelia pitkin kun homePNA max. nopeus on käsittääkseni toi 1Mb/1Mb.
Yleensähän ainaskaan kaupungin vuokrataloissa ei ethernet kaapelointia ole.

tere

kaverilla on liittymä ja välillä toimii hyvin ja välillä ei. Kaverilla välillä yhteys pätkii ehkä joka toinen päivä. Uppi on parempiu kuin down maximit ollu molemmissa noin 100kt/s

Noh! kohta nään itse miten toimii?
Menin ja tilasin liittymän, eli goodbye htv-welho ainakin toistaiseksi :)
Saahan sen htv:n paskan takaisin jos toi 24 online osoittautuu vielä paskemmaksi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom