24

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mua ärsyttää ne sivujuonet mis KIM seikkalee...ne on NIIIIIIIIIIIIIIIIN huonoja...yleensä käännän kanavaa hetkeksi.

Aika VIILEE asu...

Kyllä taas rupes sylettämään tuon Kimin seikkailut. Mulle on aivan sama vaikka hieros tissejään koko sivujuonensa ajan, tuo nainen ei liity mitenkään koko sarjaan. Joku tiistai mä vielä heitän tv'n menemään tuon takia.

Ps. Huomasin just että mä valitan joka tiistai täällä tuosta asiasta :(

Vron sanoi:
...sama vaikka hieros tissejään koko sivujuonensa ajan, tuo nainen ei liity mitenkään koko sarjaan.

No minä katsoin nyt eilen ensimmäistä kertaa tätä ohjelmaa, ensin kolmoselta ja sitten heti perään toinen jakso Subbarilta, mielestäni päätarina eteni todella kiinnostavasti. Sitten se blondi niin se ei kyllä minunkaan mielestä liittynyt mitenkään siihen varsinaiseen tarinaan. Täytyy sanoa että jäin yhden katsomiskerran jälkeen jo koukkuun ja on pakko nähdä viikon kuluttua että mitä ne tekee sillä mikrosirulla ja määrääkö Mr President lentokoneet takaisin kotiin...

:worship:

pexxi sanoi:
Aika VIILEE asu...
Taitaa tuottaja höylätä mimmiä kun saa olla noinkin paljon esillä joka jaksossa. Menisi nyt vaikka nukkumaan loppuvuorokaudeksi niin johan olisi yllätys.

Kyllä tuli itsekin juututtua suunpielestä koukkuun tuohon sarjaan. Enää ei jaksanut odottaa seuraavia jaksoja vaan piti hommaa ne netistä. Ja kun vauhtiin päästiin, niin otettiin samalla kolmattakin tuotantokautta.. :rock: Ja meno vaan kiihtyy!

On se Bauerin Jaska vaan kova jätkä. :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aito. Kiefer oli tyttärensä häissä ja pukeutui perinteisesti!

Nostin jo valmiiksi ylös kun se nousisi kuitenkin puolen tunnin päästä...hähäää :D

Paha-Pa$tori sanoi:
"Kolmoskautta katsottu 16 jaksoa! Seasond 2:en verrattuna ei niin erinomainen."

Itekin oon ihan koukussa ko. sarjaan, mutta kiinnostaa, et miks kolmoskausi ei oo niin hyvä??? Mitä puuttuu/ mitä on liikaa?

Toinen AIVAN KURKO sarja on The Shield, joka pyöri Canal plussalla... Ostin sen ykköskauden DVD-boksin, mutta mutta: MISSÄ ON SE SAATANAN KAKKOSKAUSI!!! Canal + herätys!!! Tulee vieroitusoireita...

Offtopic:
Kerrohan lisää tuosta Shieldistä?

PS.Kolmoskauden tokaviimeinen jakso tulee tänään 24:stä!! Dvd tulossa Play.comiin heinäkuussa!

pexxi sanoi:
Offtopic:
Kerrohan lisää tuosta Shieldistä?

Kyseessä on poliisisarja, joka kuvaa Los Angelesiin vasta perustetun poliisipiirin tapahtumia. Pääosassa on Michael Chiklis(?), joka on varmaan monelle tuttu Kuuma Piiri -sarjasta. Tässä sarjassa hän ei vain näyttele aivan yhtä kiltin poliisin roolia. Hänen roolihahmo Vic Mackey on poliisi joka toimii sen periaatteen mukaan, että hän tekee enemmän hyvää kuin aiheuttaa pahaa. Toiminnallaan hän kyllä saa tuloksia aikaan. Aseman poliisipäälliköllä on jotain Mackeyn toimintatapoja vastaan, ja tämä asetelma aiheuttaakin mielekiintoisia tilanteita.

Olen katsonut nyt 2 ensimmäistä kautta (eka kausi hyvä, toinen aivan järettömän hyvä)ja kolmannesta 10 jaksoa ja minun mielestä sarja kyllä on paras mitä olen katsonut, jopa parempi kuin 24. Sarja kyllä pitää otteessa, eikä siitä löydy juurikaan ärsyttäviä puolia kuten kaksnelosesta. Sarjan tapahtumat kehittyvät koko ajan, eikä jaksot ole "irrallisia".

Suosittelen.

Kiitoksia Fat Rat!! Pitää ruveta tutustumaan..
Kolmosseasonissa 24:ssä Kate vaan vilahtaa kehissä...enempää en kerro.

Back
Ylös Bottom