24

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ehdottomasti parasta mitä tv:stä tällä hetkellä tulee! Katson telkkaria todella vähän, mutta tämän 24:n season 2:n olen tähän saakka katsonut ja toivottavasti en vaan onnistu missaamaan loppuja..

Ja Elisha Cuthbert.. :haart:

Nyt kun muutama hetki on mennyt tuon 2nd Seasonin dvd-boxin katsomisesta, niin voi edelleen todeta,että todella tiukkaa ja hyvintehtyä viihdettä! Avainasana viihde, eli realismia tms. on turha hirveästi etsiä...mutta ei sillä väliä in my opinion.

Sarjan kakkoskausi on parempi kuin ensimmäinen. Tunnelma, jännitys ja väkivalta aivan uudella tasolla. Ja toimii kuin juna dvd-formaatissa ja useita jaksoja peräkkäin katsoen.

Kolmosseasonia kovasti on liikkeellä...Jenkeissä kuulemma kuukauden tauko episodi 15. jälkeen? Ajattelin odottaa...mutta annoin periksi... ja nyt on jo kolmosseasonia koneella!!

pexxi sanoi:
Kolmosseasonia kovasti on liikkeellä...Jenkeissä kuulemma kuukauden tauko episodi 15. jälkeen? Ajattelin odottaa...mutta annoin periksi... ja nyt on jo kolmosseasonia koneella!!

:whip: Älä Katso niitä jaksoja vielä vaan odota kunnes ne on kaikki tullu. Alkaa kuitenkin vituttaa kun jaksot loppuu kesken.

Kolmoskautta katsottu 16 jaksoa! Seasond 2:en verrattuna ei niin erinomainen. Mutta hyvää viihdettä kuitenkin!

USA:ssa oli juuri selittämätön 3 viikon katkos ja eilen lopulta tuli ulos jakso 16. Tarina on kuitenkin parantunut huomattavasti alkupään jaksoista ja meno senkun kovenee...

Suosittelen. Jack Bauer is Da MAN!!

pexxi sanoi:
Todella mageeta tsiigata 24:n second seasonia dvd:ltä!! Vauhti senkun kiihtyy ja meno kovenee! Paljon parempi meininki sarjassa ja mukaansatempaavampi, kun voi katsoa jaksoja putkeen!! Ja Kimilläkin jo tanktoppi päällä:)

Joo... vauhti kiihtyy todellakin loppua kohti. Second season on vielä ihan ok-kamaa, mutta kolmannella tuotantokaudella alkaa "Jack pelastaa maailman"- asenne pikkuhiljaa v..ttamaan :zzzz: (sarjan tapahtumat etenevät kuitenkin yhtä hurjin juonenkääntein kun ykkösessä ja kakkosessa, joten no-worry).

pexxi sanoi:
Kolmoskautta katsottu 16 jaksoa! Seasond 2:en verrattuna ei niin erinomainen. Mutta hyvää viihdettä kuitenkin!

USA:ssa oli juuri selittämätön 3 viikon katkos ja eilen lopulta tuli ulos jakso 16. Tarina on kuitenkin parantunut huomattavasti alkupään jaksoista ja meno senkun kovenee...

Suosittelen. Jack Bauer is Da MAN!!

Itse en ole vielä uskaltanut aloittaa kolmannen kauden katsomista, kun harmittaa jo ennakolta se seuraavan jakson odottaminen, joten pyrin odottamaan vielä jonkin aikaa, jotta saisi katsoa koko kauden kerralla ilman inhottavia viikon taukoja.

Kahden ensimmäisen kauden perusteella on odotukset erittäin korkealla, joten on hyvä kuulla välillä vähän negatiivista palautetta, jottei tule liian pahaa pettymystä.

"Kolmoskautta katsottu 16 jaksoa! Seasond 2:en verrattuna ei niin erinomainen."

Itekin oon ihan koukussa ko. sarjaan, mutta kiinnostaa, et miks kolmoskausi ei oo niin hyvä??? Mitä puuttuu/ mitä on liikaa?

Toinen AIVAN KURKO sarja on The Shield, joka pyöri Canal plussalla... Ostin sen ykköskauden DVD-boksin, mutta mutta: MISSÄ ON SE SAATANAN KAKKOSKAUSI!!! Canal + herätys!!! Tulee vieroitusoireita...

Tarina ei etene niinkuin kakkoskaudessa, eikä ole ihan yhtä mielenkiintoinen. Toisaalta, kaikissa elokuvallisissa teoksissa on aina se yksi huippuhetki, johon kaikkea verrataan.. Tässä tapauksessa 24:n 2.nd season.. Kolmoskausi kuitenkin toimii ja varsinkin seasonin puolenvälin jälkeen toimii kuin luotijuna!!

kyllä se Jack Bauer on kone! itekki oon imutellu tota kolmos seasonia ja meno vaan kiihtyy! kuulemma season4 tulee vasta kahden vuoden päästä :curs:

muuten, laskekaapa joskus paljon bauer ottaa damagea päivän aikana :D

Nää jaksot on ollu niin ennalta-arvattavia, että huhhuh. Ja se sen tyttären sivujuoni on niin täyttä, turhaa, paskaa. Pelkästään silmäniloa siitä muijasta, mutta kyllä sarja ois 100x paree ilman sitä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pyykkönen sanoi:
kyllä se Jack Bauer on kone! itekki oon imutellu tota kolmos seasonia ja meno vaan kiihtyy! kuulemma season4 tulee vasta kahden vuoden päästä :curs:

muuten, laskekaapa joskus paljon bauer ottaa damagea päivän aikana :D

Mistäs oot lukenut tiedon neloskaudesta?

Nimimerkki jakso 17:a odotellessa:)

24 on kyllä ehdottomasti paras sarja pitkään aikaan. Jack Baueria esittävä Kiefer Sutherland on ihan ässä valinta pääosan esittäjäksi! Tätä lisää!!!

CPvamma sanoi:
Nää jaksot on ollu niin ennalta-arvattavia, että huhhuh. Ja se sen tyttären sivujuoni on niin täyttä, turhaa, paskaa. Pelkästään silmäniloa siitä muijasta, mutta kyllä sarja ois 100x paree ilman sitä.

Oikein! En ymmärrä mitä tekemistä sillä tyttärellä on tuossa sarjassa, helvetin rasittava tapaus. Näyttää kokoajan siltä että on pillahtamassa itkuun. Ennustin muuten täydellisesti sen että se radioaktiivi-mies tulee koneeseen laskuvarjon kanssa. Muuten loistavaa viihdettä kyllä.

Elishan ainut optio koko sarjassa on näyttää kauniilta/juosta joka jaksossa rinnat pomppien... :D Ei sillä että se mua haittaisi ;)

pexxi sanoi:
Nimimerkki jakso 17:a odotellessa:)

eikös tommonen jaksojen odottelu pilaa katselu nautintoa (tämä siis lähinnä 24:sta koskien)... itse katselin 2 kauden kaikki jaksot putkeen (syödä piti tietysti 2-3 tunnin välein), nyt sitten odottelen että kaikki 24 jaksoa 3 kaudesta on koneella ennen kuin alotan seuraavan nautinnollisen putken (voi tosin olla että annostelen tällä kertaa 48 tuntiin, jotta ei tule sali breikkiä)

Caane sanoi:
eikös tommonen jaksojen odottelu pilaa katselu nautintoa (tämä siis lähinnä 24:sta koskien)... itse katselin 2 kauden kaikki jaksot putkeen (syödä piti tietysti 2-3 tunnin välein), nyt sitten odottelen että kaikki 24 jaksoa 3 kaudesta on koneella ennen kuin alotan seuraavan nautinnollisen putken (voi tosin olla että annostelen tällä kertaa 48 tuntiin, jotta ei tule sali breikkiä)

amerikassakin mennään vasta episode17/episode24.. joten pitäähän ne lataa hetikun ne vaan ilmestyy :D

Caane sanoi:

No joo...alkupään jaksoja katselin tiuhaan tahtiin, mutten viitsi odottaa loppukautta täyteen!

kgb sanoi:
Muuten hyvä, mutta ärsyttää se saatanan Kim Bauer vai mikä vitun idiootti blondi nyt onkaan. Ekaa seasonia en kattonut, mutta tässä tokassa se ärsyttää. Miksi prkl piti varastaa sen äijän auto? Kuka idiootti jättää n.10 vuotiaan lapsen jonnekin pahvilaatikoiden taakse ja lähtee itse etsimään puhelinkioskia. Tuntuu, että se on siinä vain silmänruokana ja ajan täytteenä.

Aamen.

Mutta onhan sillä hyvät tissit, jotka on kasvanu ensimmäisestä tuotankokaudesta kuppikoolla. :kuola:

Ykköskautta en kattonu kun ehkä yhden jakson, mutta tätä toista kautta oon kattonu joka jakson. Perhana kun siihen jää koukkuun... Välillä se on kyllä niin helvetin ennalta arvattava. Mutta sen blondin tissit on tosiaan ihanat...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom