21.2. tänään on Keijon nimipäivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
keijo s sanoi:
waffles.jpg

tulikin kuvasta mieleen, tietääkö pojat millainen on keksipeli? Haluatteko kuulla? Ei se mitään kerron silti:

Otetaan 3-4 äijää ja kohtalaisen iso keksi, sitten äijät alkaa runkkaan kilpaa keksin päälle ja hävinnyt (luonnollisesti viimeiseksi tullut) joutuu kiskomaan koko komeuden naamaansa

Edit:pistetään nyt spoilerit etteivät herkimmät ihmiset tosissaan ala tuota peliä pelaamaan ja pistä pahaa makua suussa meikäläisen piikkiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kusimato sanoi:
Et sä voi, jos on saldo kiinni.
Ei toi oo reiluu :itku: Meen sit käymää ja kysyn, ja se ei varmaan oo silloin kotoon, vai ? ;)

Edit :
twinlab sanoi:
Keijon yleiseen hätänumeroon voi soittaa kännykällä ilman akkua ja sim-korttia :jahas:
No toi onki sitte hyvä juttu :rock:

Ja ne joille Keijoläppä ei aukea... hankkikaa VIP:it ja sen jälkeen vippichattiin. Alkaa aueta Keijot ja poikarakkaudet, yms tarpeellinen... ;)

Vittuuko mä keijosta ku ite täytin tänää 19v!
Kaikki keijot imekää mun vinopenkkiä käsipainoilla.. doh

Sumu sanoi:
Keijon nimipäivän kunniaksi iloinen visailu:
Osaavatko modet lukottaa tällaisen threadin tarvittaessa?
Heh.. totta. varmasti ylläpito osaa itsekkin lukottaa ilman strutsitansseja / ylläpidon kutsumista.

Keijothreadihan on ajankohtainen. Ei vedetä vielä ihan offtopikiksi koko hommaa! Onnea kaikille keijoille!

Rosberg.jpg

Hyvä threadi! :5: Ja asiaan: En oo nähny The Keijoa salilla piiitkään aikaan. Toivottavasti Keijo saa kuitenkin nimipäiväonnittelut perillä tätä kautta. Hyvää nimipäivää Keijo!

tiny_tinman sanoi:
tietääkö pojat millainen on keksipeli? Haluatteko kuulla?
Otetaan 3-4 äijää ja kohtalaisen iso keksi, sitten äijät alkaa runkkaan kilpaa keksin päälle ja hävinnyt (luonnollisesti viimeiseksi tullut) joutuu kiskomaan koko komeuden naamaansa

Kuka tunnustaa pelaavansa keksipeliä?

Ratu sanoi:
Kuka tunnustaa pelaavansa keksipeliä?

En tunnusta.... ;)

Percele sanoi:
Itselaukaiseva kamera. :nolo:

Mä en tykkää tosta kuvasta yhtään. Mä näytän hirveen lihavalta. :curs:

Ps. Must toi parta kuitenkin sopii mulle.. :nolo:

:jahas:

SniffDaddy sanoi:
Hohoo, älä ainakaan tunnusta olevasi tuo partajehu. Sano, että olet ainakin saamapuolella. :)

Kei-edit: Eipä sekään kyllä paljoa pelasta. :D

:lol2: Penni ajatuksistasi! :lol2: :haart:

Keyo-edit II: postitusten aika

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom