2017 Mr Olympia

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Munakas
  • Aloitettu Aloitettu
No se nännin paikka ei tarkoita gynekomastiaa.
Joo niinpä muuten onkin. Onhan tossa selvä ero jos vertaa esim Lockettiin

3132856.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten kisat jatkuu, onko finaali la-su välisenä yönä vai myöhemmin tänään? Amazonin live-stream ei ole toiminut kertaakaan minulla.
 
Saa nähdä miten äijät parantaa finaaliin. Yksikään kisaaja ei ollut vielä oikein sellaisessa WOW-kondiksessa, mutta finaalissa nähdään varmasti tiukempaa äijää. Dex ei omasta mielestäni ole näyttänyt keskivartalosta koskaan huonolta, mutta nyt ainakin live-streamin perusteella vatsa pullotti. Olisiko viimeinen Mr. O. Dexillä?
 
Kun katsoo noita yllä olevia kuvia, niin mielestäni tuplahauis takaa kuvassa ei Heath ole niin ylivoimainen kuin yleensä hehkutetaan. Yksittäiset lihakset näkyvät Ramylla hyvin, syvyyttä löytyy ja onhan lihasten koollakin merkitystä. Heathin olkapäät pienemmät ja oikea vasenta pienempi. Kyseessä on kylläkin vain yksi kuva ja onko asento vielä kohdallaan, miltä näyttää tuomareille jne. Rinta sivulta näyttää Ramylla kovemmalta, varsinkin jalkojen osalta. Jalat täynnä yksityiskohtia ja takareisi parempi. Eikä noissa kuvissa näy kireyden osaltakaan suurta eroa.
 
Rhoden on kyllä pliisu, en top 6:een pistäisi. 2nd call out:ssa vain josh näytti huonommalta, kuin rhoden.
Tosin tube sumuista livepätkää katsoin.
 
On kyllä tylsin Olympia aikoihin.

Ainoat valopilkut koko lineupissa ovat Bonac ja De Asha. Ja nämäkin lähinnä siksi, että muut ovat niiiin tasapaksuja tai huonoja.

Dexter koitti ennakkohypeä luoda, mutta lavalle asteli se sama Dexter, joka on totuttu näkemään joka ikinen vuosi. Ei siis mitenkään huono, mutta eipä siinä mitään ennakkohypen arvoistakaan ollut.

Erityismaininnat.

Rhoden offilla.

Lockett isoimpana koskaan, mutta surkein kondis myös ikinä ja gyno aika jäätävä.

Eläköitysmislista:

Martinez, Jackson (x2) ja Jeff Beckham
 
Top kolmonen karsinnan perusteella meni aika oikein, mutta laittaisin Ramyn ykköseksi ja Bonacin kakkoseksi. Pakin kuosi pudottaa puolustavan mestarin minun silmääni.

Heath kuitenkin voittaa satavarmasti, joten finaaliin ei jää kerrassaan mitään jännitettävää. Tulee sen verta myöhään, että taidan katsoa vasta jälkikäteen. Amazonin striimi ei toiminut täällä USAssakaan, ihme kämmäystä.
 
Top kolmonen karsinnan perusteella meni aika oikein, mutta laittaisin Ramyn ykköseksi ja Bonacin kakkoseksi. Pakin kuosi pudottaa puolustavan mestarin minun silmääni.

Heath kuitenkin voittaa satavarmasti, joten finaaliin ei jää kerrassaan mitään jännitettävää.

Olen täysin samaa mieltä. Rammy toinen ja ens vuonna sitten voittaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom