2017 Mr Olympia

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Munakas
  • Aloitettu Aloitettu
Heath kunnossa kuten aina, mutta tuo keskivartalo on kyllä vitun hirveä. Ramy ei ollut vielä ihan täysi ja väreihin jäi petrattavaa finaaliin. Isolla kaverilla kestää vähän kauemmin tuo tankkaaminen. Bonacci aivan älyttömässä kunnossa, aina tuo pikkumies yllättää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omasta mielestä kyllä pieksi joka posessa Dexin 100-0 kun ne oli vierekkäin.

edit: esim tuplat edestä Rölli posetti uskomattoman hyvin edukseen. Ei näyttänyt yhtään niin laatikkomaiselta mitä yleensä näyttänyt. Näytti omaan silmään jopa "esteettiseltä"

Okei, makuasioitahan nämä tosin on, jos ei kondista lasketa :) Kokonaisuus ratkasee ja ei tuu menee Dexin edelle - ainakaan vielä.
 
Ramy saattaa olla aika vahvoilla ja viedä koko roskan. Vuosi sitten tykkikunnossa, mutta vasta tokana päivänä. Bonac vs Heath...siitäkin voi olla montaa mieltä. Ja kymmenen peräkkäistä pyttyä Heathille on täällä jaettu jo pari vuotta sitten/lähtien, se on liian kova saavutus.
 
Flex Lewis ei enää näyttänyt niin ylivoimaiselta mitä edellisvuosina. Silti paremmassa kunnossa kuin haastajat joten tuskin vaihtuu mestari 212:ssa.
 
Vähän ollut vaisu tää ketju nyt... Ennen vanhaan tuli juttua solkenaan.

Heath on kyllä edelleen kova, niin erottuvat lihakset kuin voi olla. Mielenkiintoista nähdä miten ramyn kunto tästä etenee. Lihasta tietenkin eniten porukasta, mutta ei sama erottuvuus kuin philillä.

Bonac on taas tykki kunnossa. De asha ja curry kans kovassa kunnossa.
 
Nice tits:heart:

DSC_2598_ergebnis~3.JPG
 
Eikö tuossa oo 8?

Mun veikkaus top 10:
1. Heath
2. Dex
3. Rhoden
4. Ramy
5. Rölli
6. McMillan
7. Bonac
8. DeAsha
9. Curry
10. Lenartowitz
Nimet taitaa olla oikein mut järjestys vähä eri. Näin laittaisin nyt:

1. Heath
2. Dex
3. Ramy
4. Bonac
5. Curry
6. Deasha
7. Rhoden
8. Rölli
9. McMillan
10. Lenartowitz

Curry ja Bonac kyllä kovassa kunnossa nyt!
 
Nimet taitaa olla oikein mut järjestys vähä eri. Näin laittaisin nyt:

1. Heath
2. Dex
3. Ramy
4. Bonac
5. Curry
6. Deasha
7. Rhoden
8. Rölli
9. McMillan
10. Lenartowitz

Curry ja Bonac kyllä kovassa kunnossa nyt!
Sori mutta miten Dexter voisi olla kakkosena prejudgingin perusteella? Käsitin ainakin itse niin, että top-3 olisi tässä vaiheessa nimenomaan Heath, Ramy ja Bonac.
 
Sori mutta miten Dexter voisi olla kakkosena prejudgingin perusteella? Käsitin ainakin itse niin, että top-3 olisi tässä vaiheessa nimenomaan Heath, Ramy ja Bonac.
Sanoinki että MINÄ laittaisin näin nyt, arvostelulajihan tämä on nii kai yleisökin saa arvostella.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom