2013 Fitness Classic

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Saarista kovempaa äijää ei kyl tästä maasta löydy.

"Parhaat saavutukseni ovat penkkipunnerruksessa 10 x 200 kg, 2 x 250 kg sekä jalkakyykystä 12 x 320 kg."

"Pisin yhtäjaksoinen askelkyykky kävely on viisi kilometriä"

http://vieraskyna.optimalperformance.fi/ihmisen-suorituskyvyn-rajat-onko-niita/

Ja noi ultrapyöräilyt on jotain aivan hullua ton kokoselta ukolta. Itekki oon hurahtanu aika hyvin tohon pyöräilyyn, mutta noihin suorituksiin on itellä vielä aika pitkä matka :d

Eiköhän se totuus sitten paljastuisi jos herrat olisi lavalla vierekkäin. Kuronen ainakin on friikissä kunnossa ja aika pitkä lyhytsarjalaiseksi eli raamiakin löytyy.

Niinpä! Kuinka moni 20 vuotias on tuollaisessa kunnossa ja 4 vuoden treenillä ?

Ohjan tää kaveri vähän läskimpi ku eibbi mutta ehkä samoissa lihoissa ;)

marko 20v.webp

En minäkään kyllä naurais vaikka eibbi veiski jatkista, pidän sitä kyllä ihan todennäköisenä. Liputan Eibille :D

Aivan huikeat kisat tulossa! Legendaaristen bodareiden kuten Markku Saarinen ja Jari "Jölli" Tarkiainen comebackkeja odotellessa !!! :dance2:

Ohjan tää kaveri vähän läskimpi ku eibbi mutta ehkä samoissa lihoissa ;)

katso liitettä 93948

Ota huomioon, että eibbi on natu, ainakin näin on täällä foorumilla jutellut ja kisaa CBB:ssä eli testataan, kun taas Marko oli tuossa kohtaa jo jonkin aikaa lääkeaineiden kanssa touhuillut minkä ehkä jopa saattaa huomata kuvasta :D

Kovat kisat kyllä tiedossa, varsinkin Eibbin ja Kurosen menestys kiinnostaa, Kuronen saanut lisää massaa ilmeisesti ihan kohtalaisesti ja diettimenetelmät ovat muuttuneet :D

Onhan nämä hauskaa luettavaa, mutta hei, koittakaa nyt malttaa ja olla liikaa ylistämättä. Olen kumminkin menossa ensimmäistä kertaa kisoihin ja kaikki edellämainitut kisaajat ovat kovia konkareita ja kokeneita atleetteja - vaikea lähteä vertaamaan kun lavaesiintymistä ja vastaavaa on tasan nolla itsellä. Itse en ole koskaan missään täällä itseäni mitenkään ylistänyt tai uhonnut mitään kisojen suhteen (muuta kuin kertomalla mikä on motivaationi), vaan muut on onnistuneet tekemään sen puolestani. :D Tosin onhan siihen vaikuttanut paljon se, että olen ollut esillä netissä ja ihmiset on tehneet perustelunsa sen puolesta. En kyllä kadu hetkeäkään sitä, että olen ollut esillä.

Onhan nämä hauskaa luettavaa, mutta hei, koittakaa nyt malttaa ja olla liikaa ylistämättä. Olen kumminkin menossa ensimmäistä kertaa kisoihin ja kaikki edellämainitut kisaajat ovat kovia konkareita ja kokeneita atleetteja - vaikea lähteä vertaamaan kun lavaesiintymistä ja vastaavaa on tasan nolla itsellä. Itse en ole koskaan missään täällä itseäni mitenkään ylistänyt tai uhonnut mitään kisojen suhteen (muuta kuin kertomalla mikä on motivaationi), vaan muut on onnistuneet tekemään sen puolestani. :D Tosin onhan siihen vaikuttanut paljon se, että olen ollut esillä netissä ja ihmiset on tehneet perustelunsa sen puolesta. En kyllä kadu hetkeäkään sitä, että olen ollut esillä.

Oikea asenne, noita anteeksi pyytelijöitä ja seiniä pitkin kulkijoita on ihan tarpeeksi tässä maassa!!! "Hiljaiset puurtajat" ketä ne kiinnostaa ;)

Tsemppiä diettiin ja kisaan:fuckyeah:

Onko kellään tietoa muutaman vuoden takaisen junnuvoittaja Kristian Niemen mahdollisista kisakuvioista, onko niitä?

Äijää tänään nähneenä sanoisin että "hieman" turvonnut silloisesta kunnostaan, varmaan kasvanut yli CBB:n painotajoista :D Olis mielenkiintoista nähdä kyseinen kaveri taas lavalla..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onko kellään tietoa muutaman vuoden takaisen junnuvoittaja Kristian Niemen mahdollisista kisakuvioista, onko niitä?

Äijää tänään nähneenä sanoisin että "hieman" turvonnut silloisesta kunnostaan, varmaan kasvanut yli CBB:n painotajoista :D Olis mielenkiintoista nähdä kyseinen kaveri taas lavalla..

Taitaa panostaa siihen voimisteluun enemmän, onneks.... :D

Nuorten CBB 23-vuotiaat
Denis Kounitski, Team BBC, Helsinki
Niko Varjola, Team LBC, Savonlinna
Heikki Sarin, Team Mayor's, Helsinki
Antton Tammelin, Pro Trainer Team, Seinäjoki
Pekka Kotipohja, Team Energy, Joensuu
Toni Vartiainen, Team East Body, Vantaa

Taitaa panostaa siihen voimisteluun enemmän, onneks.... :D

Sillä(kin) kaverilla olis lahjoja kehoiluun. Mitä nyt olen tyyppiin aika monta kertaa törmännyt nii veikkaisin että tällä hetkellä paino pyörii +90 kilossa ja rasvat alle 15 ku sexpäkki kuitenki näkyy, aivan tajuttomat massat tyypillä kyllä.. Vois kysellä tarkemmin ylihuomenna jos näen häntä..

Jännä ku töissä viimesten kuukausien aikana oon ohimennen kyseistä tyyppiä nähny monesti ja tänään vasta tajusin että perkele, tuo jääkaappipakastinhan on SE Kristian Niemi :D

Sillä(kin) kaverilla olis lahjoja kehoiluun. Mitä nyt olen tyyppiin aika monta kertaa törmännyt nii veikkaisin että tällä hetkellä paino pyörii +90 kilossa ja rasvat alle 15 ku sexpäkki kuitenki näkyy, aivan tajuttomat massat tyypillä kyllä.. Vois kysellä tarkemmin ylihuomenna jos näen häntä..

Jännä ku töissä viimesten kuukausien aikana oon ohimennen kyseistä tyyppiä nähny monesti ja tänään vasta tajusin että perkele, tuo jääkaappipakastinhan on SE Kristian Niemi :D

Joo, kyllä mä sanoisin et krisse lavalla, nii muut ei mihinkään... Kauhean kokoinen ihan joka suuntaan ja romut mitä liikkuu........ Ei tarviis muuten laittaa lissee levyjä.

Välittäkää mulle kaikki tieto, mitä siitä tällä hetkellä on! Minkälaisia romuja?

Noihin 2010 tuloksiin saa laittaa 20% lisää jokaiseen.. Enempää en ala toisesta kertomaan. Eiköhän tässä threadissa voi jatkaa keskustelua noista kevään kisoista :)

Mitä nyt olen tyyppiin aika monta kertaa törmännyt nii veikkaisin että tällä hetkellä paino pyörii +90 kilossa ja rasvat alle 15 ku sexpäkki kuitenki näkyy, aivan tajuttomat massat tyypillä kyllä.

Paino 90, ja rasvat alle 15, varmaan tosi kova kunto :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom