Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enempi kyllä luulen että Rami on reenannut "ammattimaisesti kunnon lääkkeillä" sen kolme vuotta ja sitä ennen miten sattuu.
^Mitä sä ny selität :D
Sitä vaan että kun on noin vähän aikaa treenannut niin varmasti vielä kehittyy. Olin liian pitkään auringossa...
No mutta kai sä nyt vittu tajuat että se on kauemmin ku 3 vuotta treenannu :D
On se varmaan ainakin kalastusta treenannut? Niin ne sanoo että 3 vuotta, tai tarkemmin alle 3 vuotta ja vuonna 2003 7 kuukautta. Savolainen suomessa kehittyi vastaavasti ensimmäisen 3 vuoden aikana, 50kg -> 120kg.
Jos nyt lämpimiksesi kävisit katsomassa tuolta Ramin omasta ketjusta sen kolmen vuoden takaisen "lähtökunnon". On siinä muutakin tehty kuin heitelty virveliä....
Paksumpi ja leveämpi selkä ja muutenkin paksummat lihat minkä ymmärtää kun samoihin painoihin tulee paljon lyhyempänä. Ei toi Raymondin fysiikka kovin kaunis tosiaan ole mutta kauniilla harvoin noissa karkeloissa voittaa.Vähän enempi kuvia katseltuani olisin itse laittanut 212 sarjan voittajaksi Al-haddadin... Mistä kohtaa Jose mukamas oli parempi? Valaiskaa tietämätöntä... Mitenkään Raymondia väheksymättä!
Eikö joku lähde sanonut sen kuvan olevan 1,5v vanha.