2013-2014 Kauden valioliiga ym jalkapallo, mistä seuraatte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inoksi
  • Aloitettu Aloitettu
Tuossa kun vastikaan pyörähti uusi kausi alkuun, niin olen koittanut metsästää hyvää sivustoa mistä katsella pelejä realiajassa, englanninkielisellä selostuksella.

Ei huvita tuo MTV3 Sport kanavapaketti, kun en halua kuin jalkapallot näkyviin ja tuo 20e/kk tuntuu pahalta, onko siis jotain ulkomaalaisia laadukkaita streamaus sivustoja (ei tarvitse olla ilmainen) tai esim jotain smart-tv sovellusta minkä LG telkkuun saisi, josta noita katsoa.

Jos meni väärään osioon, niin siirtäkää, kiitos.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni on tapana katsoa wiziwig.tv-sivustolta löytyvien stream-linkkien kautta. Parempilaatuset streamit vaativat toimiakseen erillisen ohjelman (Sopcast, Stream Torrent). Yksi taiteenlajihan tuo hyvien streamien löytäminen on ja melkosta tappelua se aina ennen peliä on... Muttamutta, ihan hyvin olen pärjännyt.

Itselläni on tapana katsoa wiziwig.tv-sivustolta löytyvien stream-linkkien kautta. Parempilaatuset streamit vaativat toimiakseen erillisen ohjelman (Sopcast, Stream Torrent). Yksi taiteenlajihan tuo hyvien streamien löytäminen on ja melkosta tappelua se aina ennen peliä on... Muttamutta, ihan hyvin olen pärjännyt.

Jonkinverran tuolta kanssa metsästänyt, yleensä vaan tuppaa meneen hermot ja käteen jää joku raepikselilaatunen streami :jahas:

Oon jo useamman vuoden katsonut Sopcastin kautta pelejä ja varsinkin "isompiin" peleihin löytyy useimmiten useitakin hyviä ja toimivia streameja.

osaako kukaan sanoa onko serie a:n ja la ligan lähetysoikeuksia kukaan poiminut,kun cmoren mulkut jätti ne pois?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom