2012 New York Pro

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aika radikaali ero Ava Cowanin kunnossa..

Figure international..

_PB20683.webp

ja tässä kisassa..

_PB31547.webp

Jaa että taas meni "pikkumiesten" voitto Herra Englishille... En ymmärrä todellakaan mite tässä taas kävi näin, muistaen siis viime olympiaa! Mutta tuo Cedric nyt veti täysin maton jalkojen alta! En ollut aiemmin noteeraanut oikein koko hemmoa mutta nyt on pakko sanoa että tässä kyllä on täysin lähivuosien supertähti tulossa.

E: Tuo al haddadin fysiikka on kyllä jotain todella mahtavaa katseltavaa.

Todellakin ansaittu voitto Cedricille!! (Kapea vyötärö lisää vielä herran isoa-kokonaisuutta) :) JOS siis itse olisin ollut tuomaristossa ei Kevin kyllä sitä ykkös sijoitusta olisi saannut.

Cedric alkaa lunastaa odotuksiaan! :) Toivottavasti pysyy kehitys järkevänä eikä ala "väkisin massoittelemaan" (keskivartalo kuosissa ja erottuvuus hyvänä), sillä on kyllä ylivoimaisesti siistein malli pro-äijistä! Pituuttakin sopivasti, näyttää muut melkoisilta hukkapätkiltä Cedricin vierellä:)
Juuri näin. Tuo malli on vaan niin ylivoimainen ja fysiikassa ei ole oikeastaan mitään virhettä niinkuin oikeastaan kaikilla muilla huipuilla on aina se joku heikkoutoutensa jos edes yhteen jää. Pohkeetkin löytyy jopa :). Nuo raamit on vaan niin huikean hienot että toivotaan ettei tuota tarvitse mennä pilaamaan. Kireyttä toki tarvitaan vielä lisää jos oikeasti meinataan isompia kisoja voittaa ja ehkä jokunen kilo lihaakin mutta kyllä Ced on esteettisin iso kehonrakentaja mitä mulle tulee mieleen viime vuosina.

Uskomatonta kyllä tuo Englishin voitto. Kyllä näkee taas että ei niitä voittoja kunnon perusteella jaeta aina valitettavasti.

Ja mä kun luulin että tuo Englishin 1. sija oli jo tarpeeksi suuri vitsi..
2012newyorkpro_scorecard1.gif

2012newyorkpro_scorecard2.gif

Al Haddad ei muka ollut edes lähellä Englishiä pisteiden perusteella.
Ja mikä parasta: Englishin pisteet paremmat kuin Cedrickin :face:

Varmaan englissin kilpakumppanit miettiny, että kyseessä on oltava härski myöhässä oleva aprillipila kun se pääs edes kolmen parhaan joukkoon, saati että voitti koko homman. Minkälaisten lasien läpi ne tuomarit on tuota kisaa kattoneet?

Tämä kisa kyllä puhuttaa todella paljon! md:n foorumeillakin tulee melkosta settiä tästä 212 sarjasta. Ihan pelkkä vitsi!

Alhaddadin ja englishin vertailu on sama kun vertailis tuliterää reenikassia ja roskapussia! Kaikki kyllä tietää kumpi on kumpi.

Kevin voitti
tumblr_m2ldlwvZn11qihztbo1_500.gif

Lyötiin kaverin kans 50 € veto: kumpi sijoittuu paremmin Olympiassa, Cedric vai Rölli. Siis mikäli Rölli edes Olympiaan pääsee... Itse olen Cedricin puolella. Pitäs olla helppoo rahaa! :) Onhan toki Röllikin NY Pron voittaja vuodelta 2010. Mutta kova luotto on tähän kaveriin tulevaisuudessa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eipä oikein Jaksonilla ole mahkuja cedricille kun nuita kuvia katsoo. Hurjan komea X malli.

212 taas aika rumaa nimellä peluuta. English näyttää kovalta parhaimmillaan mutta tässä kisassa hän ei ole parhaimmillaan....

Lyötiin kaverin kans 50 € veto: kumpi sijoittuu paremmin Olympiassa, Cedric vai Rölli. Siis mikäli Rölli edes Olympiaan pääsee... Itse olen Cedricin puolella. Pitäs olla helppoo rahaa! :) Onhan toki Röllikin NY Pron voittaja vuodelta 2010. Mutta kova luotto on tähän kaveriin tulevaisuudessa.

Kyllä ne vaan ne Olympian kaverit on ihan omalta planeetaltaan. Rölliäkin povattiin Olympia/Arnold-debyyteissään hirmu korkeille sijoille, kun näytti niin kovalta muissa kisoissa. Ei sitten kuitenkaan ollut asiaa koville sijoille. NY Pro on kova kisa, mutta kehonrakennuksessa se terävin kärki on todella kapea. Olympia top 10 on ihan oma lajinsa. Sekä Cedric ja Rölli on todella kovia ja molemmilla on hirmuiset mahdollisuudet, mutta en sanoisi että olet helppoa rahaa tekemässä tuossa vedossa. Cedric on iso, mutta loppujen lopuksi detaljia puuttuu ja suurin osa lihoista voisi olla paljonkin isompia. Tulee muuten ihan saatanan kova Olympia :) Siellä on Jaska yrittämässä vielä viidettä voittoaan, Phil saattaa tulla entistäkin kovemmassa kunnossa, Greeneltä odotetaan tiukkaa ja kuivaa kondista, nähdään Röllin selkä ja Cedricin huippukunto, entäpä Victor.. : D

Kyse ei ole siitä miten ne sijoittuu, vaan kunhan McMillan sijoittuu paremmin. Aika hyvä esiintyjä myös tuo Cedric on. Vapari löytyy YouTubesta.

Eniten respectiä tulee tuolle Cedricille siitä, että painaa kehonrakennuksen ohassa armeijassa duunia. . :) Facebookin kuvissa oli 5 days out NYP kuvia kun Cedrici kouluttaa metikössä nuorukaisia. :D
248253_10150206106189417_642804416_6766865_4353875_n.webp
250788_10150206302689417_642804416_6768500_6338479_n.webp

[E] Niin nuo on viime vuodelta

Eniten respectiä tulee tuolle Cedricille siitä, että painaa kehonrakennuksen ohassa armeijassa duunia.

Sinä et ilmeisesti ole ollut ikinä armeijassa duunissa... ei äkkiseltään tule mitään ammattia mieleen mikä voisi olla vielä löysempää hommaa... enkä usko, että se jenkkilässäkään kouluttajien osalta niin paljoa tästä kotimaasta eroaa.

T-101 puhuu asiaa. Skapparit ja sopimussotilaat ei tee käytännössä muuta kuin näyttävät harvoin mallia ja yleensä vain komentavat. Aivan sairaan löysä duuni. Onneksi siitä maksetaan aivan vitun huonosti.

T-101 puhuu asiaa. Skapparit ja sopimussotilaat ei tee käytännössä muuta kuin näyttävät harvoin mallia ja yleensä vain komentavat. Aivan sairaan löysä duuni. Onneksi siitä maksetaan aivan vitun huonosti.

Oletko koskaan ajatellut, että pitääkö nuokin asiat etukäteen suunnitella (esim. harjoitussuunnitelmien teko), henkilökunta on aina vastuussa mitä sitten tapahtuukin, mitä koulutusta tuohon vaiheeseen on pitänyt käydä (jos nyt jätetään kuitenkin (oppi)sopimussotilaat ulkopuolelle), säästöjen kautta nykyään 1 henkilö tekee 3-4 työt verrattuna jonnekin menneisyyteen yms. yms.
Se näkyvä työn osa on näin heittona jotain 20% koko työstä.
Palkka saattoi ehkä vielä vuosi sitten mennä noin kuin sanot, nykyään senkin suhteen pitää tehdä itse töitä jos joskus aikoo saada sen mitä kuuluu saada...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom