2012 Fitness Classic Turku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja E_k_i
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kirjoitin tuon kyllä hieman typerästi. Harmittelin vain sitä, miten jotkut joutuvat käyttämään dopingia menestyäkseen kyseisessä lajissa. Ehkä siinä olisi jonkin sortin itsetukiskelun paikka jos näin joutuu tekemään.

Mutta silti jotkut haluavat menestyä vielä helpommin kyseisessä lajissa.

Mietin itsekkin eikö omaan pituuteeni nähden(n.182cm) maximit classic massat ~90kg ole ihan mahdollista saada kehitettyä ihan ilman dopingiakin.
Tosin pirun vaikea arvioida kuinka paljon niistä lihoista todella tiukan dietin jälkeen jäisi jäljelle.

Mietin itsekkin eikö omaan pituuteeni nähden(n.182cm) maximit classic massat ~90kg ole ihan mahdollista saada kehitettyä ihan ilman dopingiakin.
Tosin pirun vaikea arvioida kuinka paljon niistä lihoista todella tiukan dietin jälkeen jäisi jäljelle.

Kyllähän se lihas kasvaa naturaalina ihan 100% varmasti, kun ruokavalio, treenaaminen ja lepo on kunnossa! Taivashan on vain rajana ja itse laittaisin kyllä romukoppaan kaikki ajatukset ettei natuna voi muka kehittyä riittävästi tai, että natuna ei voi saada sen ja sen verran lihasta tehtyä vuodessa jne. Ihan hyvät massat sulla on, joten lauteille vaan ;) Hattua pitää nostaa tuosta kunnosta muuten sulle! hyvä kunto puoli vuosisataa eläneelle! ;)

http://ifbb.fi/fitness/kilpailujentulokset

Classic bodybuilding tulokkaat
1. Toni Kivinen, Team Jiipee, Helsinki
2. Jian Shafie, Team BODY, Marienhamn
3. Teemu Kauppinen, Team BODY, Vantaa
4. Juuso Jokinen, Team BODY, Uusikaupunki
5. Timo Mäki, The Team Tampere
6. Pertti Kuoppamäki, Team Classic Gym, Ähtäri
7. Jukka Käkelä, Team BODY, Vantaa

Lähtee pytyt vaihtoon kuin Balco-jupakan aikoihin. :)

Nyt kun Team Body-lopetetaan, niin tämä tietää vaan liitolle lisää rahaa. Jatkossahan esim. Jaska Inarista, joka haluaa kilpailla Classicissa, eikä tunne ketään mistään tiimistä, joutuu perustamaan uuden tiimin(esim. Team Jaska) ja joutuu maksamaan 100€ tästä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nyt kun Team Body-lopetetaan, niin tämä tietää vaan liitolle lisää rahaa. Jatkossahan esim. Jaska Inarista, joka haluaa kilpailla Classicissa, eikä tunne ketään mistään tiimistä, joutuu perustamaan uuden tiimin(esim. Team Jaska) ja joutuu maksamaan 100€ tästä.
No joutuu maksamaan joo..Tässä tapauksessa ymmärrän että team body "lopetetaan" samasta kisasta kuitenkin kaksi kärähtänyt ja vielä samasta tiimistä.

Testais nyt automaattisesti jatkossa kaikki niin voitaisi lopettaa se "natu or not"-mussutus ja jälkipuinti, ainakin suurimmaksi osaksi. Jos halutaan ylläpitää näitä kynistelylajeja naturaaliuden ja puhtaan urheilun nimissä niin ei mitään random testailuja vaan kaikki vaan kusemaan purkkiin. Luulisi että saisi jotain rotia tohonkin touhuun.

Muutoin kyllä näin henkkoht mielipiteenä ihmetyttää monien dropittelu ko. sarjassa. Imho erham lähes kaikki täysin natukuntoja eikä välttämättä edes kovin hyviä sellaisia. Hupaisaa että niihin "lihoihin" ja "kireyteen" joutuu jotkut douppaamaan... :rolleyes:

OMG, mun maailma musertuu, eikö kaikki CBB kisaajat olekaan puhtaita.... :wtf::D

No joo. Naurettavaahan tuo testaaminen on yleensäki, vain osa jää kiinni ja viksuimmat on kisavuoden kuitenki koskematta kiellettyihin aineisiin ettei kärähdä. Mutta onhan se iso porsaanreikä koko systeemissä että kaikkia ei testata säännöllisesti ja muutenkin jos pidät välivuoden/vuosia, voit käyttää lääkkeittä just niin paljo ku haluat tuon ajan ja maksaa sen kisalisenssin sitten kun on valmis viettämään sen natikkavuoden ja kisaamaan.

Jos oikeasti haluttas edes jollaki tasolla varmistaa CBB lajin lääkkeettömyys, niin ekan kerran kun kisalisenssin ostat niin samalla sitoudut 5-10 vuodeksi testauksen piiriin ja testit pitäs tehä joka kuukausi. Sen lisäksi jos siirryt kehonrakennukseen ei saisi olla paluuta CBB:hen. Mutta näinhän ei ole ja se on ymmärrettävää kun tulisihan siitä kohtuuttomat kustannukset testausporukalle jne. jos testejä juostas tekemässä kaikille kisaajille tai kisaamaan aikoville.

Sekin että kasvuhormonin käytöstä ei saa todisteita noilla testeillä niin jo yksistään on sellainen porsaanreikä että tottakai tuo konsti on käytössä osalla. Niin kauan kuin on kilpailua, niin kauan on käytössä kaikki konstit, varsinkin sellaiset joista ei jää kiinni. Enkä tarkoita tätä sillä että kaikki roinaisi, edelleen haluan uskoa että suurin osa on natikoita ihan oikeastikin mutta osa käyttää satavarmasti käytettävissä olevat konstit voittaakseen. Lavallahan ei arvostella sitä miten lopputulos on saavutettu, vaan se kuntohan siellä on puntaroitavana, näin myös CBB:ssä vaikka sitä pidetäänkin natikoiden kisana (sitähän se ei ole).

Harmihan se on kun edes CBB ei ole puhdas sarja, mutta edelleen, kyllä siellä voi naturaalikin pärjätä ainakin jossakin määrin. Kilpakaverihan voi olla roinannut mutta se ei takaa voittoa vaikka varmasti onkin kyseiselle yksilölle antanut etumatkaa siihen nähden että olisi treenannut puhtaasti koko ajan.

äsken vastatin,vaan ei jäänyt muistiin kun "sivu" sekosi?No kuitenkin.jokunen kaveri voi olla cbb-kärjessä jotka ovat oikeasti naturaaleja.Mutta vahvasti uskon että helvetin moni siellä käyttää,vaan ei ole jäänyt kiinni (vielä)!Eikä se tule ikinä muuttumaan,kun nykyään hormooneja käytetään jo kun käydään "vaan omaksi iloksi salilla"..Näkeehän sen jo tyhmäkin kun menet salille kuinka moni käyttää.Mulla itsellä ei ole mitään vastaa jos joku käyttää.Mutta jos oikeasti on semmoinen laji kuin cbb, jossa olisi mahdollista kilpailla ilman hormooneja,niin sen pilaa aina joku helvetin kusipää käyttämällä niitä ja omalla itsekkyydellä!!:face::face:
Tämä hormoonijuttu on valitettavasti lähtenyt jo varmasti ekoista kisoista asti...Eli siellä on kilpaillut semmoisia ketkä varmasti ovat käyttäneet..

Vielä hupaisampaa on se, miten joku tällainen kuvailemasi laiha ja löysä CBB-mies voi astella niiden "oikeiden kehonrakentajien" kanssa samalle lavalle ja voittaa koko paskan. :rolleyes:

En mä sanonut ketään laihaksi tai löysäksi. Mä totesin ettei niihin kireyksiin ja lihoihin pitäisi joutua douppaamaan. Tässä siis kunnia niille ketkä natuna sen homman hoitavat niin hyvin kuin suinkin pystyvät. Kaikilla ei vaan ole lahjoja. Menee hyvät rojut osalla ihan hukkaan.

Mikään ei ole enempää huijaamista kun roinaaminen CBB-tasolla. Eikös sarjan epävirallinen tarkoitus ole antaa mahdollisuus myös naturaalina harrastaa kehonrakennusta kilpailu mielessä. Itse olen ollut melkein sitä miltä että esim. yleisurheilussa voisi jopa sallia lääkkeiden käytön, mutta käryämisestä CBB:ssä pitäisi kiistattomasta positiivisesta näytteestä antaa (ei mistään astama lääkkeestä) ikuinen kilpailukielto, jos ei vankilatuomiota.

Olen sitä mieltä että classikki miehiä pitävät vain kyniksinä ja löysinä vain ne ihmiset jotka itse ovat roinanneet tai ovat lihavia. Ne cbb painorajat oikeasti on aika hankala täyttää kireänä natikkana.

hyvä homma että käryjä tulee, jospa se nostaisi roinauskynnystä tässä lajissa ylöspäin.

Mikään ei ole enempää huijaamista kun roinaaminen CBB-tasolla. Eikös sarjan epävirallinen tarkoitus ole antaa mahdollisuus myös naturaalina harrastaa kehonrakennusta kilpailu mielessä. Itse olen ollut melkein sitä miltä että esim. yleisurheilussa voisi jopa sallia lääkkeiden käytön, mutta käryämisestä CBB:ssä pitäisi kiistattomasta positiivisesta näytteestä antaa (ei mistään astama lääkkeestä) ikuinen kilpailukielto, jos ei vankilatuomiota.

Edelleenkin todella hyvin pystyy lajissa kisaamaan ja menestymään naturaalinakin. Nää keskustelut rojuttelusta on aivan tyhjänpäiväisiä. Sen kun vaan rojutelkoot kuka niin päättää homman hoitaa. En edes ymmärrä miksi se ketään häiritsee. Itse todellakin olisin myös elinikäisen kilpailukiellon kannalla, se on hieno idea. Jos käryää niin suoraan pihalle vaan.

Tuokin on vähän kaksipiippuinen juttu, että onko jokainen käry oikeasti hyvä homma. Tottakai se nappaa aina yhden käyttäjän pois, mutta mitä enemmän noita käryjä tulee niin sitä vilpillisemmältä laji vaikuttaa. Ei tuo käryäminen näytä mikään peloite olevan, koska NIITÄ KÄRYJÄ TULEE. Parin vuoden kilpailukiellon jälkeen monikaan ei edes muista enää, onko joku "nimetön" kilpailija kärynnyt vai ei. Eikä sillä tunnu olevan väliäkään missään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom