2009 IFBB Sacramento Pro

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
2009 IFBB Sacramento Pro kisat järjestetään 7.11.2009.

Kilpailijat:
Serdar Aktolga
Khalid Almohsinawi
Grigori Atoyan
Jorge Barrios
Markus Becht
Eric Castagnet
Darrem Charles
Adorthus Cherry
Rob Churchill
Kris Dim
Mark Dugdale
Aiman Faour
Toney Freeman
Pavol Jablonicky
Emmanouil Karamanlakis
Martin Kjellstrom
Jo Jo Ntiforo
Edward Nunn
Robert Piotkowicz
Craig Richardson
Frederic Sauvage
Heinz Senior

Kris Dim näyttää kans olevan mukana.Viimeks kilpaillu samoissa kisoissa 2007 ja sillo oli sijoitus 6. Mukava katsoa mikä on miehen kunto nykyään...

Kris Dim näyttää kans olevan mukana.Viimeks kilpaillu samoissa kisoissa 2007 ja sillo oli sijoitus 6. Mukava katsoa mikä on miehen kunto nykyään...
Aika surkea oli kunto viimeks kun lavalla oli, tuskin on siitä juuri muuttunut

ykkös ja kakkos paikka meni mun mielestä ihan oikeille kavereille.....Mut kolmospaikan Robert Pietrkowicz oli ihan vitsi ja Kris Dim nelos paikkakin vähän kyseen alainen...eli Nunnin olisin tietysti nostanu kolmoseksi!:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
En oikein ymmärrä mikä porukkaa vaivaa tuossa Robertin kolmannessa sijassa. Kaverilla helvetisti massaa ja kireä. Keskivartalo on pökkelö anatominen edestä ja tuplahauis edestä, mutta ei se muuten mua häiritse. ja ei toi keskivartalo maailmaa kaada kun miettii mikä on nykyisellä mr. olympialla. (Jalat on myös kurjan malliset)

En oikein ymmärrä mikä porukkaa vaivaa tuossa Robertin kolmannessa sijassa.
Porukkaa? Yksi ainoa tyyppi täällä on tuosta Piotrkowiczin kolmossijasta itkenyt, ja itse pidin kyseistä mielipidettä vähintäänkin vajavaisesti perusteltuna.

Myös ihan karmean näköinen Aiman Faour kisaili taas vaihteeksi.

IMG_1638.jpg

Kaverilla on myös muita melko mielenkiintoisia "projekteja" :wtf::

CLICK!

CLICKCLICK!

Tuo muscleworshippingfetissimikälie ei taida mikään kovin uus juttu olla kehonrakentajien keskuudessa. Ansaitsee ihan kohtuullisesti tuohta kuitenkin noista kikkailuista.:D

Tuo muscleworshippingfetissimikälie ei taida mikään kovin uus juttu olla kehonrakentajien keskuudessa. Ansaitsee ihan kohtuullisesti tuohta kuitenkin noista kikkailuista.:D
Itse en ainakaan henkilökohtaisesti tahdo tietää enempää.

Piotrkowiczin kolmossija oli vähän niin ja näin... Kaverin pitäisi tuoda se sama kondis nyt pro-lavalle, jossa esiintyi viimeisessä amatöörikisassaan.

Kaverin pitäisi tuoda se sama kondis nyt pro-lavalle, jossa esiintyi viimeisessä amatöörikisassaan.
IMO Piotrkowiczin kovin kuosi oli 2007 syksyn kisoissa (Elite Tour ja MM), kun ukko pokkasi MM-overallin. Kilpaili amatöörinä vielä 2008, mutta ei ollut enää samanlaisessa kunnossa kuin 2007.

IMO Piotrkowiczin kovin kuosi oli 2007 syksyn kisoissa (Elite Tour ja MM), kun ukko pokkasi MM-overallin. Kilpaili amatöörinä vielä 2008, mutta ei ollut enää samanlaisessa kunnossa kuin 2007.
Muistat todennäköisesti paremmin ja onkin paljon mahdollista, että mielessäni oli juurikin nuo syksyn 2007 skabat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom