2007 Muoti ja Trendi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Marchi-
  • Aloitettu Aloitettu
Mitkä kaikki on nyt IN ja mitkä ehdottomasti OUT? Mitä tuleman pitää, vinkkejä yleiseen pukeutumiseen.
Ovatko esimerkiksi revityt farkut out? Entäs mihin suuntaan ollaan menossa hiuksissa? Vieläkin miehillä puna/musta irokeesia...?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jopas. Mitenkäs tähän ei vielä ole kukaan vastannut mitään vaikka tuntuu että näitä muotitietoisia pakkispoikia ja -tyttöjä tuntuu olevan jonkin verran.

Minä en tiedä muodista mitään, kuulun siihen ryhmään joka ei seuraa trendejä, vaan pukeutuu ja leikkaa hiuksensa siten kuten ne parhailta näyttävät ja itselleen sopivat. Ei siis minun jalkoihin koskaan niitä pillifarkkuja, eikä kasarimallista niskasiippaa! ;)

Kyllä sitä silti tulee aina samalla luvulla elävältä näytettyä koska vaatteet ostan vaatekaupoista, siellä ne väkisinkin on jotenkin oltava nykymyodin mukaisia, jos nyt ei ihan radikaaleimpia villityksiä.

Infotkaapas tietäväisemmät mitkä nyt sitten olisi IN vaatetuksessa ja hiuksissa?

2007
IN:
-Takatukka
-Vasemmistoliitto
-Poronkäristys
-Hihattomat paidat
-Massiiviset olkapäät

Out:
-Puuhelmet
-Napapaidat
-Glitter

Tajus heti kun luin ton threadin ensimmäisen postin, että noita revittyjä farkkuja ei tosiaankaan näy yhtä paljoa kauppojen hyllyillä, kuin edeltävinä vuosina. En silti tiedä onko IN vai OUT, oli vaan pakko mainita.

Tulipahan tänään käytyä Sokoksella (hki keskusta) ja siellä oli muotinäytös (ja kauniita naisia :-). Siellä joku juontaja (joku entinen missi ehkäpä) väitti että sininen on miehillä muotia. Että näin.

Harmi kun ei tykkää sinisestä..

Kokopukukondomia suosittelen...Ei pääse hyppykuppa iskemään helpolla.

Musta on aina muodissa, riittää mulle. Oma pukeutuminen on melkosen neutraalia (musta tai ruskea nahkarotsi, mustat kävelykengät, "nuorisofarkut", puuvillaneule/t-paita). Mut erotti massasta yläasteelta lähtien lukioon asti nahkarotsin käyttö. Siis ihan uskomatonta miten vähän porukkaa käytti nahkarotsia. Meikäläinen oli joku bleiserifriikki...Tai siis olen edelleen.

heh joo muotia...
Kavin just ostamassa kengat, vyon, housut.

Kenkia suunnileen vakisin tuputettiiin. Nykyaan nayttaisi "kavelykengissa" olevan muotia sellainen pitka karki. En pita naista mutta olin luvannut tyttoystavalle etta kaikea kokeilen mita kaupassa tuputetaan. Ei jumalauta !! mun jalka on kokoa 45, siihen sitten semmonen pitkakarkinen kenka, eihan niilla paassy edes ympari ??
Vyoksi sitten tarjottiin sellasia helevetin isosolkisia mustia nahkavoita missa soljessa oli sitten iso logo. Semmonen paalla kun tepastelee, niin naytta ihan seriffilta se on varma se.
housut loyty onneks ensimmaisesta kaupasta.

Tasta reisusta oppineena niin vaatteissa pitaa lukea suurella tekstilla DG tai jotain muuta vastaa, se tuntuu olevan tarkeinta.

Liekköhän vyötärölaukut tulossa muotiin? Semmosia sivulla pidettäviä vyötärölaukkuja olen nähnyt tuolla ulkomailla miehillä.

Kas vaan, tässähän rupeaa itsekin kohta olemaan taas muodissa :D

Edit: Vasemmistoliitto on kyllä melkonen paukku. Kommarit on in ja kokoomus out :D

Tääkin on aika laaja kysymys, just se että mikä on suomessa in vai muualla in? Tuntuu että se vaihtelee aika paljon kaupunginkin mukaan mikä on ja mikä ei. Mutta periaatteessa

IN:
-tumma sininen, laivastojutut (ainakin osittain vielä)
-isot laukut, mitä isompi sitä parempi
-hopea ja kulta yhtäaikaa, pikkuhiljaa kulta jää ja hopea pysyy vielä
-värit, yhdistelmänä erilaisia pastellisävyjä
-tummat siistit, yksiväriset housut, joissa pikkuhiljaa alkaa näkyä suoraa ja levenevää lahjetta (levenevä nyt on tosin tehnyt tuloaan jo muutamia vuosia muka)
-kiiltonahka tulee taas ensi syksynä

OUT:
-pillit (tosin näitä tullaan katukuvassa näkemään vielä pitkään, mikä ei välttämättä ole edes paha asia)
-raidat ja pallot alkaa olla menneen talven lumia kyllä ens kesän jälkeen
-revityt farkut (nämäkin kyllä niin mielipidejuttuja, omasta mielestä ei kyllä ehtineet täällä edes oikein näkyä katukuvassa)

kyllähän näitä löytyy. Mutta siis ei se muoti vaan se tyyli!!

Kuka näitä oikeasti jaksaa vatvoa :)

jaa niin ja hiuksissa selkeät linjat, polkkatukka jne..

Kerrankin oon MissEvilEven kanssa samaa mieltä ;-)

Mulle on aivan sama mikä on in ja out. Ostaa just ne kuteet joista diggailee ja jotka näyttää päällä hyvältä.

Puskista kuultua:

ens kesänä on in valkoiset kengät ja laukut naisilla

korkeavyötäröiset ja leveälahkeiset 70's housut, mielellään samassa paketissa

Tulen oleen epämuodikas.

meillä lihavilla on ainakin verkkarit ym college housut aina in :) ja musta väreistä parhain. ainoa mikä voi olla valkoista on ne 3raitaa housuissa tai paidassa:hyper:

out: vyö laukku :D

Ihan sama, ei ne muotivaatteet käy mulle kuitenkaan.

Jotain pillifarkkujahan noita on katukuvassa näkynyt. Koomisen näköistä kun tytöillä on isohko perse ja sitten kaksi tikkua roikkuu siitä. Joillakin vielä oikein kinkkureidet ja sitten vielä ne saappaat tottakai siinä lahkeitten päällä. Mää näyttäsin ihan friikiltä tuollaisessa kombossa ja luultavasti joutuisin reisieni takia ostamaan xl-kokoiset housut jonka vyötäröön mahtuisin vähintään kolme kertaa.

Juu, en tiijä. Sori.

Älkää uskoko muotilehtiä, koska revityt pillifakut ovat ikuisesti in!!!

Ja otsatukka kans (huomatkaa myös muodikas hopean käyttö) :rock:

baz-15.jpg

Mitä tää paska nyt on. Lukiko otsikossa että tää on suomijunttien muotiketju?

Nyt valoja päälle ja paskat postit, kiitos pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom