2007 IFBB New York Pro

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jäätävä mörkö toi Warren:rock:
aach0013.jpg

lähde: Flexonline.com

Mielestäni voitto olisi voinut mennä myös Wolfin pojalle ,mutta hyvä näinkin.Jostain syystä tuo Jamesin kaveri ei pahemmin säväytä enää.Paljon vahvuuksia kuten kädet ,takareidet ,olkapäät ja leveä hartialinja yleensäkkin ,mutta vyötärö(hirveä) ja etureidet mielestäni heikkouksia ,kuten selkä jossain määrin(tuplat takaa).
Tuo rinta tuossa ojentaja posessa on hurja Branchilla!!
Kamalin huono sijoitus tuottaa minulle suurta mielihyvää...

Minähän en arvosteluista tajua yhtään mitään, mutta josko joku viisas kertoisi, etä miten helevetissä tuo Emro sijoittui Kain ja Frankin edelle? Vai vedetäänkö nuo vimoset sijat ihan arvalla?

"17. Emro Karaduzovic
18. Kai Greene
19. Frank Roberson"

Minähän en arvosteluista tajua yhtään mitään, mutta josko joku viisas kertoisi, etä miten helevetissä tuo Emro sijoittui Kain ja Frankin edelle? Vai vedetäänkö nuo vimoset sijat ihan arvalla?

"17. Emro Karaduzovic
18. Kai Greene
19. Frank Roberson"

Ei ollut sijoitukset kyseessä tossa, ihan vaan kilpailijaluettelo. ;)

Wolfilla on muuten suhteellisen pienet pakarat verrattuna Jamesiin ja Warreniin? Hirveästi en kehoilua seuraa, joten en tiedä vaikuttaako toi nyt paljoakaan arvosteluun (saatika millä tavalla). Kuitenkin toi tuo tollasta tiettyä "siroutta" tohon poseen ja korostaa jo muutenkin kapeaa vyötärönseutua.

Edit: Olkoon pitkä selkä tai ei, mun mielestä Wolfilla on erittäin tyylikäs fysiikka noihin massoihin, vielä kun saisi vähän pohjetta ni hyvä tulis.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
1.Wolf
2.James
olisin minäkin laittanut vaikka kävinkin vapareiden lopussa nukkumaan jo. Näyttää jumalattoman hölmöltä tuossa anatominen takaa-vertailussakin kun Branchilla on kädet vaakatasossa.:hyper:

Wolfin olisin laittanut ykköseksi, tulee olemaan Olympiassa jo kovaa valuuttaa. Tosi nätti vaikka selkä pitkä onkin. Muuten lihasten malli ja kivisyys mun mieleen.

Warren muuten kiri ohi Jamesista vasta posedownin pisteiden jälkeen. Se posedown olisi ollut hienompi nähdä, varmaan kolkannut muut ja posennut yksinään.

Sanokaas muut mitä ootte mieltä tuon Kai Greenen fysiikasta. Meikäläisen silmään ainakin pisti kaikkien muiden seasta. Branch näytti aika kirjavalta ja jotenkin sairaalta. Meikä olis laittanu:
1.James
2.Wolf
3.Warren

Wolfin olisin laittanut ykköseksi, tulee olemaan Olympiassa jo kovaa valuuttaa. Tosi nätti vaikka selkä pitkä onkin. Muuten lihasten malli ja kivisyys mun mieleen.

Warren muuten kiri ohi Jamesista vasta posedownin pisteiden jälkeen. Se posedown olisi ollut hienompi nähdä, varmaan kolkannut muut ja posennut yksinään.

Posedownin pisteiden, saako siitä muka pisteitä tuolla? Mulla on mennyt varmaan sitten jotain ohi..

edit: olis pitänyt lukea flexonlinea eka..sieltä löytyi vastaus.

Kaksi viikkoa ennen kisaa otettuja kuvia kun vertaa näihin kisakuviin, niin jotenkin näyttää, että Branchilla olisi varaa parantaa lavakuntoaan. Muutamissa näyttää jopa paremmalta kuin itse kisassa. Valaistus ja ihonväri kyllä vaikeuttaa vartailuja, mutta kuitenkin...

Lähetystä kun seurasi niin huomasi kuinka vaikea on pelkistä kuvista arvioida kilpailijan sijoitusta. Kuvissa Silvion maha ei ota juurikaan silmään, mutta livenä kun katsoi niin pallomaha vei kaiken huomion.

Mä olisin laittanu:

1. Wolf

2. James

3. Warren

En niin tykkää Warrenin kehon suhteista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom