2007 IFBB New York Pro

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mä uskon että Dennis James vie. Desmondilla aika törkeän leveä vyötärö (kuten kuvasta näkyy).
NR0M0461.jpg

Flex Onlinella muutenkin paljon kuvia vertailuista. http://www.flexonline.com/news/211

toivottavasti james vie. vielä kun kaveri saisi jalkoja astetta isommaksi ja vyötärön kondikseen niin olisi olymppiassakin moni kaveri pulassa :) selälle tuskin dennis james pystyy paljonkaan tekemään kun vika on rakenteellinen.

Noni, webcasti käynnissä...Vaparit alkoi vähän aikaa sitten juuri. Jumaliste että on kovannäköinen tuo Wolffi, perkule sentään! Ainoa miinus hiukan pitkä selkä, mistä täällä onkin jo purnattu..Denniskin näyttää olevan vaihteeksi kunnossa. Branch on mielettömän kokoinen, mutta kyllä fysiikka on muuttunut vaan rumemmaksi kisa kisalta IMO..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
1. Branch Warren
2. Dennis James
3. Dennis Wolf
4. Desmond Miller
5. Silvio Samuel

Aika yllättävä tuo top kolmosen järjestys, itse olisin laittanut Branchin kolmanneksi.

Oho, mahtaa olla Kokkosella ja Davidilla siellä hyvät juhlat Branchin kunniaksi! :kippis1: Varmaan Godzillalle aika unohtumaton reissu ;)

Aika kummallista, että laittoivat Branchin ykköseksi, maksimissaan kolmas IMO. Branch näytti suorastaan kauhealta tällä kertaa...

Jaahas, vai tällainen järjestys saatiin tällä kertaa. Vähän kyllä vertailuja katsoessa tulisi itse äkkiseltään toisiin ajatuksiin.

Itse olisin laittanut Jamesin ykkösijalle, on siinä kuitenkin sen verran häijy kombinaatio massaa ja tarvittavaa kireyttä. Erottui kuvien perusteella parhaiten line-upista.

Wolfia ei vielä ykköseksi voi laittaa, paksuutta puuttuu tietyistä poseerauksista sen verran, omaa kuitenkin ylivoimaisesti parhaammaan rakenteen kuitenkin ja seuraava pro-kisan voitto on ajan kysymys.

Warren oli mielestäni toispuoleinen, oli syy sitten lihaskadossa tai poseerauksessa. Muutenkin ukko on yhtä paksua möhkälettä, mm. tuplat takaa-posessa ei sitten minkäänlaista erottuvuutta, muutenkin lihaslaatu ja kisavärit eivät ole mieleeni. Nähtävästi yleisen lihasmassan paksuuden, muutaman friikkilihasryhmän ja tunnetun nimen ansiosta nähtävästi voittoon. Ei kaunista, mutta voittoisaa menoa siis jatkaa hän...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom