2007 Civic Type-R

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja foobari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
NHB sanoi:
Hankala tilanne Hondan kannalta. Kilpailijoilla on nykyisin selkeästi tehokkaampia (turbo)moottoreita tarjolla. Nelisylinterillä vaparilla on todella vaikeaa haastaa ahdettuja 2 - 2.5 litraisia voimassa. Ainoaksi kilpailuvaltiksi jäänee hinta. Tietenkin tuo muotoilu saattaa auttaa.
Eipä se pelkkä absoluuttinen teholukema mainosotsikkoja pidemmälle kanna. Ihan sama vaikka tehot pikkasen pienemmät olisikin jos esim. mutkarata tai varttimaili mennään lujempaa. Tuppaa olemaan aikamoisia plösöjä monet noista uusista tehokkaista turbo hot-hatcheista.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
foobari sanoi:
Eipä se pelkkä absoluuttinen teholukema mainosotsikkoja pidemmälle kanna. Ihan sama vaikka tehot pikkasen pienemmät olisikin jos esim. mutkarata tai varttimaili mennään lujempaa. Tuppaa olemaan aikamoisia plösöjä monet noista uusista tehokkaista turbo hot-hatcheista.
Eipä tietenkään. Mikään yksittäinen arvo ei auton kaupallista menestystä ratkaise. Vartin aika ei ratkaise kaikkea muille kuin vartin kisaajalle ja rata-aika rata-autoilijalle. Mutta kyllähän tuon luokan autoissa se voiman ja kiihtyvyyden tunne merkkaavat paljon. Parilitrainen vapari ei tarjoa juuri mitään tuntemuksia kiihtyvyydestä ala- ja keskikierroksilla. Se huipputehon lukema ei ole merkittä, vaan moottorin tarjoama suorituskyky koko kierrosalueella. Monet kilpailijat ovat tällä alueella niin rankasti edellä, että harva ostaja pystyy unohtamaan sen.

Jos alustan perusrakentteet ovat kunnossa ja moottorista lähtee löylyä, niin ei se radalla kovaa meneminen ole kovinkaan vaikeaa. Kompromissin siirtäminen mukavuudesta rata-nopeuden suuntaan on suht yksinkertaista.

Miten muuten tuon tulevan Typr-r:n paino kehittyy? Taka-akseli otti ainakin rajusti taka-askelia ratanopeutta ajatellen.
 
Nykyajan autot menee siihen suuntaan että auto vie enemmän kuskia eikä päinvastoin. Ja lepikko roikaa jossain vaiheessa :lol2:
 
Toisaalta alustat ja jarrut ovat kehittyneet huomasti entisaikojen autoihin verrattuna. Ainakin samassa suhteessa mitä tehotkin.
 
Zone-sarja -42%
Todella todella menevän näköinen peli. Minusta jo perus civic:kin on sporttisen näköinen, mutta tuo on kyllä jo avaruussukkula. :eek:
 
NHB sanoi:
Miten muuten tuon tulevan Typr-r:n paino kehittyy? Taka-akseli otti ainakin rajusti taka-askelia ratanopeutta ajatellen.
Lopullisia speksejä odottelen itsekin, paino varsinkin kiinnostaa. Ikävä tosiasia on, että harvoin uudessa mallissa kevyempään suuntaan mennään. Ja taka-akseli tosiaan on ainakin 5-ovisessa versiossa yhdystukiakselisto kuten sanoitkin, varmuutta tuon tulemisesta Type-R:ään ei vielä ole, mutta aika todennäköiseltähän se tuntuu. Saas nähdä miten Honda saa ajo-ominaisuudet kohdilleen, Type R -brändi kuitenkin edellyttää jonkinmoista suorituskykyä radalla.
 
Foobari:ootkos koittanut mites paljon sun honda kelaa mittariin?Ite en o uskaltanu viel koittaa,ku tiet aika liukkaat.Nouseeko huippunopeus ton lastun myötä vai onko type-r välitetty niin,et huippunopeus on 6-vaihteella kierrokset tapissa?
 
Ville1Suuri sanoi:
Foobari:ootkos koittanut mites paljon sun honda kelaa mittariin?Ite en o uskaltanu viel koittaa,ku tiet aika liukkaat.Nouseeko huippunopeus ton lastun myötä vai onko type-r välitetty niin,et huippunopeus on 6-vaihteella kierrokset tapissa?
Saksan reissulla mittariin 265km/h, todellista toki vähemmän. Kierroksia vähän vajaa 8000rpm, eli varaa on vielä vaikka kuinka, limitteriä olen pitänyt nyt 8700rpm. Ei vaan jaksa kelata enempää vauhtia enää.

265.jpg
 
Näyttää ihan kuin Pösö 206 ja Seat Ibiza olis saanut mukulan, siis äpärän. Vanha malli oli musta hienompi.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
on kyllä aika kostajan näkönen..tosin Honda tuntuu onnistuvan tossa muotoilussa lähes aina (mun mielestä,esim.2006 civicci on tosi siisti,ja niin oli myös 2005)
millokohan sitä ois niin paljon massia että vois vaihtaa civicin type-ärrään...
 
Tuolta siis näytää uusi Ibiza. Ensimmäisiin kuviin on valittu tuttu keltainen väri. Kolmiomaiset aukot etusumuvalojen paikalla vähän häiritsevät. Etulokasuojien kaaret näyttävät erityisen makeilta. Ei tarvinne mainita, että takapilareihin on otettu vaikutteita Peugeot 206 -mallista. Mustat pinnat valoumpioiden välissä tuovat mieleen erään japanilaisen valmistajan vanhat mallit.
 
vanha type-r malli hakkaa tän uuden 100-0. liikaa ufoiltu suunnittelussa tässä uudessa mallissa mun mielestä. toki tuo värikin on huonoin mahdollinen, pitäs livenä nähdä, mustana tai hopeena.
 
neutraali sanoi:
vanha type-r malli hakkaa tän uuden 100-0. liikaa ufoiltu suunnittelussa tässä uudessa mallissa mun mielestä. toki tuo värikin on huonoin mahdollinen, pitäs livenä nähdä, mustana tai hopeena.
Totta, livenä tarttee nähdä. Lisäksi tossa konseptimallissa on 20" tuumaset fillarit ja feikkijarrut, saattaa ulkonäkö olla vähän erilaista rauhallisemmilla pyörillä.

Vanhastakin saa maltillisella laitolla kivan näköisen vaikka tuo perusmalliltaan vähän punanenäistä mulkosilmäistä kaadettua puhelinkoppia muistuttaakin. :)

DSCF0058.jpg
 
foobari sanoi:
Totta, livenä tarttee nähdä. Lisäksi tossa konseptimallissa on 20" tuumaset fillarit ja feikkijarrut, saattaa ulkonäkö olla vähän erilaista rauhallisemmilla pyörillä.

Siinä muuten pointti joka jaksaa kyllä ärsyttää. KAIKKI autot mainostetaan nykyään 18-20 tuuman vanteilla auton tyypistä tai kokoluokasta riippumatta.
Myynnillisesti tehokasta, mutta samalla turhauttavaa.

Pettymys on monelle suuri kun vaikkapa uusi Audi A6 rullaakin kaupasta vastaan 16 tuuman peltivanteennäköisillä A4:n aluvanteilla (jotka vielä 5-8 vuotta sitten olisi olleet todelliset erikoisvanteet ison kokonsa vuoksi ja saaneet moitteita TM:ssa "kovuutensa" vuoksi.

:)
 
Jotain yhdennäköisyyttä? :)

attachment.php
 

Liitteet

  • cylon-r.webp
    cylon-r.webp
    24,8 KB · Katsottu: 610
Ei oikeen toi civicin muotoilu meikäläiseen iske. No ehkä tää uusi vähä paremman näkönen kun vanhempi joka on ainakin ihan järkyttävä loota. Vaikkakin uskon että ihan kiva auto ajella.. :)
 
joo näköjään honda ottaa joka malliin nyt ton akvaario linjan. hyhy. parempi pysyä saksalaisissa laatu autoissa. mitä tollasella vajaa pyttysellä ees :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom