2004: Odotetut Metalli levyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tseif
  • Aloitettu Aloitettu
Postatkaa tänne levyt joita odotatte eniten. Ja miksei vanhempiakin levyjä, jotta voi tutustua kyseisiin bändeihin.
Tammikuulta odotan ainakin:
12.1. Thunderstone: The Burning
19.1. Ensiferum
19.1. Diablo: Eternium

Myöhemmin keväällä:
23.02.2004 Norther: Death Unlimited
13.04.2004 Finntroll
26.04.2004 Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus

Warheart suosittelen enemmän kuin lämpimästi tuota Ensiferumia jos Finntroll uppoaa. Meinas pää räjähtää, kun kuulin ekan kerran intistä lomille tultaessa :D

Originally posted by nahjus
Deiciden scars of the crucifix, josta muuten löytyy mp3 täältä http://www.earache.com/news_stories/deicide.html

:kuola:

Kannattaa muuten zekata poppoo nimeltä Vital remains, siinä on vokaaleissa Glen Benton ja levy Dechristianize on aikamoista mäteksintää.

glen_100.gif

Hypocrisyn The Arrival on loistolevy ekan kuuntelukerran perusteella. Huomattavasti parempi kuin "rosoinen" Catch 22. Svedu-perus-melo-deathia
parhaimillaan.

Lieneekö Abbalta saanut vaikutteita levyn nimen muodossa?

Cannibal Corpsen The Wretched Spawn on kans taattua corpsea.

Ei oo julkaistu kumpikaan. Noi on virallisia promoja. Se Hypo on muuten todella hyvä, The Final Chapterin jälkeen kovin levy mitä on julkaistu.

Bruce Dickinson alkaa luultavasti työstämään uutta soololevyä ensi vuoden puolella. Siinäpä jotain odottamisen arvoista.

2/04
HYPOCRISY THE ARRIVAL

3/04
CANNIBAL CORPSEn uusin, vielä ilmeisesti nimetön

IN FLAMESin uusi, vielä nimetön

4/04
TIMO RAUTIAINEN & TRIO NISKALAUKAUksen uusin, vielä nimetön levy

Lähde: Swamp Music

Originally posted by nahjus
Deiciden scars of the crucifix, josta muuten löytyy mp3 täältä http://www.earache.com/news_stories/deicide.html
:kuola:
ymmärrätkö sinä yhtään lausetta tuosta biisistä kuulon perusteella? Minä en tunnistanut sieltä oikeastaan ihmispuhetta VAIKKA luin samaan aikaan lyriikoita :)

Originally posted by Mixu
ymmärrätkö sinä yhtään lausetta tuosta biisistä kuulon perusteella? Minä en tunnistanut sieltä oikeastaan ihmispuhetta VAIKKA luin samaan aikaan lyriikoita :)

Kyllähän niistä alkaa selvää saamaan kun on paljon tuollaista örinää kuunnellut, mutta täytyy myöntää että en saanut selvää cannibal corpsen hammer smashed face kappaleesta vaikka oli lyriikatkin edessä :joulu7:

Eihän noista kunnolla selvää saa ellei ole kuunnelut ja lukenut sanoja samaan aikaan ensin, mutta ei bentonin ääni ole mun mielestä edes epäselvimmästä päästä..

Originally posted by Mixu

:offtopic: No, eihän sieltä ihmispuhetta voikaan kuulua, kun siellä elämöi itse diimon, jonka pojan nimi on takaperin tavut vaihdettuna väärinpäin kuutamossa latinaksi jotakin demoni tai jotain ja sit sillä on poltettu risti otsikkoon ja sen olisi oikeesti jo pitänyt tappaa itsensä. :uskovainen: Pannaan lainaten vielä Deiciden Legion-levyn kansilehteä

This album was recorded with no harmonizer on my vocals, so for all my vocal critics, "SUFFER"

Laittaakohan Bentonin poika samaisen ilmoituksen myös tulevan kiekon kansiin? :lol2:

IMO aika perseestä tämä uusi klippi, kun muistelee, että tuo Legion-läpyskä oli ihan kuunneltavaa tavaraa. Muistelisin vielä, että Deicidella on ihan pätevät kaverit sähkökitaroissa kiinni, joten pisteli vihaksi, kun äänimaailma oli tässä mp3:ssa...No, rajoittuneen täysi.

Niin, mitäs minä odottelen heavi-rintamalta. No, vaikka uusi Arise tai Rust in Peace olisi ihan mukava. Vähissä tuntuvat kuitenkin olevan, kun pitää keskittyä siihen virittämiseen ja että onko tarpeeksi progee maininkii. Kertokaa ihmeessä, jos tuollaista settiä joku on äänitemuotoon juntannut.

timpan ja vahinkolaukauksen levyä,diabloa sekä exodusta jonka tempo of the damnedia hehkutetaan joka helvetin tuutissa, niin pakko kait sen on olla kova :kippis1:

-God Forbid - Gone Forever
-Soulfly - Prophecy
-36 Crazyfists - A Snow Capped Romance
-Amen - Death Before Musick
-Killswitch Engage
-Lamb Of God - Terror And Hubris DVD

Back
Ylös Bottom