Originally posted by Mixu
ymmärrätkö sinä yhtään lausetta tuosta biisistä kuulon perusteella? Minä en tunnistanut sieltä oikeastaan ihmispuhetta VAIKKA luin samaan aikaan lyriikoita

No, eihän sieltä ihmispuhetta voikaan kuulua, kun siellä elämöi itse diimon, jonka pojan nimi on takaperin tavut vaihdettuna väärinpäin kuutamossa latinaksi jotakin demoni tai jotain ja sit sillä on poltettu risti otsikkoon ja sen olisi oikeesti jo pitänyt tappaa itsensä. :uskovainen: Pannaan lainaten vielä Deiciden Legion-levyn kansilehteä
This album was recorded with no harmonizer on my vocals, so for all my vocal critics, "SUFFER"
Laittaakohan Bentonin poika samaisen ilmoituksen myös tulevan kiekon kansiin? :lol2:
IMO aika perseestä tämä uusi klippi, kun muistelee, että tuo Legion-läpyskä oli ihan kuunneltavaa tavaraa. Muistelisin vielä, että Deicidella on ihan pätevät kaverit sähkökitaroissa kiinni, joten pisteli vihaksi, kun äänimaailma oli tässä mp3:ssa...No, rajoittuneen täysi.
Niin, mitäs minä odottelen heavi-rintamalta. No, vaikka uusi Arise tai Rust in Peace olisi ihan mukava. Vähissä tuntuvat kuitenkin olevan, kun pitää keskittyä siihen virittämiseen ja että onko tarpeeksi progee maininkii. Kertokaa ihmeessä, jos tuollaista settiä joku on äänitemuotoon juntannut.