2 markkaa rikki?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Paitanostosta tällä herralla kyse.

:jahas: Voisi porukat mainita tunkeistaan näissä nostoissa.

No eiköhän tuo ole päivänselvä asia että 16v jantteri ottaa 200kg paidalla, EI raakana. :)

E: Tainno.. en tiedä minkälaisia poikia siellä päin punttailee.

No eiköhän tuo ole päivänselvä asia että 16v jantteri ottaa 200kg paidalla, EI raakana. :)

E: Tainno.. en tiedä minkälaisia poikia siellä päin punttailee.
Tai sit ei otakkaan.;) Ja Weak sanoi tuon yleisesti, vaikka penkkais 120kg :) paidalla niin hyvähän ne varusteet olisi mainita.

Niin ja oma tavoite penkissä raakana on jo aikoja sitten asoitettu 180 kiloon. Ei aikarajaa, kuhan tuon natuna joskus sais. Viel ei tiedä riittääkö lahjat pidemmällä, tai riittääkö tuonnekaan.

Kisoissa nostettu RAW-penkki 200kg. Raakana on kyykätty myös toi 200kg (230kg vyöllä) , ja veto oli 200kg joskus, nykyään menee kohtuu reilusti enemmän.

Tänä vuonna pitäisi saada penkattua raakana tuo 200, ei pitäisi olla mitenkään mahdoton tehtävä ja mieluusti tässä reilun 80kilon painoisena vielä. Vedetty ja kyykätty raakana tuo 200 kiloa jo.

Seuraava tavote on ottaa etukyykystä 200. 2x185 tuli helposti, mutta nyt on oltu kolme viikkoa kipeänä, joten taitaa tuohon vielä hetki mennä.

Tänä vuonna pitäisi saada penkattua raakana tuo 200, ei pitäisi olla mitenkään mahdoton tehtävä ja mieluusti tässä reilun 80kilon painoisena vielä. Vedetty ja kyykätty raakana tuo 200 kiloa jo.

Mitä vittua...Kyllä pojalla on kova kunto jos puheet pitävät paikkansa!No joillakin on lahjoja ja toisilla taas ei!:hyper:

Hmm.. Vähän kalajutuilta kuulostaa. Video/kuvamateriaalia tiskiin:whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Emmie eipäile mutta kunnosta olisi muuten kiva nähdä kuvia, täytyy olla melkoisen kovan näköinen.

torstaina meni 210 mavessa. kyykyssä samaan on n.50 kg matkaa ja penassa about 80kg et kyllä sitä työtä riittää jos noi joskus meinaa saavuttaa. Tähän mave tulokseen olen kyllä ollut enemmän tyytyväinen kuin yhteenkään pena tai kyykkymaksimin nousuun, vaikka niihin aikoinani olen paljon enemmän panostanutkin.

musta on ihan naurettavaa et aletaan vinkumaan että paidat pitää kieltää alle 18-vuotiailta ellei itte osaa nostaa paidalla. Ne jotka sitten eivät osaa trikoilla kyykätä/vetää haluaisivat tottakai kieltää trikoot. Turhan vinkumisen voisi lopettaa!:D

Saakeli saisivat kyllä kieltää penkkipaidat alle 18-vuotiailta kokonaan kuten Ruotsissa.

musta on ihan naurettavaa et aletaan vinkumaan että paidat pitää kieltää alle 18-vuotiailta ellei itte osaa nostaa paidalla. Ne jotka sitten eivät osaa trikoilla kyykätä/vetää haluaisivat tottakai kieltää trikoot. Turhan vinkumisen voisi lopettaa!:D

Mavessa ja kyykässä tuo 200 on kiikarissa. Kyykätty 180 ja mavetettu 185kg Polvista nyt oon 200 vetäny :D

Penkistä nyt tommosia painoja tule ikinä ottamaan.

Polvista on vissiin sama kuin penkiltä? Mulla olisi tavoitteena saada toi 200kg maastaveto penkiltä.
Huonolta tosin näyttää kun vertaa tohon sun suhteeseen 185/200.
Mulla on normaali maastaveto 25kg jäljessä sun. Joten voi olla vaikeaa saada nostettua penkiltä maastavetoa 200kg:n.

mavesta ois tavoite saada tämän vuoden loppuun mennessä 200 :rolleyes:

Meniks?:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom