Tämä ohjelma pohjautuu Hulkin kehonrakennuspainotteiseen voimaohjelmaan ja
on seuraavanlainen:
Rinta,selkä,ojentajat,olkapäät
Penkkipunnerrus 2x6
Pystypunnerrus 2x4-6
Mave 2x6
Leuat lisäpainoilla 2x4-6
Dippi lisäpainoilla 2x4-6
Kulmasoutu 2x4-6
Vipunostot sivulle 2x4-6
Jalat,hauis,vatsat
Etukyykky 2x4-6
Jalkaprässi 2x4-6
Askelkyykky 2x4-6
Pohkeet seisten 2x4-6
Hauis tangolla 2x4-6
Vatsat lisäpainoilla2x4-6
Vinopenkki 2x6-10
Mave 2x6
Leuat lisäpainoilla 2x6-10
Dippi lisäpainoilla 2x6-10
Kulmasoutu 2x6-10
Vipunostot sivulle 2x6-10
Vipunostot taakse 2x6-10
Jalat,hauis,vatsat
Etukyykky 2x6-10
Jalkaprässi 2x6-10
Askelkyykky 2x6-10
Pohkeet istuen 2x6-10
Hauis scott 2x6-10
Vatsat lisäpainoilla2x6-10
No niin, kysyisin,että onko järkevää ottaa mavea 2kertaa viikossa.Hulkin ohjelmassa se oli vain kerran ja silloinkin sjmv.Täytyy tosin todeta,että mave kulkee tosi hyvin kun en ole sitä ennen tehnyt, joka reenissä olen pystynyt lisäämään 5kiloa tankoon.
Sitten penkkiin, joka on aiheuttanut minulle harmaita hiuksia eli
teen sitä 2x6 systeemillä ja se on pysähtynyt 92,5 kiloon, joskus 4vuotta sitten kun en muuta reenannut kuin penkkiä maksimi oli 110kg.Miten penkkitulosta ylös? Olen suunnittellut Boris Sheikon ohjelman koittamista,mutta en tiedä miten se kävisi tähän 2-jakoiseen.
Sitten noista ojentajista,Hulkin alkuperäisessä ohjelmassa myös jalkapäivinä oli ojentajia,toisena päivänä ranskalainen,toisena taljapunnerrus,itselläni noi dipit tuntuu jo rankaisevan niin paljon ojentajia,että en oikein tiedä kannattaako tehdä?
Muuten todella huippuohjelma voimatasot nousseet huimasti ja massaakin tullut mukavasti.Esim. leukoja tein pari kuukautta sitten hikiseen 15,nyt menee 15kg lisäpainolla sama, joten kiitos Hulkille,joka tosin taitaa olla nyt tuon doggcrappin pauloissa. Suosittelen tätä ohjelmaa kaikille aloittelijoille !
on seuraavanlainen:
Penkkipunnerrus 2x6
Pystypunnerrus 2x4-6
Mave 2x6
Leuat lisäpainoilla 2x4-6
Dippi lisäpainoilla 2x4-6
Kulmasoutu 2x4-6
Vipunostot sivulle 2x4-6
Jalat,hauis,vatsat
Etukyykky 2x4-6
Jalkaprässi 2x4-6
Askelkyykky 2x4-6
Pohkeet seisten 2x4-6
Hauis tangolla 2x4-6
Vatsat lisäpainoilla2x4-6
Vinopenkki 2x6-10
Mave 2x6
Leuat lisäpainoilla 2x6-10
Dippi lisäpainoilla 2x6-10
Kulmasoutu 2x6-10
Vipunostot sivulle 2x6-10
Vipunostot taakse 2x6-10
Jalat,hauis,vatsat
Etukyykky 2x6-10
Jalkaprässi 2x6-10
Askelkyykky 2x6-10
Pohkeet istuen 2x6-10
Hauis scott 2x6-10
Vatsat lisäpainoilla2x6-10
No niin, kysyisin,että onko järkevää ottaa mavea 2kertaa viikossa.Hulkin ohjelmassa se oli vain kerran ja silloinkin sjmv.Täytyy tosin todeta,että mave kulkee tosi hyvin kun en ole sitä ennen tehnyt, joka reenissä olen pystynyt lisäämään 5kiloa tankoon.
Sitten penkkiin, joka on aiheuttanut minulle harmaita hiuksia eli
teen sitä 2x6 systeemillä ja se on pysähtynyt 92,5 kiloon, joskus 4vuotta sitten kun en muuta reenannut kuin penkkiä maksimi oli 110kg.Miten penkkitulosta ylös? Olen suunnittellut Boris Sheikon ohjelman koittamista,mutta en tiedä miten se kävisi tähän 2-jakoiseen.
Sitten noista ojentajista,Hulkin alkuperäisessä ohjelmassa myös jalkapäivinä oli ojentajia,toisena päivänä ranskalainen,toisena taljapunnerrus,itselläni noi dipit tuntuu jo rankaisevan niin paljon ojentajia,että en oikein tiedä kannattaako tehdä?
Muuten todella huippuohjelma voimatasot nousseet huimasti ja massaakin tullut mukavasti.Esim. leukoja tein pari kuukautta sitten hikiseen 15,nyt menee 15kg lisäpainolla sama, joten kiitos Hulkille,joka tosin taitaa olla nyt tuon doggcrappin pauloissa. Suosittelen tätä ohjelmaa kaikille aloittelijoille !