2- jakoisesta ohjelmastani.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä viimeviikolla alotin 2 jakoisen ohjelman lähinnä
tästä foorumistä löytämillä tiedoilla, mutta mieleeni kopsahti ajatus
että onko 3 sarjaa/ kierto, rinnalle liian vähän?
kun treenaan sen 4 viikkoon, niin ensimmäiseen rinta treeniin tulee 3 vinoo, ja sitten toiseen 3.......laitetaanpa vielä vatsoista sama kysely että paljon kannattaa vatsoja vetäistä treenikertaan jos on se 4 kierto.Tällä hetkellä joka toinen kerta 2 sarjaa vatuja ja sitten toiseen 2 sarjaa kylkiä??

Aiemmin olen hyviä tuloksia saavuttanu 4 - jakosella mutta pääty tuli sitten siinäkin vastaan ja kun ei ollut ruokaa varastossa riittävästi siihen 5 treeenin/vk ohjelma ehdotukseeni päädyin nyt sitten tähän 2 jakoseen, eli kokemuksia ei ole kun nyt toi edellinen viikko, ja itse asiassa hyvältä tuntu treenaaminen taas pitkästä aikaa. :piis:

japadahoe sanoi:
Elikkä viimeviikolla alotin 2 jakoisen ohjelman lähinnä
tästä foorumistä löytämillä tiedoilla, mutta mieleeni kopsahti ajatus
että onko 3 sarjaa/ kierto, rinnalle liian vähän?
kun treenaan sen 4 viikkoon, niin ensimmäiseen rinta treeniin tulee 3 vinoo, ja sitten toiseen 3.......laitetaanpa vielä vatsoista sama kysely että paljon kannattaa vatsoja vetäistä treenikertaan jos on se 4 kierto.Tällä hetkellä joka toinen kerta 2 sarjaa vatuja ja sitten toiseen 2 sarjaa kylkiä??

Aiemmin olen hyviä tuloksia saavuttanu 4 - jakosella mutta pääty tuli sitten siinäkin vastaan ja kun ei ollut ruokaa varastossa riittävästi siihen 5 treeenin/vk ohjelma ehdotukseeni päädyin nyt sitten tähän 2 jakoseen, eli kokemuksia ei ole kun nyt toi edellinen viikko, ja itse asiassa hyvältä tuntu treenaaminen taas pitkästä aikaa. :piis:
Viisaammat taas teilatkoon väitteeni jos siihen tarvetta näkevät, mutta mielestäni tuo tuo 6 sarjaa viikossa rinnalle riittää hyvin, ainakaan enempää en itse ottaisi. Itse treenasin 2-jakoisella ikäänkuin sisäänajo mielessä pitkän treenitauon jälkeen. Jätin joka sarjassa varastoon toiston tai pari. Välillä kuitenkin saatoin puskea positiiviseen loppuun.

Rinnalle tein 2-sarjaa/treeni. Esim. ekana rintapäivänä Penkki 2x5, toinen rintapäivä Vinopenkki kp. 2x10. Tähän tyyliin tein kaikki lihasryhmät. Tosin selälle ja jaloille enemmän sarjoja. Vatsoja en treenaisi joka kerta. Vaikkapa sitten joka toinen kerta pari sarjaa. Toinen treeni lisäpainoilla ja toinen ilman.

Itse olen ottanut 5-6 sarjaa/treeni eli yhteensä 10-12 sarjaa tullut rinnalle/viikko.

riippuen millä tehoilla otetaan toki.

esim.

rinta dippi 2x10, molemmat sarjat samalla painolla, viimeinen sarja tiukempi, kuitenkin viimeinenkin toisto omin voimin.

tasapenkki käsipainoilla 3x10, kaikki 3 sarjaa samalla painolla, viimeinen sarja tiukempi, kuitenkin viimeinenkin toisto omin voimin.

eli tälläisen treenin pystyin ottamaan huoletta 2x viikkoon eli sellaiset 10 sarjaa rinnalle, liikkeet voi olla eri, kuitenkin sellaisia perusliikkeitä.

Jeps eli otin ja lisäsin rinnan pääsarjalle, lisäks vielä tasapenkin/ levitykset koska se on lemppari liike, eli yhteensä tulee nyt noin 5 sarjaa/ krt ja se 10 sarjaa viikkoon....katellaan ja itketään sitten myöhemmin :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom