2 - jakoinen ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerbee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ensialkuun pahoittelen sitä että näitä löytyy varmaan jo miljoona, mutta sopivaa ohjelmaa en ole vielä löytänyt...

Salilla tulee käytyä kolmesti viikossa, mutta ongelmana on se, että, kun kyseessä on koulun sali niin aika ja laitteisto on hyvin rajattu. Aikaa per vuoro on 45 - 60 minuuttia, joten yksjakosella ohjelmalla ei tahdo tulla mitään, jos meinaa vähänkin monipuolisemmin treenata. Oon ajatellu et sellanen kaksjakonen vois olla hyvä, et tärkeimmät laitteet 2 kertaa viikkoon ja sitten vähemmän tärkeät kerran viikkoon. Tekemäni ohjelma:

Ma, Pe

- penkki
- vatsat
- ylätalja
- hauiskääntö
- olkapäät
- kyykky

Ke

- pohkeet
- alaselkä
- ojentajat
- alavatsat
- leuanveto
- viparit
- ranteet

Oon tosi alottelija näissä, et sanokaahan paranneltavaa tohon, tai jos keksitte jonkin paremman ohjelman jonka ehtii rajatussa ajassa tekemään.

Sitten sarjoista vielä niin pyrin tekemään 3 sarjaa per liike ja teen välillä massa, välillä voima treeniä.

aika turha tommonen 2½ jako aloittelialle, sulla tulee 3kertaa viikossa olkapäitä ja yläselkää esim. pääsetkö salile vain 2 päivänä viikossa?

tolla ajat itses muutamassa viikossa ylikuntoon. 1kerta per lihasryhmä viikossa on aloittelialle ihan tarpeeksi kun lihat jumittaa 4seuraavaa päivää treenistä.

edit: luin vähän huonosti, pääsetkin 3 kertaa, pistä 3 jakonen ohjelma jos meinaat vähän aikaa kuluttaa salilla.

Jos aika on tuolleen rajattu, niin ehkä 3-jakoinen voisi olla hyvä näin alkuun. 2-jakoisella tulee kiire jos ei kunto kestä vielä lyhkäsiä palautuksia, eli korkeintaan 90 sek mittaisia.

Itse tekisin nuin:
(tai jättäisin noi hauiskäännöt vielä pois), jää aikaa palautua, kunhan ei mitään erikoistekniikoita viljele sekaan kokoaikaa. Massahakuisesti jos reenaat niin se kolmijakonen on varmaan ihan pop.

Ma, Pe:

Penkki
Leuanveto/Ylätalja
Kyykky
Hauiskääntö
Ojentajat
Viparit

Ke:
Vatsoja
Kylkiä
Alaselkää
Pohkeita