Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäli tarkoitat wendlerillä 5/3/1 niin älä murehdi ykkösistä, perehdyt ohjelmaan niin huomaat että ainuttakaan ykköstä ei tehdä ekaan puoleenvuoteen@oupa Joo, edelliset 6vk meni 6-8x3-4 räjähtävästi, progressio 50->75% 1RM, ja näillä sarjoilla olis tarkoitus vetää taas 6-8vk (1. viikolla tuosta 75% 1RM aloittaen). Tuon jälkeen mahdollisesti wendler testiin, jos päänuppi sallii ykköset.
Jatkaisin itse kunnes ohjelma ei kehitä tuolla kokemuspohjalla. Et varmaan ole vielä neljässä kuukaudessa oppinut itsestäsi paljoakaan?
Kehitystä on hyvin tullut mutta alkaa tylsäksi käymään sekä salilla kävis miellään useemminkin kuin 3 kertaa viikossa.
polvirikko :(
Treeni 1a (voima toistot 4-6):
Tee ihmeessä selkää samat kuin rintaa, tuskin mitään hyötyä painottaa liikaa rintaa, ainakaan vastalihastensa yli.
Treeni 2a (voima toistot 4-6)
Ehkä enemmän Sjmv:tä
Ehkä "kylkiä" eli sivutaivutuksia vinopainoilla tai ketjuilla ja levypainoilla)
Treeni 1b (hypertrofia toistot 10-12)
Tee ihmeessä selkää samat kuin rintaa, tuskin mitään hyötyä painottaa liikaa rintaa, ainakaan vastalihastensa yli.
Ja vipunostoja varmaan taakse kun on jo pystypunnerrus & penkkiä ja dippejä, tai sitten sivulle & taakse
Treeni 2b (hypertrofia toistot 10-12)
Suosisin 1-Jalan prässiä, heikomman jalan mukaan toistot.
Ja tekisin enemmän koukistuksia[tai ainakin sjmv:tä 2a:ssa, ehkä molempi parempi?]
Myös ehkä Jalannostoja+Rutistuksia toisen syviin lihaksiin keskittyvän liikken sijaan?

Mikäli tarkoitat wendlerillä 5/3/1 niin älä murehdi ykkösistä, perehdyt ohjelmaan niin huomaat että ainuttakaan ykköstä ei tehdä ekaan puoleenvuoteen
Mun vaakani piirtää automaattisesti käyrää, helppo seurata painon pidempiaikaisia vaihteluita.
Kiinostais kovasti hankkia tuollainen! Mikä merkki, mistä ostit?
Vaaka on Polar Balance. Se päivittää kätevästi lukeman tähän V800:een mikä mulla on aina ranteessa. Siitä sit puhelimeen ja pilvipalveluun. Käppyrää voi tarkastella puhelimessa ja selaimessa.
Hirmu kätevä systeemi. Mutta ainakin silloin kun sen hankin, se ei millään tapaa tukenut voimaharjoittelua. Pitää olla asettamatta mitään painotavoitetta (Polari ymmärtää, että AINA halutaan pudottaa painoa) ja olla välittämättä kun se jäkättää, että painosi on nousussa.
EDIT: Mutta nyt jos tyhjästä lähtisin rakentamaan systeemiä, en ostaisi Polaria enää. Android-kännysovellus on jatkuvasti rikki (ei synkkaa kunnolla). Ranteeseen hommaisin Garminin ja vaa'aksi joku wifi-malli, joka päivittää itsekeen wifin yli ilman, että täytyy rannelaitteeseen synkata.
Hei sellainen kysymys 2 jakoisesta .olen kohta tehnyt kuukaden 2 jakoista työntävät ja vetävät 4x viikkoon ja hyvältä on tuntunut.en jaksa postaa koko ohjelmaa,käytän raskaita perusliikkeitä.sellanen kysymys että kun teen kropan 2 kertaa läpi, niin oon tehnyt 2 liikettä per lihas treeneissä ja hyvältä on tuntunut nii jatkanko samaa rataa
Tämän ketjun aloituspostin ohjelma näytti nopealla vilkaisulla ihan hyvältä. Jos teet vain 3 treeniä viikossa voit pikkuhiljaa lisäillä esim yhden pudotuksen tai yhden pakkotoiston viimeiseen sarjaan. Nuo voimaliikkeet kannattaa tosin tehdä jonkun ohjelman mukaan.
Aloitin juuri reenaan tolla eloston 2- jakoisella ohjelmalla. Taustalla on dieetti ja missä vedin sain vedettyä rasvaa hyvin pois ja nyt tarkotus alkaa keräämään lisää lihaa kroppaan. Onko teistä ihan pöljää lisäillä tos ohjelmas treeniin "omia mausteita". Tarkotan esim alkuviikon voimatreeneissä (esim haukkarille tai ojentajille) paria liikettä superina tms. Isot moninivel- liikkeet isoilla kuormilla ilman säätöjä niinku on tarkotuski. Mietin myös että jos ton ohjelman toteuttais 2+3 niin että viikossa oisko 3 hypertrofiaan tähtäävää treeniä. Viikon vika treeni ois mulla ns prio- treeni missä treenaisin eniten priorisaatiota kaipaavia lihasryhmiä n 4vko putkeen. Vai onko nää taas niitä "testaa niin näet" juttuja
Mihin sen laittaisitte jos sen lisäisi ohjelmaan? Tai mihin vaihtaisi?