Montako tuntia ajattelit kerralla viettää salilla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Eipä toi mulla ainakaan ole liikaa ollut, ihan hyvin toiminut. Siis 6 sarjaa etureisiä per treeni 2-jakoisessa kun tekee 4 treeniä viikkoon eli 12 sarjaa etureisiä viikossa.sulla tulee jo yhdessä treenissä etureisille 6 sarjaa, mikä on liikaa jos meinaa sen 2krt/viikkoon tehdä![]()

Takaolkapäälaite on sellanen "reverse pec deck". Voit tehdä vaikka vipareita taakse käsipainoilla tai taljassa tuon tilalta tai sitten vaan takaolkapääsoutua.Nyt kysyn vain yksinkertaisesti, että mitä suosittelet aina mainitsemani liikkeen tilalle, ja siksi tässä threadissa kun elaston 2-jakoinen lähtee käyntiin nyt.
SJMV ->
Jalannostot ->
Pohkeet seisten/istuen ->
Eli noille neljälle liikkeelle etsin hyviä vaihtoehtoja, ja kun nyt varmasti joku kysyy, että miksi et tee noita? Niin aion tehdä, mutta nuo on liikkeet mitkä tulen heti ensimmäisenä sitten vaihtamaan, älä kysy miksi. :D
Ja mikä on takaolkapäälaite? Yritin googlettaa ja täältäkin etsiä, mutta ei löytänyt? Epäilen että omalta salilta ei löydy tuota, joten mitä tilalle esim. pystyykö taljassa vääntämään tai peckdeckissä?
Kiitoksia etukäteen!![]()
Miksi sitten teit uuden topicin etkä postannut sinneAngrod, Olen lukenut ja pajon hyviä ideoita sieltä olen saanutkin.

aika monessa lihasryhmässä liikaa.
esim. viikossa sarjamäärät
etureidet 8
taka 6
selkä 10
rinta 6
olkapäät 4-6
hauis 6
ojentajat 6
vatsat 6
pohkeet 6
Tarkoituksena toteuttaa ylärkoppa - alakroppa + vatsat jako. Jos yläkroppapäivänä tekee kulmasoutua/alataljasoutua 2krt/vko ja alakroppapäivänä kyykkyä ja SJMV 2krt/vko, niin ottaako alaselkä liikaa hittiä?? Jos ottaa, niin miten tälläinen jako voidaan sitten toteuttaa?:D
Ei ainakaan minulla ottanu yhtään alaselän päälle, ja tein juuri noita liikkeitä koko ajan ja useamman kuukauden pari kertaa viikossa.