Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JSL_84 sanoi:Miten kauan teillä menee tuollaisen treenin läpi vetäminen, siis mikä ensimmäisessä viestissä on tai jonkun samantapaisen?
tiieitiijuu sanoi:tekeekö joku muu sillätavalla, että vetää kevyenä viikkona normin 4-jakoisen ohjelman..?
Bricktop sanoi:Millekköhän päivälle kannattas pistää 2-jakoisessa julle kun ohjelma on tämännäköinen:
Timba79 sanoi:Tee vaikka SJMV:n kanssa vuorotellen, saat hyvää vaihtelua treeniin.
Bricktop sanoi:Tällä hetkellä pääsen salille vaan ke, pe ja su. eli tossa tulee aika harvoin sitten tehtyä tuo sjmv ja julle (9 päivän välein) jos ne vuorotreeneissä tekee. Tuntuu että kyykyssä heikoin kohta on tuolla keskivartalo/pakara-alueella kun meinaa perse karata liian taakse ja kyykky kaatua eteen tiukoissa sarjoissa, siksi lähinnä tuota jullea ajattelin mukaan.
Kride sanoi:Tästä threadista tulikin mieleen, niin kyselenkin tässä ketjussa, että miten 2-jakoisella saisi panostettua tiettyyn lihasryhmään?
Minulla on kädet selvästi jäljessä muuta kroppaa ja 2-jakoisesta nyt en olisi heti luopumassa. Tuntuu, ettei tuolla 2-jakoisella oikein kädet saa aivan niin pahaa rankaisua, kuin tarvitsisi.
Nykyisin siis jako on näin:
1. Etureidet, rinta, olkapäät, ojentajat
2. Selkä, takareidet, hauikset, pohkeet
Hauiksille tulee suoria sarjoja sen 2 sarjaa ja ojentajille 3.
Kride sanoi:Tästä threadista tulikin mieleen, niin kyselenkin tässä ketjussa, että miten 2-jakoisella saisi panostettua tiettyyn lihasryhmään?
Minulla on kädet selvästi jäljessä muuta kroppaa ja 2-jakoisesta nyt en olisi heti luopumassa. Tuntuu, ettei tuolla 2-jakoisella oikein kädet saa aivan niin pahaa rankaisua, kuin tarvitsisi.
Nykyisin siis jako on näin:
1. Etureidet, rinta, olkapäät, ojentajat
2. Selkä, takareidet, hauikset, pohkeet
Hauiksille tulee suoria sarjoja sen 2 sarjaa ja ojentajille 3.
Viisaammat taas teilatkoon väitteeni jos siihen tarvetta näkevät, mutta mielestäni tuo tuo 6 sarjaa viikossa rinnalle riittää hyvin, ainakaan enempää en itse ottaisi. Itse treenasin 2-jakoisella ikäänkuin sisäänajo mielessä pitkän treenitauon jälkeen. Jätin joka sarjassa varastoon toiston tai pari. Välillä kuitenkin saatoin puskea positiiviseen loppuun.japadahoe sanoi:Elikkä viimeviikolla alotin 2 jakoisen ohjelman lähinnä
tästä foorumistä löytämillä tiedoilla, mutta mieleeni kopsahti ajatus
että onko 3 sarjaa/ kierto, rinnalle liian vähän?
kun treenaan sen 4 viikkoon, niin ensimmäiseen rinta treeniin tulee 3 vinoo, ja sitten toiseen 3.......laitetaanpa vielä vatsoista sama kysely että paljon kannattaa vatsoja vetäistä treenikertaan jos on se 4 kierto.Tällä hetkellä joka toinen kerta 2 sarjaa vatuja ja sitten toiseen 2 sarjaa kylkiä??
Aiemmin olen hyviä tuloksia saavuttanu 4 - jakosella mutta pääty tuli sitten siinäkin vastaan ja kun ei ollut ruokaa varastossa riittävästi siihen 5 treeenin/vk ohjelma ehdotukseeni päädyin nyt sitten tähän 2 jakoseen, eli kokemuksia ei ole kun nyt toi edellinen viikko, ja itse asiassa hyvältä tuntu treenaaminen taas pitkästä aikaa. :piis:
S225T sanoi:No jonkinlaisen pyrähdyksen voi saada aikaan vaihtamalla jaon siihen toiseen perinteiseen:
1: kädet,jalat
2: rinta, selkä/olkapäät
Jos jalat ovat kondiksessa eivätkä vaadi erityishuomiota, tai kädet pahasti jäljessä, ei kannata hävetä tehdä niitä käsiä ensin kyseisessä treenissä.
Muista myös että niitä treenimetodeita ja sarjamääriä, palautuksia jne kannattaa aika-ajoin vaihdella.
Bricktop sanoi:Mulla on itelläni sama jako muuten paitsi pohkeitten tilalla vatsat. Vatsat treeniin mukaan jos et niitä jo tee.
S225T sanoi:No jonkinlaisen pyrähdyksen voi saada aikaan vaihtamalla jaon siihen toiseen perinteiseen:
1: kädet,jalat
2: rinta, selkä/olkapäät