- Ikä
- 43
Originally posted by Kroppamies
Ai toi hera olikin 14€/kilo. No mä katoin jotain ihan muuta. Jotku vetäsee illalla kananmunat, jotkut tonnikalat mut jos hinta/laatusuhdetta tavoitellaan, niin mikään ei voita tätä:
Itse kietaisen illalla 150g kaurahiutaleita sekoitettuna 3dl:aan maitoa. Sekoitus vaan ja eikun kietaisemaan. 3dl:ssa maitoa on 10g proteiiniä (3.3g/100g) ja 150g:ssa kaurahiutaleita 21g (14g/100g, ainakin elovenassa!). Eli 30gramman protskulataus vedettynä jossain alle 5 minuutissa, ja tällänen sekoitus joka ilta, niin en tajuu et kuka vetelee enää jotain protskujuomia sen jälkeen ku tota on testaillut. Makukin on oikeesti hyvä!! mukaan vaikka sokeria tai jotain. Jos päiväs tulee normaalisti vedettyä jotain 120g protskua niin tää nostaa arvon 150g:aan joka mun tapauksessa onkin jo yli 2g/painokiloa kohden. Ja kaurahiutaleiden proteiinigramman hinta on varmaan jossain 0.5 c/g luokkaa. maidonkin alle c/g. Ja jos joku väittää että lisäravinneproteiinien laatu / imeytyvyys ois jotenkin parempi niin voi mennä vetään ittensä jojoon. Tämä väite on täysin perätön.
Eli resepti oli:
-150g kaurahiutaleita (elovenaa!!, ei mitään pikakaurahiutaleita!)
-3dl maitoa
Sekoitus vaan ja sit juomaan. Tai itse kyllä ainakin lusikoin tota. Sen verran paksuu, lusikoimalla se menee kuitenkin nopeesti, sillä toi koko annos mahtuu reiluun puoleen litraan. Kokeilkaa! ette pety!
:lol1:
Onko tuossa mielestäsi ns hyvälaatuisia proteiineja? Suurin osa ei täällä edes laske päivittäisproteiinitarpeeseensa muita kuin liha-,kana-,kala,-muna-, maitotuotteista saadut. Mitä tarkoittaa "iltaisin"? Jos vedät ton satsin ennen nukkumaan menoa, niin suosittelen jättämään siitä hiilarit pois ja heraa/kaseiinia tilalle. Kukin taaplaa tyylillään. Ja kyllä lisäravinneproteiinien laatu/imeytyvyys on parempi kuin Elovenalla. Eli väitteesi on täysin perätön ts menen vetämään itseni jojoon.