>190cm ja >90kg kokemuksia ravinnosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Insu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itse tuohon ryhmään kuuluvana tahtoisin tietää, että millaisia ruokavalioita noudatatte?

Kalorilaskurit ovat joskus näyttäneet jopa heittämällä yli 4000kcal:n lukemia. Mielestäni tuo vaikuttaa jo varsin paljolta. Tuollaisen ruokamäärän raahamiseen kaupasta tarvitaan jo muutama opintotuki poikineen, jotta reipas bodarin alku saa massaa kasvatettua.

Ovatko tuollaiset kalorimäärät jo jostain bittiavaruuden tuulesta temmattuja vai raakaa totuutta?

Kyllä ne ihan hyvin paikkansa pitää.

Meikäläisellä on tällä hetkellä mittaa tuo 188cm ja painoa 91kg.
Kaloreita tulee päivässä sellaset 3500 about, ja tuolla tuntuu ainakin vielä selviävän :)

191/99-106 täällä. Dietillä oon popsinut 2000-2500Kcal tosin kulutuskin on minimaalinen, puntin lisäksi ei mitään muuta liikuntaa.
Bulkilla taasen menee 3000-4500, ja jos käyn töissä vielä niin 4500-6000Kcal uppoaa komeasti painon muuttumatta...

Kalorilaskurit ovat joskus näyttäneet jopa heittämällä yli 4000kcal:n lukemia. Mielestäni tuo vaikuttaa jo varsin paljolta. Tuollaisen ruokamäärän raahamiseen kaupasta tarvitaan jo muutama opintotuki poikineen, jotta reipas bodarin alku saa massaa kasvatettua.
QUOTE]

Ei kannata opiskella, mene töihin tai voita lotossa..
Niin se vaan on.. :arvi:

t:188cm126kg,köyhä mutta onnellinen....mutta köyhä.

Itse tuohon ryhmään kuuluvana tahtoisin tietää, että millaisia ruokavalioita noudatatte?

Ovatko tuollaiset kalorimäärät jo jostain bittiavaruuden tuulesta temmattuja vai raakaa totuutta?

Ilman mitään liikuntaa mulla tuo www.kalorilaskuri.fi näyttää peruskulutuksesksi 2500kcal.

Mä en kyllä tarkasti laske noita kaloreita mutta kai niitä aika paljon tulee bulkilla. 193cm/100kg ja vielä tehokas aineenvaihdunta takaavat sen että koko ajan täytyy jotain syödä jos haluaa että paino nousee. Itse asiassa kevyellä dieetillä oleminen on mulle paljon helpompaa kun ei aina tarvii miettii syömistä (mulla paino lähtee heti laskemaan jos syön vain sen verran kun on nälkä).

Vaikken enää opiskelija olekaan niin kyllä kaupassa tulee mietittyä mitä ostaa. Kaurahiutaleet, perunat, makarooni ja öljy on esim. aika halpoja ja niihin luulis opiskelijallakin olevan varaa. Enitenhän maksaa proteiinipitoset sapuskat eli niillä ei varmaan sitä kalorivajetta kannata paikkailla.

Litran pullosta rypsiöljyä saa 9000 kcal eikä maksa kuin muutaman euron :)

itellä 190/110 tahto olis kova saada tuo paino tonne alle 100kg mutta jos syön niin se ei liiku mihkään ja jos en syö niin tippuu mutta sitten taas ei jaksa.. ja ongelmana on että mitä sitä söis.. ja sitte olen vielä perso makealle.. :/

191cm/92kg mitat ja koitin kuukauden nostaa painoa ylöspäin 3500 kcal/päivä. Mihinkään ei noussut... Nyt uusi yritys 4000 kcal/päivä ja aerobiset harjoitukset minimiin.

Kalorilaskurit ovat joskus näyttäneet jopa heittämällä yli 4000kcal:n lukemia. Mielestäni tuo vaikuttaa jo varsin paljolta.

Oma kulutus massakaudella, 5000-7000 kcal. Paino 100 kg,pituus 190 cm.

Dietillä 3000-3300 kcal.

riisi, öljy, jauheliha, kana, peruna... ei se ruoka niiiiin kallista ole jos tekee ite. sit ostat tosi ison läjän proteiinia ja teet siitä maidosta ja öljstä aterian korvikkeita, hyvä esim iltapalaksi. mulla menee varmaan jotain >4000kcal. 7 ateriaa päivä ja palkkari päälle jos on salipäivä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom