- Ikä
- 40
Kaveri on yli 2m ja hyvin vetelee mavea.Aika yksilökohtaista tämäkin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
samout sanoi:tarkotakko pysty asennossa selkäsuorana vai kun on 90asteen kulmassa alhaalla ni siinä selkäsuorana. Meinaa ongelma mulla just ku selkä ei pysty oleen suorana ku pystyasennossa.
Miksi ei? Liikaa romua tangossa? Mavea ei kannata tehdä egoilupainoilla, siinä menee selkä hyvin nopeaan.samout sanoi:Meinaa ongelma mulla just ku selkä ei pysty oleen suorana ku pystyasennossa.
D.Yates sanoi:Miksi ei? Liikaa romua tangossa? Mavea ei kannata tehdä egoilupainoilla, siinä menee selkä hyvin nopeaan.
takalistoa alemmas ja selkä siihen n.45 asteen kulmaan. ainakin palstan jarre55 oli tämän tekniikan puolesta. jos selän pitää suorassa liikkeestä tulee romanialainen maastanosto, tai ainakin vastaava liike. mitä enemmän jalat nostavat sen parempana selkä pysyy IMO.PeteP_77 sanoi:Mulla pituutta 180cm.
Kokeilin eilen ekaa kertaa mavea tangolla ja 10kg limpuilla.
Pitääkö selkä olla ala-asennossa lattian kanssa saman suuntaisena ( n. 90ast, takalistoa taaksepäin ) vai takalistoa alemmas ja selkä pystympään n. 45astetta ?
Entä olkapäät, tangon yli vai "taakse" ?
Noston ylä-asennossa, pitääkö lantiota työntää eteenpäin ?
Jäätävä sanoi:Halffi, ilmesest tarkotat et ottaa painot jostai korkeemmalt kyytii? Ja jos joo ni eise auta muutaku ekan toiston ku sit taas alas laskies ne menee taas sinne alas
ja sama ongelma. Jos siis ihan oikeen ymmärsin. Toi sumomave täytyy koittaa jos onnistuis paremmi.. kiitos vinkistä..
Titaani sanoi:Olen 186 ja mavessa polviin kolisee... Pitää yrittää nojata sillä perseellä