19 vuotias ja 170cm, liian lyhyt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TomasL
  • Aloitettu Aloitettu
170-175cm on optimi mitta, yleensä kaikki tasot, kalusteet, tuolit, laitteet yms. sopii täydellisesti, mikään ei tunnu liian isolta tai liian pieneltä. Esim. ihmettelen vaan miten "isot pojat" mahtuu lentokoineissa istumaan jne.

T.171cm
Eipä ne kai mahdukkaan. Aina sitä kiroomista kuulee, kun joku 180 pitkä menee jo lentokoneeseen.

Ite myös joku 173 tai 174. Ja ihan sopiva mitta. En ainakaan kaipaa lisää pituuta runkoon. Mitä siitä hyötyy, jos on pidempi. Ei yksinkertaisesti mitään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sivuhuomautuksena vain että kyllä tietyt urheilulajit lisäävät pituutta jos niitä harrastaa kasvuiässä. Koripallo esim. kun koko ajan joutuu venymään että saisi pallon ilmassa. Ei se paljoa vaikuta, geenithän sen pituuden määrää ja riittävä ravinto. Mutta kyllä muutaman sentin pidemmäksi kasvaa jos harrastaa tiettyjä lajeja.

Sivuhuomautuksena vain että kyllä tietyt urheilulajit lisäävät pituutta jos niitä harrastaa kasvuiässä. Koripallo esim. kun koko ajan joutuu venymään että saisi pallon ilmassa. Ei se paljoa vaikuta, geenithän sen pituuden määrää ja riittävä ravinto. Mutta kyllä muutaman sentin pidemmäksi kasvaa jos harrastaa tiettyjä lajeja.
Toi kuulostaa niin urbaanilta, et kaipaan kyllä faktaa ennen kuin uskon.

En nyt ala nettiä kaivaan muutamaa minuuttia enempää, mutta sain jo väitteitäsi vastaan yhden tuloksen.

Nuoren urheilijan kasvu

Pekkarisen (1986) tutkimuksessa nuorilla hiih-
täjillä ei havaittu verrokeista poikkeavaa kas-
vua ja kehitystä. Tuloksen ovat vahvistaneet
muiden lajien harrastajilla myös
Wanne (1990)
ja Österback (1991).

Kasvuikäisen urheilijan ongelmat
Olli J Heinonen ja Urho M Kujala

Ite oon n. 170 cm ja jalat ylttää silti hyvin maahan. Mut onhan se hauskaa ku mimmi on korkkareilla melkein 20 cm pidempi - saa paljon katseita muilta :)

Tykkään pitkistä naisista :)

TomCruise_071720.jpg

mun ex-mies on 172cm pitkä, eikä mun mielestä mitenkään liian lyhyt, itse olen 169cm.

Tosi lohdullista thredin kysyjäkääpiölle ☺

Eiköhän se itsetunto ole vankempi jonkin muun kuin pituuden tai ruumiinkuvan ympärillä :) Räikkösen Kimiäkin varmaan vituttaa joka päivä kun syntyi niin lyhyeksi että mahtuu formulaan... ja Hornet -lentäjiä.

Sivuhuomautuksena vain että kyllä tietyt urheilulajit lisäävät pituutta jos niitä harrastaa kasvuiässä. Koripallo esim. kun koko ajan joutuu venymään että saisi pallon ilmassa.
:hyper:

Tuolla logiikalla aktiivinen runkkaus kasvuiässä pidentää heppiä.

Pari viikkoa sitte yks muijaki totesti mulle että "paljo mukavampi suudella sun mittasta ku ei tartte kurotella ylöspäin" ;)

Toisaalta jos pituuseroa on tarpeeksi miehen hyväksi, ei muijan tarvitse kurotella alaspäin kun..

Yle areenalla on Prisma studio. Siinä sanottiin, että miesnäyttelijät on monesti lyhyitä koska niillä on maskuliinisemmat kasvot. Pitkillä kasvuhormoni venyttää kasvojakin. Who gives a fuck tieto, mutta kun täällä vittuillaan lyhyille...

1980-luvun alussa Neuvostoliitossa, lähellä Uralia, tehtiin epähumaaneja ihmiskokeita. Niiden tarkotuksena oli selvittää standardi ihmisen mitta. Mitassa tuli yhdistyä jollain kauniilla tavalla SI-yksiköt ja ihmisten keskinmääräinen koko kyseisen yksilön elinympäristössä. 1982 tuo mitta salakuljetettiin Suomeen ja vuotta myöhemmin mut tehtiin sen mitan avulla. Oon suomalainen SI-standardi ihminen kaikissa mitoissa mitattuna.

Ite olen 171cm ja ei ole koskaan tarvinnu miettiä pituutta eikä ole oma pituus harmittanut. Kyllähän siitä joskus nuorempana sai kuulla vitsailua mut ei kyllä sillai että mielipahaa olis aiheittanu. Voin myös kertoa että ei se 171 senttiä ole mikään este naisen saannille, se on hyvä itsetunto mistä naiset tykkää ;)

Voin myös kertoa että ei se 171 senttiä ole mikään este naisen saannille, se on hyvä itsetunto mistä naiset tykkää ;)
Näinhän se nimenomaan on. 165 cm ja rasiaa tuli nuorempana ovista ja ikkunoista ja tulis perkele vieläkin jos metsästäisin baareissa. :D Useimpia naisia ei oikeasti tunnu kiinnostavan miehen pituus (joillakin tietysti on fiksaatio pitkiin miehiin, mutta niin on joillakin lyhyisiinkin) ja vielä parempi kun katselee niitä normaalipituisia naisia eikä mitään honkkeleita. Itse en ole kai mitään yli 175 senttistä edes yrittänyt ikinä, kun mä taas en yllätyspyllätys koe pitkiä naisia viehättävinä.

Mulla ei mitään kovin pitkiä miehiä oo ollut, pisin on 176 cm, koen lyhyemmän miehen miellyttävämmäksi, pitkät pelottaa :D

Tätä tuntuu olevan aika paljon liikkeellä: mm. mun viime ihastuksella on sama "trauma". :) Se on ite jotain 175-180cm, ja nyt sillä on taas joku vajaa 170 pitkä pätkä. Ite oon sen 191 cm.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom