19 vuotias ja 170cm, liian lyhyt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TomasL
  • Aloitettu Aloitettu
384514.jpg

Motonet. 19,90€.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älä huoli, kyllä nämäkin pärjäävät!

image-320439-panoV9free-fquo.jpg

Isänisä oli parhaimmillaan 165 senttiä, isä 171 ja itellä ei oo puoleentoista vuoteen tullu juurikaan enää mittaa (ellei sit jotain secret geenii jostain viel ilmaannu). Kyllähän se hieman harmittaa jäädä tuonne reippaasti alle keskimitan, kun muutama ystävätärkin on yli 180 senttiä pitkä. plussaa kuitenkin siitä, että lihakset erottuu paremmin. Etköhän sinäkin totu siihen lyhyempään varteen! :thumbs:

Helpompi tuohon 170 korteen on lihasta saada, voit kompensoida pituuttasi/lyhyyttäsi rakentamalla vaikuttavan kropan muuten. Ei tuo 170 mikään kääpiö edes ole, turha sitä on mietiskellä, muutaman vuoden kuluttua sitä et edes ajattele.

Itse olen 188 ja aina hoikka ja lihasten kiinnityskohdat tosi lyhyet -> eli turha kuvitella menestyvänsä kehonrakennuksessa tai missään voimalajissa. Toista se on sulla, kun voit lyhyemmillä raajoillasi päästä nopeammin parempiin tuloksiin ja esteettisempään kroppaan.

Ajattele positiivisesti ja tee "heikkoudestasi" voimavarasi.

Oon 182 ja pienempänä toivoin että musta kasvais ainaki 210 cm, ei kasvanu ei. Tunnen itseni aina lyhyeksi ihmiseks ku sellanen 2 metrinen kaappi kävelee vierestä :(

Jonkun mittarin mukaan 166cm.
Eikä kyllä haittaa vittuakaan, melkein toivoin että olisin jäänyt vielä lyhyemmäksi.
Se 51cm hanska näytti semisti järkälemäiseltä tässä paketissa. Onneksi tulin järkiini ja aloin vaan crossfistaan. Nyt näytän enään vaan kääpiötä.

170-175cm on optimi mitta, yleensä kaikki tasot, kalusteet, tuolit, laitteet yms. sopii täydellisesti, mikään ei tunnu liian isolta tai liian pieneltä. Esim. ihmettelen vaan miten "isot pojat" mahtuu lentokoineissa istumaan jne.

T.171cm

Mihinkäs sitä isoa kokoa nykymaailmassa oikein tarvitsee?

Myönnän kyllä että itsekin ottaisin muutaman sentin lisää jos saisin, mutta vain sen takia koska olen kuullut että jotkut naiset pitävät pitkistä miehistä. Tosin onhan niitä lyhyempiä naisiakin, jotka vielä yleensä ovat paljon söpömpiä tapauksia.

T: 174 cm

Suositut

Back
Ylös Bottom