17v jalkapalloilijalle ohjeita voima/nopeusreeniin ja palkkariin ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sope
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
35
Olen tässä jonkin aikaa miettinyt, että mikä olisi paras palkkari minulle.
Tälläinen on yleensä viikkoni:
Ma iltafutisreeni
Ti futisaamureeni, koulun jälkee oma voimareeni
Ke vapaa tai oma voimareeni
To futisaamureeni , ,iltafutisreeni tai oma voimareeni (riippuu ke)
Pe päiväfutisreeni ,ehkä iltafutisreeni
La vapaa
Su oma voimareeni

Futisreenit kestoltaan 1h 30min
Oma voimareeni ~2h , johon kuului ennen punttausta (oikeita liikeratoja reenasin)
Nykyään kikkailen voimareenit omalla painolla tai omapaino+lisäpainot(5-10kg)
punnerruksia,leuanvetoja,painonnostoliikkeitä,dippejä,ja tietenkin
vatsa -ja selkälihakset. Jonkin verran toki penkkiä,vipareita jne, kaikki normaalia nopeammin. Kerran viikos nopeutta, juoksuja ja liikkeet helvetin nopeesti, mutta hallitusti.
Hmm. Mitä pitäisi reenauksessani muuttaa? ainahan sitä jotain löytyy.
Kuinka reenaisin oikein että lihastasapaino kehittyisi. Lihastenkaan kasvu ei
toki olisi pahitteeksi..Ei minusta ole tulossa mitää ammattilaispelaajaa.
Pituutta pitäisi tulla vielä reilut 10cm..(täl hetkel 172cm)
PS. anteeksi että olin laiska ja en etsinyt foorumilta vastauksia , aika ei vain riitä :( [ :wanha: ] THKS!

hmm. helpommaksi? :D Kumpi: Reco 2 vai Dexal Pro Palautusjuoma
Reco2:n sisällön tiiätte ja jotku varmaa Dexalinki

Tässä tarkemmin Dexalista:

Ravintosisältö
(1 annos (5 dl) valmista juomaa veteen sekoitettuna)

Energiaa
800 kJ/190 kcal
Proteiinia
17,5 g
Hiilihydraatteja
28 g
Rasvaa
0,6 g
Magnesiumia
100 mg
Sinkkiä
7,5 mg
C-vitamiinia
100 mg
B1-vitamiinia
15 mg
B6-vitamiinia
4 mg
B12-vitamiinia
2,5 mg
E-vitamiinia
100 mg

entä evolution Phase 3? sanokaas ny joku näistä 3:sta vaihtoehdosta !

Phase 3 800g 17,50E

Samasta kaupasta heraa ja maltoa 1:1 suhde hera 8,90e malto 3,90e

Yhteensä 1600g 12,80E

Erona phase3 sisältää hera-isolaattia kun halpahera taas konsentraattia ja näiden ero palautumisessa menee varmaan kutakuinkin niin, että jos otat palautumis juoman treenin jälkeen ennen suihkua konsentraattia tai suihkun jälkeen isolaattia niin palauttava vaikutus on sama, eli mielestäni aivan turhaa hifistelyä.

Ainiin, on siina glutamiinia 5g, no sitäkin jos vättämättä kokee tarvitsevansa saa sitäkin omassa pussissaan(200g) sieltä. Omaan palkkariin heitän halpaheran ja malton lisäksi kreatiinia(ja o´boyta), jonka pitäisi tulla paljon ennen glutamiinia tärkeydessä(tuo kyllä pari kiloa painoakin)

Toi phase3 on itseasiassa kuitenkin aika hyvä ja halpa suhteessa moniin muihin valmiisiin palautusjuomiin mutta..,...

Eli tee nyt sitten omat valintasi näistä, johtopäätökset ovat jokaisen omat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää nyt ei oo varsinaisesti futikseen liittyvää mutta jalkoihin kyllä...
(en viittiny tehä uutta aihetta,koska kuitenkin mulle ruvettais pian valitteleen kun teen samasta asiasta monta "turhaa"aihetta)

Eli voiko esim.14v(-92)reenata jo "kovaa"etenkin jalkoja oon kiekkoilija ja pitäis saada poweria ja poweria etenkin alaraajoihin.

Tänään kun oli reenit niin tuntuu, että sitä voimaa tarvis ei niinkään Kimmoisuutta/räjähtävää voimaa enään...

Jos itse saan esim.Autotalliin Kyykky telineen+kyykky,prässin ja penkkin ja painoja jotain 250kg(Prässiin etenkin)niin voinko periaatteessa saman tien ruveta vääntämään?ja onko "voimasta"haittaa jos aikoo mennä nopeaa?

Oliskos muuten netissä jotain tekniikoiden opetus hommeleita etenkin video clippinä meinaan meijän paikka kunnan salilla ei oo oikeen "kokeneita"reenaajii joilta kysyä neuvvoja eikä rahna riitä siellä käymään.:curs:

Eikä vanhemmat oo mitään salihirmua eikä suvussakana ole jotenka tekniikoiden oppiminen on aika vaikeeta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom