17 v. poika kuollut penkille Ruotsissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kaakamo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse kun aikanaan nostin 120 kg penkistä, olin kotona ja yksin. Painoin alle 70 kg - siis kokoiselleni kohtuullisen vaarallinen (revähdysvaara) ykköspainoyritys. Olin yli 90 % varma, että nousee - muuten en olisi kokeillut. Etenin siihen sarja sarjalta pienemmistä painoista (se oli treenin 7. sarja). Tanko oli lyhyt ja lukot tiukasti kiinni, joten ainoa keino päästä alta olisi ollut "vatsanylirullaus" (mikä olisikin melko varmasti onnistunut).

Jos vielä joskus pääsen niihin painoihin (tai yli), toivon että "kärsivällisyys" riittää hankkia varmistaja. En tiedä, selittäisikö treenatessa kohonnut testosteronitaso sen tietyn "riskinottovalmiinvoittajafiiliksen", joka aina välillä raudan parissa puuhastellessa iskee (voiko jopa natuksi matalatestoinen treenaaja muka saada "testosteronihumalan"?). Ei kyllä näin "selvin päin" tunnu järkevältä laittaa terveyttään/henkeään yhden (tai edes kahden :D ) kortin varaan. Tuskin tangon alle kuollut treenaaja on kiva löytö vanhemmille (tai ylipäätään kenellekään)...

Suositut

Back
Ylös Bottom