17 v. poika kuollut penkille Ruotsissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kaakamo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei oo kyllä ihan kaikki ollu pojalla messissä, smithi on varmaan ainut vempula salilla mihin voi oikeesti jäädä väliin. Harmittava tapaus siltikin. :(

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Muistan kerran kokeilleeni joskus 14-vuotiaana yksin salilla käydessäni nostaa ykkösmaksimia ja treeni päätyi niin että en jaksanut nostaa 62,5 kiloa kuin jonkun 10 senttiä rinnasta jonka jälkeen äkkiä käänsin tangon koukkujen varaan. Ei ollu kaukana että ei ois käyny noin.

lurppa sanoi:
Muistan kerran kokeilleeni joskus 14-vuotiaana yksin salilla käydessäni nostaa ykkösmaksimia ja treeni päätyi niin että en jaksanut nostaa 62,5 kiloa kuin jonkun 10 senttiä rinnasta jonka jälkeen äkkiä käänsin tangon koukkujen varaan. Ei ollu kaukana että ei ois käyny noin.
Mut tolla oli ollu 130 kiloo tangossa ;) . 60 kilolla ei tapa edes kissaa.
Ikävä uutinen :( .

Ikävä tapaturma :(

Itselläni muutama vuosi takaperin 150 kiloa ei noussutkaan kun puoleen väliin ja eiku hitaasti painot rinnalle ja helvetinmoisella jännityksellä sain vieritettyä ne kylkiluiden yli mahan päälle. Tuloksena yks kylkiluu vain murtui ja melkein paskat housussa. Sen jälkeen en ole yksin enää nostanu.

Ruhli sanoi:
Joo onhan tuo surullista mutta ei kyllä vaikuta yhtään omaan penkkailuun.

Ei mullakaan.Me ollaan varmasti yhtä kovia jätkiä. highfive !

Käyttäkää turvarautoja!

EDIT Ja maalaisjärkeä gough timberjack gough

Tässä se taas nähtiin, Smith-kone on saatanasta. Ainoa hyvä käyttötarkoitus minkä mä olen sille keksinyt on olkapäiden venyttely (tanko aika ylös, kääntyy selin tankoon, tangosta kiinni).

quaz sanoi:
En käytä lukkoja just sen takia että jos jotain käy niin painot todennäköisesti tippuu pois. Aikoja sitten penkkiä tehdessä 75kg levyjä valahti maahan, onneksi..

kyl 75kg viel mahalle heittää ja siitä nopiaa ylös ei siinä mitää hätää :P

Tepes sanoi:
Tässä se taas nähtiin, Smith-kone on saatanasta. Ainoa hyvä käyttötarkoitus minkä mä olen sille keksinyt on olkapäiden venyttely (tanko aika ylös, kääntyy selin tankoon, tangosta kiinni).

Tosin esim. tämä Ove Rytter ei tunnu olevan ihan samaa mieltä joidenkin kanssa täällä tuosta smith-koneesta.

Just Smithmaskiner, som har fixerade skivstänger som man bara rör upp och ner, är de säkraste som finns så länge man använder dem rätt. Nu verkar det ju som att den här pojken inte gjorde det och då blir de också de farligaste.

Eli hän pitää noita smith-koneita oikein käytettynä varmimpina laitteina.
Toteaapa perään, että poika ei ilmeisesti tehnyt niin ja silloin ne ovat niitä vaarallisimpia.

Eli:
READ THE DAMN MANUAL!

:)

Syitähän voi olla monia, jos kädelle käyny jotain ettei sillä oo voinu tehä enää, menny vaikka poikki liiasta painosta tai joku lihas revenny.. tai sitte saanu jonku kohtauksen, tai sydän pysähtyny tai mitä tahansa tommosta.. tai sitte joku myrkyttäny sen ja asettanu raudat päälle lavastukseks.. mut en kyllä usko et varsinkaan jos se 130 kg ollu aivan liikaa ni olis nii tyhmä ollu että yksin koittanu väkisin kiskoo sitä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite rakastan treenaamista yksin, ja kyllä täytyy sanoa, että välillä pelottaa... Siksi olen siirtänyt maksimien haun ja muut vaativammat suoritukset tehtäväksi silloin kun salilla on muitakin. Vaikkei se sitten yhtä nautinnollista olekaan...:(

Treenatkaa nyt hyvät ihmiset sellaisilla painoilla, ettei tule riskiä jäädä painojen alle. Ja jos ykkösiä lähtee kokeilemaan niin AINA varmistaja taakse!!

Sääliä ei löydy meikäläiseltä yhtään jos sitten tuolla tavalla käy!

Niinkuin moni on täällä jo sanonut, käyttäkää tervettä maalaisjärkeä painojen suhteen. Sitäpaitsi jos on vielä yksin salilla niin kenelle siinä sitten on näyttämässä, että täältä pesee ja isoilla raudoilla? Eihän siellä ole edes kukaan todistamassa, että kaveri on vahva kuin härkä?

Mulla on sellainen motto, että varmistaja on ns spottaaja joka antaa vain lisäuskoa sarjaan eikä niin, että nostaa puolia toistomääristä, kun itse ei jaksa. Vähentäkää rautoja ja tehkää jokainen toisto itse!!!:thumbs:

Juzzi87 sanoi:
Jos halus testaa enkat, eikä vain näyttää muille..? ei kaikki ole samanlaisia :)

Tuo ei ollut jutun pääpointti. ;)

Ei mitään järkeä penkata yksin ilman turvarautoja. Joskus vuosia sitten isoisäni joutui salille tullessaan pelastamaan jonkun yksinpenkkaajan, jolla oli tanko kaulalla, tullessaan salille. Ja oli kyllä nöyrää poikaa tämä kaveri siinä vaiheessa. Näissä asioissa ei muuten ole mitään huvittavaa.

Ei jumaleissön :(

Johtuen omasta treeniajasta, treenaan aika usein yksin ja käytän penkissä AINA turvarautoja 60 kilon painoista alkaen. Kun ei sitä koskaan tiedä...

Evoluutio karsii.. sääli silti.

Eipä kyllä ole itelläkään tullut aikasemmin mieleen, että noinhan siinä tosiaan käy, jos ei käytä varmistusrautoja smithissä ja tanko jää rinnalle.

Aika harvalla väleillä tainnut olla tuossa smithissä ne koukkujen kiinnityspaikat. Ainakin kaikissa smitheissä, joita olen tähän asti käyttänyt, saa painot koukutettua joko pelkällä rinnan nostolla tai laskulla. Tai vähintäänkin potkaistua itsensä ja sen penkin pois sieltä alta, samalla kun koukuttaa sen tangon. Liekö ollut joku kiinteä penkki siinä Ruotsin giljotiinismithissä.

E. Se olikin poistanut ne koukut siitä tms.:nolo: Eli mitäs meni pelleilemään.

Todella harmillinen tapaturma, mutta sen siitä saa, kun ei tiedä painoista ja omista voimistaan mitään, tälläkertaa seuraus oli vakavin mahdollinen.

:[

sfl sanoi:
sen siitä saa, kun ei tiedä painoista ja omista voimistaan mitään

Hyvähän se on kuolleen jätkän tietämystä omista voimistaan nyt haukkua, mistä sitä voi tietää vaikka se olisi sillä kympin sarjan pumppaillut ja homma kusenut, kun asento "hajonnut".

Surullinen tapaus kyllä.

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom