Ei riitä mulle.Tää on vaa mun mielipide, mut vatsatreeniä on liikaa...Ite tekisin esim. vatsarutistukset
2*15 ja kylkiä 1*15. :whip:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei riitä mulle.Tää on vaa mun mielipide, mut vatsatreeniä on liikaa...Ite tekisin esim. vatsarutistukset
2*15 ja kylkiä 1*15. :whip:
Vaativat hiukan enemmän treeniä, kun niissä ei kuitenkaan loppujen lopuksi hierveästi ole voimaa, kestävyyttä, tai mitään muutakaan. Ja niitä pitää olla kun vedossa kuitenkin maksimi tällä hetkellä 150 kilon paremmalla puolella ja vuoden päästä lähentelee kahtasataa. Ja vedossa kuitenkin täytyy olla hyvät vatsat, koska ne tukevat selkää, ja mulla on selkä muutenkin jo huonossa kunnossa.Miksikäs ei riitä?
Joo mut ei tarvi kun yks pien mut oikeenlainen nippasu niin selkä on kipee monta päivää. Kun kerran olen kokeillut maksimit ilman vyötä, nousi 140kg. Seuraavana päivänä selkä niksahti jotenkin, oli jo ennestään kipee, mut sen jälkeen oli kipeä yli 2 viikkoa. Ja yleensä vetotreenin jälkeen myös selkä on kipeä, mut se menee yleensä aamuun mennessä ohi. Ja tosta nousukiidosta, niin veto on mulla se mikä kehittyy nopeimmin, en tiedä miksi. 1.5.2007 aloitin, siitä on noussut penkki 20kg, kyykky 30kg ja veto yli 50kg, melkein 60kg. En ole ihan tarkkaa maksimia testannut, mutta kyllä se siellä 160 kilon hujaikoilla heiluu.ei kai selkä kovin huonossa kunnossa voi olla , kun tollatti vetelet ja meinaat ,että nousukiito jatkuu...