16-vuotiaan lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jonsquq
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko haittaa tåmän ikäiselle jos ottaa reenin jälkeen heraa ja maltoa sekaisin?

Kulten Galtra sanoi, ei mitään haittaa. Itse kun aloittelin 16-kesäisenä salihommia niin heti lähdin itse sekoittelemaan palkkarit. Kannattaa etsiä täältä vähän ohjeita proden ja malton sekoitussuhteeseen. Itse olen yleensä laittanut 2:1 suhteessa, eli jos laitat 50g prodea niin silloin 25g maltoa. Tämä on toiminut minulla hyvin, toki jokaiselle oma suhde löytyy vain kokeilemalla.

Tämänkin ois voinu laittaa alottelijoiden peruskysymyksiin :)

Joo no ajattelin mutta sitten päädyin sen tänne laittamaan :D
Kertyykö tuo malto muuten ympäri kehoa ettei kumminkaan vyötärölle? Ja kun pyörällä kulkee salille niin sitä pääsee ottamaan joskus jopa vasta puoli tuntia reenin jälkeen niin onko tästäkään niin suurta haittaa?

25gemmiä ultra-anabolista maltoa on kyllä kova määrä, mutta jos vielä pyöräilet salille, niin en usko, että siitä kovin suurta osaa imeytyy jenkkiksiin.

Yksi hyvä niksi lyhentää maltonnauttimisikkunaa treenin jälkeen on hankkia alan liikkeissä myytäviä sekoitinastioita eli shakereitä. Näissä malto ja prode on yllättävän helppo kuljettaa myös salille jolloin tämä anabolinen herkku on nopeammin nautittavissa.

Joo no ajattelin mutta sitten päädyin sen tänne laittamaan :D
Kertyykö tuo malto muuten ympäri kehoa ettei kumminkaan vyötärölle? Ja kun pyörällä kulkee salille niin sitä pääsee ottamaan joskus jopa vasta puoli tuntia reenin jälkeen niin onko tästäkään niin suurta haittaa?
Ei se minnekään kerry vaan muuttuu glukoosiksi kropassa ja käytetään energianlähteenä. Suosittelen ottamaan lukiossa biologiaa niin saat vähän perusjuttuja muistiin. Ja ostat kaupasta jonkun parin euron sheikkerin, isket jauheet sinne ja treenin jälkeen salin hanasta vettä sinne ja ääntä kohti. Ei tarvii kotiin asti oottaa.

Eli periaatteessa normi kotiruokakin menisi malton sijasta mutta malto on vain nopeampaa ottaa ja on nopea hiilihydraatti?. Ja sen malton jälkeen ei tarvitse/voi enää syödä sitå kotiruokaa :D ?

Eli periaatteessa normi kotiruokakin menisi malton sijasta mutta malto on vain nopeampaa ottaa ja on nopea hiilihydraatti?. Ja sen malton jälkeen ei tarvitse/voi enää syödä sitå kotiruokaa :D ?

Nopea hiilihydraatti -> käytetään kovan treenin jälkeen kropassa nopeasti energiana. Kotiruoka terminä on jo niin harhaanjohtava, etten siihen ota kantaa, muuten kuin että pastat ja riisit mielellään täysjyvää. Malto ei korvaa ravinnossa hitaita hiilihydraatteja, jotka pitävät kylläisenä pidempään ja ovat hellempiä verensokeriarvoille.

Hakutoiminnolla löytyy varmasti kymmenittäin thredejä ja sadoittain viestejä aiheesta, kokeile katsoa sieltä lisätietoa.

Viimeksi muokattu:

Luepa täältä noita aloittelijoiden osion sticky-ketjuja kun taitaa olla perusasiat ihan hukassa, no offence. Ja todellakin syöt sen palkkarin jälkeen vielä tavallista ruokaa niin paljon kun napa vetää. Ei se palkkari riitä mihinkään.

Lähetään siitä, että pistät nuo normaali ruoka asiat kuntoon ennenkuin alat miettimään, kuinka tärkä joku malto on sulle.

Mistä ihmiset edes saa päähän, että hera tai malto olisi jollekkin vaarallista iästä riippuen? samaa paskaa veetään koko ikä eri muodossa vain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom