16-Vuotiaalle apua

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ota kuukausi ohjeen mukaan tota novedexiä. Lueppas Jay Jay tuoteseloste tuosta novedex xt:tä ennenku kyselet mihin sitä tarvii.

No kuule ihan tosissaan näin ajattelin.
Jotkut ehkä haluavat tietää sen ! :wtf:

Tuohon novedexiin päädyin siinä mielessä että taitaa vähän tehokkaampaa troppia olla ja koska oli kunnon roimassa alennuksessa siellä mistä tilasin.
Juoksu ei maistu ei, kun vielä on tällänen 100 kilonen melkeen 2-3 vuotta ylipainoisena ollut henkilö lähtee juoksemaan ei hyvää seuraa.
Kiitos ATL:lle viimein hyvistä neuvoista kun tämäkin ketju näytti täyttyvän paskanjauhamisesta aluksi kuitenkin.

Tuohon novedexiin päädyin siinä mielessä että taitaa vähän tehokkaampaa troppia olla ja koska oli kunnon roimassa alennuksessa siellä mistä tilasin.
Juoksu ei maistu ei, kun vielä on tällänen 100 kilonen melkeen 2-3 vuotta ylipainoisena ollut henkilö lähtee juoksemaan ei hyvää seuraa.
Kiitos ATL:lle viimein hyvistä neuvoista kun tämäkin ketju näytti täyttyvän paskanjauhamisesta aluksi kuitenkin.

Millanen asenne sulla tohon juoksuun on? Siis kyllähän tonkin kokonen kaveri saadaan juoksemaan, mutta siinä pitää pari juttua ottaa huomioon ja lähinnä se ratkasee, että tahotko sä ees yrittää. Mites ku salitreeniä oot himassa vetänyt, niin jalat ollut yhtään mukana treenissä? Suosittelisin ainakin että 2x30min KÄVELYlenkki viikossa. Siitä ois hyvä lähtee. Ja siis 1. Se edistäis sun yleistä terveyttä aika helvetisti 2. Auttaa sitä painonpudotusta helvetisti.
Sanoisinko, että ainoa vaara mikä tossa sun juoksemisessa on tulee polviin, eli ne voi mennä helposti rikki, JOS on etureidet, takareidet yms. jalanlihakset huonossa kunnossa.
Jos englanti sujuu, niin http://www.youtube.com/watch?v=3QAfN9cskXE
Mutta jos tahdot yrittää aerobista alkaa tekemään, niin voin laittaa jotain juttuja, mitä ainakin kannattaa ottaa huomioon.

Pääasiassa mulla ainut ongelma tossa juoksussa on pohkeet koska ne menee täysin jumiin jo sanotaanko parin spurtin jälkeen.
Tästä siis johtuu sekin että kävely ei innosta niin kauheasti vaikka kyllähän se menee mutta miten on pyöräilyn laita?
Eikös sekin ole siis melkein yhtä hyvä kuin kävely/juoksu?
Ja vielä että miten on tuon HIIT:n laita voiko sen tehdä pyöräillen?

^ Voi tehdä muttei ole yhtä tehokas. Nimim. 9 Min HIIT kuntopyörällä done, 3 min juosten ja täysin kuollut.

betrayer
Mitä vittua tekee jollain rasvaprosenttimittarilla?

Ei mitää ku meiä isilläkää Siperiassa ei semmosia ollu ja siellä lihakset kasvoi työnteolla isommiksi ku Ahnuldilla. Ja kaurapuurolla perkele!

Pyöräilyä sitten suosittelin, mutta siinäkin on tosiaan tuo että ei siinä pohkeille tuu oikeen kunnolla rasitusta. Tee nyt ainakin salilla/himassa pohkeet ja muutenkin jalat läpi.

Ja jos tota pyöräilyn sopivuutta aatellaan laihutuksen kannalta, niin kyllä toimii. Ainakin näillä säillä saat kyllä energiaa kulumaan, kun ees vähän viittit liikkua. Mutta pyörällä HIIT:it ja sitten mieluiten 1-3 kertaa viikossa semmonen pitempi lenkki. Eli itse en ainakaan jättäis pelkkien HIIT:ien varaan tota liikuntaa.

Pääasiassa mulla ainut ongelma tossa juoksussa on pohkeet koska ne menee täysin jumiin jo sanotaanko parin spurtin jälkeen.
Tästä siis johtuu sekin että kävely ei innosta niin kauheasti vaikka kyllähän se menee mutta miten on pyöräilyn laita?
Eikös sekin ole siis melkein yhtä hyvä kuin kävely/juoksu?
Ja vielä että miten on tuon HIIT:n laita voiko sen tehdä pyöräillen?

Jos et ole juossut pitkään aikaan niin aloitat hitaasti, kevyellä hölkällä. Unohda kaikki spurtit, mäkivedot ja muut. Ensin totutetaan ne jalat liikkumiseen, eli haetaan ihan sitä peruskestävyyttä sinne pohjille. Tasavauhtinen kevyt hölkkä mieluiten pururadalla tai muulla pehmeällä alustalla niin parin viikon päästä ne pohkeet kestää jo ihan toisella tavalla. Lihasten kipeytyminen ja jumit tulevat olemaan ihan peruskauraa jos nyt todella aiot punttailla kunnolla ja sitä kehoasi muokata. HIIT:n voi tehdä pyöräillen, rasitus ei ole kuitenkaan sama. Pyöräily on sinällään ihan hyvää aerobista ja auttaa dieetillä siinä missä muutkin kulutusta lisäävät muodot. Voit myös kokeilla uimista, lempeää nivelille vaikka onkin tehokasta liikuntaa ja siihen potkuun panostamalla saat myös pohkeita mukaan.

Joo no tässä on nyt 10 viikon kesäloma edessä pian niin kerkee tekemään hyvin.
Pitää katsoa tuota HIIT:tiä tarkemmin ihan suht koht hyvältä vaikuttais ja sopivaltakin ihan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sellanen huomio tähän nyt että vaikka se aerobinen onkin terveellista ja muuta.. niin ei ole mikään ongelma dieetata ilman aerobista. Jos tavote on vaan saada läskiä pois niin helpoiten se onnistuu pelkän ruokavalion avulla. Varsinkin jos sitä painoa on se 100 kiloa niin ei ole mikään tarve ottaa sitä aerobista mukaan dieetille jos ei halua.

Jos ruokavalio on ollut ennen kiristelyä roskaruoka voittoinen, paljon kaikkee sokerimättöä niin kyllä alkuun riittää ihan että siistii sen ruokavalion ja liikkuu normaalisti. Kun homma on lähtenyt käyntiin niin pikku hiljaa lisäilet sitä aeroobista, HIIT, ihan mitä liikuntamuotoa haluat, mutta kunhan sun kalorinkulutus nousee. Maltti on valttia ;)

Kaveri otti joka ilta kaljan kaks, söi huonosti vuoden ajan. Otti itteään niskasta kiinni ja jätti nää pois, söi siististi. Kuukaudessa ilman liikunnan lisäystä lähti jo jonkun verran ja myöhemmin alkoi liikkua enemmän. Nyt 30kg kevyempänä.

Joo no pääasiassa on halua ottaa se aerobinen mukaan oonhan mä polkenut jo tossa viikottain monta kymmentä kilometriä ettei siitä oo kiinni.
Ei kuitenkaan paino tunnu tippuvan kun oon vetäny vuoropäivin melkee ihan perus treenin eli haius/selkä ja toisena ojentajat/olkapäät/rinta tyyliin, että en sitten tiedä oonko mahollisesti saanu pudotetun fläsän takasin lihaksena (mahdollista edes? aloittelijalle?)

Joo no pääasiassa on halua ottaa se aerobinen mukaan oonhan mä polkenut jo tossa viikottain monta kymmentä kilometriä ettei siitä oo kiinni.
Ei kuitenkaan paino tunnu tippuvan kun oon vetäny vuoropäivin melkee ihan perus treenin eli haius/selkä ja toisena ojentajat/olkapäät/rinta tyyliin, että en sitten tiedä oonko mahollisesti saanu pudotetun fläsän takasin lihaksena (mahdollista edes? aloittelijalle?)

Tuosta läskin polttamisesta ja samaan aikaan lihaksen rakentamisesta ollaan vähän montaa mieltä, että onko mahdollista. Jos on, niin aloittelijalla.. mutta jos tosiaan tuntuu ettei se paino tipu eikä peilikuvassakaan näy muutosta, niin tarkista kalorit. Paljon syöt tällä hetkellä kcal per päivä?

Peilikuva siitä muuttunu että lihasta on tullut näkyvästi ja tästä oon jo saanut kuulla vanhemmiltakin ihan tarpeeks.
Tänään vasta meni terveydenhoitaja kuitenkin (vitun olevinaan täysi expertti) sanomaan että oon lihonu sairaalloisesti (paskanvitut oo lihonu mitään oispa nähnyt entiset minut mahoineni.....)
katsoi pituuden vituralleen muka oon kutistunu 5cm ja painonkin otti täysvarustuksessa eli farkut huppari ja muut vaatteet päällä + taskut täynnä tavaraa (noin 5kg siinä (ite mittasin painon aamulla oli 5kg vähemmän kuin tämä terveydenhoitajan paino...) Ja niin painoindeksi viturallaan kuulemma armeijaan en pääsisi näissä mitoissa (ja vitut varmalla pääsisin...).
Tulipahan todistettua miten tyhmä ihminen voi olla.
Vaikka kuinka asiantuntija olisikin.

Joo no hänen mukaansa en pääsisi armeijaan.
Oli kyllä kestämistä siinä etten ruvennut sille huutaa että ootkohan sä nyt ihan oikeesti asiantuntija missään asiassa...
Ihan kouluterveydenhoitaja oli rupes mulle näyttämään jotain vitun painoindeksiä niin meinasin ruveta nauramaan sille siitä mutta ihan miten vaan hän haluaa :dance:

Elikkäs nytkun saapui nuo novedexit niin alan samantien käyttämään raportoin sitten tarkemmin miten tuhoan elimistöäni niillä.

Elikkäs nytkun saapui nuo novedexit niin alan samantien käyttämään raportoin sitten tarkemmin miten tuhoan elimistöäni niillä.

Sitkeesti kyl haluut kokeilla :D sun päätös se on, sun keho. Sua on varoitettu ;)

En olisi huolissani suoranaisista haittavaikutuksista, vaan ennemminkin tuosta asenteesta. Mutta mies tekee mitä miehen on tehtävä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom