Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohon novedexiin päädyin siinä mielessä että taitaa vähän tehokkaampaa troppia olla ja koska oli kunnon roimassa alennuksessa siellä mistä tilasin.
Juoksu ei maistu ei, kun vielä on tällänen 100 kilonen melkeen 2-3 vuotta ylipainoisena ollut henkilö lähtee juoksemaan ei hyvää seuraa.
Kiitos ATL:lle viimein hyvistä neuvoista kun tämäkin ketju näytti täyttyvän paskanjauhamisesta aluksi kuitenkin.
betrayer
Mitä vittua tekee jollain rasvaprosenttimittarilla?
Pääasiassa mulla ainut ongelma tossa juoksussa on pohkeet koska ne menee täysin jumiin jo sanotaanko parin spurtin jälkeen.
Tästä siis johtuu sekin että kävely ei innosta niin kauheasti vaikka kyllähän se menee mutta miten on pyöräilyn laita?
Eikös sekin ole siis melkein yhtä hyvä kuin kävely/juoksu?
Ja vielä että miten on tuon HIIT:n laita voiko sen tehdä pyöräillen?
Joo no pääasiassa on halua ottaa se aerobinen mukaan oonhan mä polkenut jo tossa viikottain monta kymmentä kilometriä ettei siitä oo kiinni.
Ei kuitenkaan paino tunnu tippuvan kun oon vetäny vuoropäivin melkee ihan perus treenin eli haius/selkä ja toisena ojentajat/olkapäät/rinta tyyliin, että en sitten tiedä oonko mahollisesti saanu pudotetun fläsän takasin lihaksena (mahdollista edes? aloittelijalle?)
Elikkäs nytkun saapui nuo novedexit niin alan samantien käyttämään raportoin sitten tarkemmin miten tuhoan elimistöäni niillä.
Elikkäs nytkun saapui nuo novedexit niin alan samantien käyttämään raportoin sitten tarkemmin miten tuhoan elimistöäni niillä.