15v. nuorelle miehelle lisää lihasmassaa?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lexa-91
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
no toisaalta olet kyllä oikeassa. minun mielipide vaan perustuu omiin kokemuksiin, ettei tuossa iässä vielä tarvitse miettiä mitä syö kun kasvuun ne menee kuitenkin. kun pituus kasvu loppuu niin luusto ja lihakset alkaa kunnolla muovautua. varmaan kaikilla reenaajilla syöminen on tullut ajankohtaiseksi joskus 17-20 vuotiaina, kun jotain alkaa oikeasti tarttuakkin jos syö liikaa paskaa.

mutta kuten sanoin perustuu ihan omiin mietelmiin asian tiimoilta. :)

Fania sanoi:
no toisaalta olet kyllä oikeassa. minun mielipide vaan perustuu omiin kokemuksiin, ettei tuossa iässä vielä tarvitse miettiä mitä syö kun kasvuun ne menee kuitenkin. kun pituus kasvu loppuu niin luusto ja lihakset alkaa kunnolla muovautua. varmaan kaikilla reenaajilla syöminen on tullut ajankohtaiseksi joskus 17-20 vuotiaina, kun jotain alkaa oikeasti tarttuakkin jos syö liikaa paskaa.

Totta, ite puhuin tosta syömisestä nimenomaan reenaamisen kanssa, sillä on nimittäin hirveen iso merkitys just tolle luuston, lihaksiston ja pituuden kasvulle. Jos 15-vuotiaana alkaa reenaamaan kovaa ja ruokailu on "yksi lämmin ateria päivässä ja aamulla banaani" niin voi olla melko varma että aikusena et ole kauheasti pitempi kuin harjoittelun alkamispäivänäkään.

Jaaggo sanoi:
No siis kyllähän sitä lihasta voi viikonkin aikana saada jopa PARI *KILOA, esim bulgaarialaisella painonnostotsydeemillä, siihen kyl sisältyy alkuun ketogeeninen ja samal hullu reeni ja sit ite viikon puhteessa hullut kalori määrät... Mutta siis jatkuvaa selvää, kunnon kehitystä saavutetaan vasta monissa-, jopa vasta kymmenissä vuosissa!:)

täyttä paskaa!!!! viikossa 2kilooo haloo :david: :curs:

EI vittu mahollista !!!!

NGV sanoi:
On on, mutta ei natu konstein.

Kahta kiloa lihaskudosta ei saa KETÄÄN MITENKÄÄN MILLOINKAAN viikossa lisää. Massaa voi saada. Nesteitä voi saada. Pilluakin voi saada. Mutta 2 kiloa lihassäikeiden poikkipinta-alan kasvusta ei saa kukaan, natu or not.

Fania sanoi:

mutta kuten sanoin perustuu ihan omiin mietelmiin asian tiimoilta. :)

Imo on erittäin hyvä tietää, mitä pitää syödä ja paljonko pitää syödä. Aminohappojen kanssa pelleilyä nyt ei kauheasti tarvita tuossa iässä. Mä perustan tän väitteen omaan kokemukseen; kävin salilla 3 kertaa viikossa koko lukion ajan ja mitään ei tapahtunut. Nukuin 6 tuntia yössä ja söin karkkia.
Kyllä kateeksi käy jotain Keikon tapaista nuorta, joka sitten nostaa jo kakskymppisenä enemmän kuin minä ikinä. Ei mun nuoruudessa ollut Pakkotoistoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no ehkä pidin 15 vuotiasta nuorempana kuin onkaan..
hei! prkl! säähän saisit lähtä jo laskuvarjohyppykurssille! mistä pä olet? tuu lähimmälle kerholle, käy 5 pv kurssi ja ala hyppään! oisit varmaan 20 jo ihan PRO! :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom