Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siihen painotavoitteeseenkin kyllä pääsee, mutta fiksumpaa on päästä siihen terveellä massalla ja vähän hitaammin eikä läskiä kerryttämällä ja vauhdilla. Jos itse paino on tärkeä niin laittaa vaikka 10 kg painoliivin ylle ja pitää sitä 24/7 niin varmasti on painoa lisää. Ajaa saman asian kuin läski: hyödytöntä massaa.Mun mielestä tässä on nyt aika turha kenenkään leikkiä lääkäriä. Varmaan mikroravinteet ja lääkkeet ovat kunnossa tässä tilanteessa. Jos on asetettu painotavoite, niin ehkä tyydytään antamaan neuvoja kuinka päästä siihen.
Siihen painotavoitteeseenkin kyllä pääsee, mutta fiksumpaa on päästä siihen terveellä massalla ja vähän hitaammin eikä läskiä kerryttämällä ja vauhdilla. Jos itse paino on tärkeä niin laittaa vaikka 10 kg painoliivin ylle ja pitää sitä 24/7 niin varmasti on painoa lisää. Ajaa saman asian kuin läski: hyödytöntä massaa.
Kyllä itseänikin kiinnostaa, mitä tekemistä tuollaisella massanlisäystahdilla on osteoporoosin parantumisen kanssa ja ketjun aloittaja sen varmaan täällä kertookin, mikäli tietää. Mutta jos yhä haluat väittää, että on järkevämpää ottaa rauhassa painoa tässä tapauksessa, niin ala puhua siitä luun mineraalitiheydestä mieluummin.
Ajaa saman asian kuin läski: hyödytöntä massaa.