1400 kcal ruokavalio HELP

Oon tyttö ja painan 66 kg ja pituutta löytyy 167 cm.
Ajattelin, että noin 1400 kcal päivässä voisi olla mulle sopiva.
Voisiko joku ystävällisesti auttaa mua ja antaa vinkkejä, mitä kannattaa syödä ja kuinka paljon ja mihin kellonaikoihin?

Olen täysi aloittelija ja netistä en löytäny mulle sopivia vaihtoehtoja, joten tarvitsen apuanne :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
miksi noin alhaset kalorit? taidat olla lisäksi kovin nuori? sinuna heivaisin moiset kaloriajattelut helvettiin ja keskittyisit syömään ihan normaalia ruokaa lautasmallin mukaan niin että olet kylläinen :) mun mielipide on et kukaan perus tallaaja ei tarvitse tiettyjä kellonaikoja millon syödä ja mitä syödä, syöt kun on nälkä tai mielellään vähän ennen. kai sä oot tähänki asti syöny niin miksi sitä pitäis nyt muuttaa? :rolleyes:

miksi noin alhaset kalorit? taidat olla lisäksi kovin nuori? sinuna heivaisin moiset kaloriajattelut helvettiin ja keskittyisit syömään ihan normaalia ruokaa lautasmallin mukaan niin että olet kylläinen :) mun mielipide on et kukaan perus tallaaja ei tarvitse tiettyjä kellonaikoja millon syödä ja mitä syödä, syöt kun on nälkä tai mielellään vähän ennen. kai sä oot tähänki asti syöny niin miksi sitä pitäis nyt muuttaa? :rolleyes:

20 vuotta. Ja noin alhaiset kalorit siksi, että niin paljon ylimääräistä on tullut. Liikuntaa pystyn harrastamaan vain kevyttä, joten vähemmällä tai jopa lähes olemattomalla kulutuksella oon kelannut, että pitää syödäkin tosi vähän painon pudotukseen. :) En silti näistä tiiä, siksi kyselenkin neuvoja.

no millai sä nyt sit syöt? ja liikunta on kävelyä? ajattelet just niinku ei pitäs tehdä eli vetää ihan överivähän safkaa,aineenvaihdunta hidastuu entisestään ja tyssää siihen ja sittenhän et varmasti laihdu. en tiedä syötkö nyt paljon herkkuja vai miksi "ylimääräistä" on tullut mutta lähtisin siitä et herkut minimiin max kerta viikkoon ja muuten paljon rehuja ja kotiruokaa ja tarpeeksi vedenjuontia (pari litraa josset hikoile).

65g rasvaa, 100g proteiinia, 105g hiilaria päivän aikana ja jaat ton tasaisesti vaikkapa neljälle aterialle. Siihen kasvikset päälle joita ei tarvi laskea. Eipä siitä sen vaikeampaa tarvitse tehdä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom