1400 kcal ruokavalio HELP

Oon tyttö ja painan 66 kg ja pituutta löytyy 167 cm.
Ajattelin, että noin 1400 kcal päivässä voisi olla mulle sopiva.
Voisiko joku ystävällisesti auttaa mua ja antaa vinkkejä, mitä kannattaa syödä ja kuinka paljon ja mihin kellonaikoihin?

Olen täysi aloittelija ja netistä en löytäny mulle sopivia vaihtoehtoja, joten tarvitsen apuanne :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
miksi noin alhaset kalorit? taidat olla lisäksi kovin nuori? sinuna heivaisin moiset kaloriajattelut helvettiin ja keskittyisit syömään ihan normaalia ruokaa lautasmallin mukaan niin että olet kylläinen :) mun mielipide on et kukaan perus tallaaja ei tarvitse tiettyjä kellonaikoja millon syödä ja mitä syödä, syöt kun on nälkä tai mielellään vähän ennen. kai sä oot tähänki asti syöny niin miksi sitä pitäis nyt muuttaa? :rolleyes:

miksi noin alhaset kalorit? taidat olla lisäksi kovin nuori? sinuna heivaisin moiset kaloriajattelut helvettiin ja keskittyisit syömään ihan normaalia ruokaa lautasmallin mukaan niin että olet kylläinen :) mun mielipide on et kukaan perus tallaaja ei tarvitse tiettyjä kellonaikoja millon syödä ja mitä syödä, syöt kun on nälkä tai mielellään vähän ennen. kai sä oot tähänki asti syöny niin miksi sitä pitäis nyt muuttaa? :rolleyes:

20 vuotta. Ja noin alhaiset kalorit siksi, että niin paljon ylimääräistä on tullut. Liikuntaa pystyn harrastamaan vain kevyttä, joten vähemmällä tai jopa lähes olemattomalla kulutuksella oon kelannut, että pitää syödäkin tosi vähän painon pudotukseen. :) En silti näistä tiiä, siksi kyselenkin neuvoja.