13 vuotiaalle kotitreeni-ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Makke95
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli siis olen 13-vuotias poika ja haluaisin kotona treenata vähän paremman näköiseksi ja muuten.
Ihan hyvä kunto on jo, mutta ongelmana on se, etten keksi mitään monipuolisia juttuja, nostelen vaan levytangolla penkistä.

Eli siis multa löytyy vatsalihaslaite, penkki+levytanko+vähän painoja.
2 kg (-.-) käsipainot (ei kauheasti käytössä, pitäisi saada painavammat)

Jos joku vois tehä mulle treeniohjelman missä tehtäisiin kolmesti viikossa lihaskuntoa monipuolisesti.

Sisältyisi yllämainitut välineet, ja perusliikkeet (punnerrus yms.)

PS. Löytyy myös leuanveto-tanko.

Apuja kiitos!

4x10 Kyykky/Askelkyykky
3x10 Penkki
3x10 Kulmasoutu/Leuanveto
4x10 Pystypunnerrus
3x10 Hauiskääntö
3x20-30 vatsat ja selät

Tolla pääset alkuun mukavasti.

Mm.. Kulmasoutu, pystypunnerrus ja hauiskääntö on uusia asioita..

Mitä liikkeitä ne on?

Varmaan oon tehny, mutten oo kuullu virallista nimeä.
Muuten kiitos!

Bulgarialainen kyykky tangolla 4x15
Penkkipunnerrus 3x10
Etunojapunnerrus käsien alla paksut kirjat 1xMAX
Kulmasoutu/Leuanveto 3x12
Pystypunnerrus 2x12
Viparit tangolla 2x12
Hauiskääntö 3x15
Vatsat 3x15

Palatautus aina alle 2min. Laskuvaiheen teet sillä tavalla että se kestää 2sek, ja itse noston räjähtävästi oikealla tekniikalla, mahdollisimman suorasti ja hallitusti. Bulgarialainen kyykky menee niin, että laitat toisen jalan taakse tuolille ja tangon niskaan, ja sitten kyykkäät ihan normaalisti. Jos tanko sattuu niskaan, niin käytä googlea ja opettele kyykky tekniikka (suositeltavaa joka tapauksessa)!

Muuten.

Millähän painoilla mun kannattais tehä?
Siis paljonko rautaa tankoon?

Ku tanko on sellanen lasten 7.5kg vai mitähän se oli, niin sillä pelkästään ei pahemmin tulosta saada, mut löytyy kyllä semmotti painoja, että varmaan saan about 20 kg siihen.

Ja nuo viparit tangolla..

Teenkö mä vaan niin että nostan tangon kädet suorana siihen eteen (?)
Ja lasken alas, vai jotenkin muuten?

Muuten.

Millähän painoilla mun kannattais tehä?
Siis paljonko rautaa tankoon?

Ku tanko on sellanen lasten 7.5kg vai mitähän se oli, niin sillä pelkästään ei pahemmin tulosta saada, mut löytyy kyllä semmotti painoja, että varmaan saan about 20 kg siihen.

Ja nuo viparit tangolla..

Teenkö mä vaan niin että nostan tangon kädet suorana siihen eteen (?)
Ja lasken alas, vai jotenkin muuten?

No kai sä nyt laitat sen verran painoa että saat kunnon sarjan tehtyä ja väsyt siitä..

No tässä vaiheessa voi sanoa, että ei todellakaan riitä. Luultiin että siihen sinun tankoon saa suunnilleen 80kg painoa. Eli salille vaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kisahallilla ainakin stadissa näkyy enemmän, kuin tarpeeksi esiteinipoikia penkkiä runkkaamassa :/ Et sinne vaan.

Hmh..

No jaa..
Lähin sali on 8km päässä, sinne vois pyöräillä, mut seuraava on siinä 15-20km, eli kaupungin toisella laidalla melkeen, niin en jaksas lähtee.
Taian tehä vaan tota tokana annettua ohjelmaa..

Eikös se oo ihan hyvä?
Siis ei toi eka, vaan se toka mikä annettiin.

Käyt ostamassa kunnon tangon ja painoja tarpeeksi siihen tankoon ja vaikka jotkut säädettävät käsipainot, että saat vaihtelua treeniin.

Eli semmone iha perus 20kg tanko ja siihen painoja, plus säädettävät käsipainot?

Mistähän sais halvimmalla, koska mitä nyt tiiän, niin melkosen kalliita on ollut.

sun täytyy se ite selvittää, mut Wrangessa on laadukkaita sen voin sanoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom