12 - 6 - 3 -sarjat (?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cockton
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
44
Kun puhutaan että voimareeniin lyhyet sarjat, ja massareeniin vähän pidemmät, niin mitä saadaan jos sarjoille nostetaan painoa niin että toistot menee esim. 12-6-3.

sekametelisoppa.. eikös se niin ollut että tosissaan ei voi keskittyä kuin yhteen osa-alueeseen, voimaan tai massaan. voisihan tuo olla jonkunlainen kultainen keskitie jos ei tiedä kumpaa haluaa tai haluaa molempia.

Tuohan on joku laskeva puolipyramidi.

Mutta kuten edellä jo sanottiin, ennemmin jakaa treenit erillisiin massa ja voimakausiin, eikä koita saada kaikkea kerralla.

Timba79 sanoi:
Tuohan on joku laskeva puolipyramidi.

Mutta kuten edellä jo sanottiin, ennemmin jakaa treenit erillisiin massa ja voimakausiin, eikä koita saada kaikkea kerralla.

Höh... *kaikkihetimullenyt* :)

No ei, kiitoksia. Mietitäänpäs sitten lisää...

Tälläset sarjathan oli mm. Tom Princen Get Big Programmissa, mikä löytyy musclenetistä, eikö vain?

Onkos tällä hommalla jotain tekemistä sen kanssa, että lihakset saadaan "kulutettua" ihan loppuun asti?

Itse oon ainakin tuolla lailla tehny ainakin pääliikkeet ja aika hyvin on saanu paikat tukkoon.

Itse olen tehnyt pääliikkeen sarjoja jotenkin niin että 12-9-6-9-12, onko väärin? Apuliikkeet sitten normaalisti.

55DSL sanoi:
Itse olen tehnyt pääliikkeen sarjoja jotenkin niin että 12-9-6-9-12, onko väärin? Apuliikkeet sitten normaalisti.

Miksi siinä mikään väärin olisi. Kutosetkin nyt on vielä aikalailla kehotreeniä. Mutta mitään kovia kolmosia en pidempien sarjojen sekaan sotkisi.

Suositut

Back
Ylös Bottom