11 päivän kierto..

Tulin sellaiseen tulokseen työni takia, että 11päivän kierto vaikuttaa pakolta.

1: RINTA
2: LEPO

3: ETUREIDET JA POHKEET
4: LEPO

5: HAUIS JA OJENTAJA
6: LEPO

7: OLKAPÄÄT JA SELKÄ
8: LEPO

9: ALASELKÄ JA TAKAREIDET
10:LEPO

11:RINTA
.
.
.

MIELIPITEITÄ!!

Powermaster sanoi:
9päivän kierto vaikuttaa pakolta.

No eihän toi mikään pakko oo. Tuosta näkyy että pystyt käymään salilla joka toinen päivä. Jos teet vaikka 4-jakosella joka toinen päivä niin kierron pituudeksi tulee 8 päivää. Ja eikös toi oo muuten 10 päivän kierto tossa? ;)

Angel of Death sanoi:
No eihän toi mikään pakko oo. Tuosta näkyy että pystyt käymään salilla joka toinen päivä. Jos teet vaikka 4-jakosella joka toinen päivä niin kierron pituudeksi tulee 8 päivää.

Kiitos ehdotuksesta!

Pystyn käymään joka toinen päivä salilla kylläkin, ajasta ei olekkaan niin kiinni.
Jujuna on se että työni on fyysisesti raskasta ja eri työtehtävistä riippuen jokainen lihas joutuu käyttöön jossain vaiheessa. Nyt kun treeneissä kohdistuu noin yks lihasryhmä/päivä niin töissä pystyy paremmin katsomaan, ettei palautumaton lihas joudu rasitukseen esimerkiksi.

Mitä mieltä olette yleensä tälläsestä yli viikon painuvasta kierrosta?

Olen sillä kannalla ettei tota seitsemää päivää kannata etenkään punntiharjoituksessa pitää minään rajana!´

-edit- saisit treeni tosiaan menemään 8pv kiertoon, kun sijoitat kädet muihin treeneihin, kuten hauikset rinta-päivään ja ojentajat vaikka selkä tai olkapäivään.

olkapäät voisit ottaa selkäpäivältä vaikka rintaan. Tulee vähän tasaisempi jako.

Sukulaku sanoi:
olkapäät voisit ottaa selkäpäivältä vaikka rintaan. Tulee vähän tasaisempi jako.

Kiitos taas kommenteista!!

Tosta olkapäät ja rinta yhdistelmästä, olen kokeillut erilaisia yhdistelmiä, mutta tota yhdistelmää oon aina vieroksunut niin et on jääny välistä. Eikö penkit vie olkapäästä pahasti voimat ja toisin päin?

Niin ja miksi kiertoa pitäis ujuttaa 8 pv. kun olisi niin kiva tehdä ne kädet ihan omana päivänä niin kuin selkäkin.

Niin harrastukseni oli siis kehon rakennus, vaihtelevilla voiman lisäys inspiraatio buusteilla kuorrutettuna :rolleyes: ;)

Ei mitenkään paha kierto. Voit mielestäni sitten jonain päivänä ottaa täydentävänä sarjan/pari jos tuntuu, että palautuu. Esim. näin (siirsin hartiat rinta päivälle niinkuin sukulakukin oli ehdottanut)

1: RINTA, HARTIAT
3: ETUREIDET JA POHKEET (TAKAREIDET)
7: SELKÄ (HAUIS/TAKAOLKAPÄÄT/POHKEET)
9: ALASELKÄ JA TAKAREIDET (ETUREIDET/POHKEET)
KIERTO ALUSTA

Eli suluissa olevat on niitä, mitä voit tehdä tarvittaessa loppuun (sen sarjan tai pari).

Kiitos kommentista!!

sporter sanoi:
Ei mitenkään paha kierto. Voit mielestäni sitten jonain päivänä ottaa täydentävänä sarjan/pari jos tuntuu, että palautuu. Esim. näin (siirsin hartiat rinta päivälle niinkuin sukulakukin oli ehdottanut)

1: RINTA, HARTIAT
3: ETUREIDET JA POHKEET (TAKAREIDET)
7: SELKÄ (HAUIS/TAKAOLKAPÄÄT/POHKEET)
9: ALASELKÄ JA TAKAREIDET (ETUREIDET/POHKEET)
KIERTO ALUSTA

Eli suluissa olevat on niitä, mitä voit tehdä tarvittaessa loppuun (sen sarjan tai pari).

Niin pitää kokeilla miten jaksan samana päivänä kyykkyyä ja mavea(kuuluu takareisi treeniin)Tai jos sen sitten tekee jollai härvelillä vaa. Mut RINTA YHDESSÄ OLKAPÄIDEN kanssa puistattaa jo ajatuksenakin :wall: , mut ei kai sitä muute nii moni tekis jos se ei hyvä niin olis.

Kertoisitteko vielä mitkä liikkeet sopis yhteen yhdistelmässä:rinta ja olkapäät

Powermaster sanoi:
Kertoisitteko vielä mitkä liikkeet sopis yhteen yhdistelmässä:rinta ja olkapäät

No ei kai tossa mitään ihmeellistä oo. Eiköhän vaika seuraava perussetti toimis ihan hyvin:

-penkki
-vinopenkki kp:illa
-viparit selällään/pec-deck/ristikkäistalja

-pystypunnerrus
-viparit sivuille
-viparit taakse

Voithan tehdä näinkin:
rinta, hauis
olkapäät, ojentajat
Tuo taitaa olla vähän yleisempikin jako ja kuulemma ihan käteväkin jos käsien pitäminen yhdessä päivässä ei ole niin tärkeää.

Powermaster sanoi:
Niin ja miksi kiertoa pitäis ujuttaa 8 pv. kun olisi niin kiva tehdä ne kädet ihan omana päivänä niin kuin selkäkin.
Ei miksikään, ajattelin vain jos haluaisit treenit lyhyempään kiertoon..
Kaikki näyttää olevan OK tossa kierrossa. :thumbs:

Powermaster sanoi:
Ei miksikään, ajattelin vain jos haluaisit treenit lyhyempään kiertoon..
Kaikki näyttää olevan OK tossa kierrossa. :thumbs:

Sukulaku sanoi:
Voithan tehdä näinkin:
rinta, hauis
olkapäät, ojentajat
Tuo taitaa olla vähän yleisempikin jako ja kuulemma ihan käteväkin jos käsien pitäminen yhdessä päivässä ei ole niin tärkeää.

Ehdottomasti näin jos ei olkapäät sitten jostain syystä kehity joko todella hyvin tai ole muuten jotenkin edellä. Itse en saa mitään tehoja olkapää treeniin jos alla on kova rintatreeni.

Powermaster sanoi:
Kiitos taas kommenteista!!

Tosta olkapäät ja rinta yhdistelmästä, olen kokeillut erilaisia yhdistelmiä, mutta tota yhdistelmää oon aina vieroksunut niin et on jääny välistä. Eikö penkit vie olkapäästä pahasti voimat ja toisin päin?

Itse teen tälläisellä jonka olen parhaaksi todennut 1: rinta-hauis, 2:etureidet + pohkeet 3: lepo, 4: olkapäät-ojentajat ja 5: selkä-takareidet-pohkeet jonka jälkeen 2pvä lepoa. ja vatsat kerran viikkoon selän tai jalkojen yhteydessä, mutta sähän voisit tehdä tuon 8. päivän kierrolla niin että joka toinen päivä käyt salilla :)

Back
Ylös Bottom