10min.käsitreeni

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Juu itse lainasin Manfredin kirjan ja innostuin tosta käsitreenistä.
Ei hullumpi idea ja herra perusteleekin sen siinä kirjassaan :)

Eilen tällainen satsi Ojentajille
3xRanskalainen
3xOjentajatalja
1xojentajatalja polvillaan (olisi pitänyt tehdä vielä 2 sarjaa)

toi meni 9-10minuutissa..

Tuntuma lihaksessa oli kyllä melkoin. Ei tuo venyttely nyt ainakaan huonontanut sitä!

Laittakaas omia kokemuksianne ja mielipiteitänne 10 min käsitreenisä!

En ole Manfredin käsitreenejä kokeillut, mutta tosta venyttelystä yleisesti sen verran, että itse pyrin venyttelemään oikeastaan jokaisen sarjan välissä ja tietysti juuri sitä treenattavaa lihasta. Sellaisia 5-10 s venytyksiä. Liikkeiden välissä voi sitten jännitellä treenattavia lihaksia, näinhän tekivät käsittääkseni jo Arnold ja Franco Columbo aikoinaan.

Re: Venyttely?

Originally posted by O_D_E
Mitenkäs porukka venytteelee ojentajia kun en o hyvää liikettä löytäny?

Etsipä searchilla, ainakin 2 aiheelle omistettua threadia pitäisi löytyä. Hakusanat muistaakseni "ojentajan venyttely" tms.

Originally posted by Nipsu
Laittakaas omia kokemuksianne ja mielipiteitänne 10 min käsitreenisä!
Mä en oikein tykännyt kirjasta itsestään, tämä Manfred ei perustellut lähellekkään kaikkea mitä kirjassa suositeltiin tekemään. Vaikka moni juttu oli selvä, mutta olisin kuitenkin halunnut perustelut myös tuohon kirjaan, koska ei kaikki kuitenkaan tiedä miksi tekee niin ja näin. Sanottiin vaan tyyliin "tämä on erittäin tärkeää". Eipä ollut kirjalla mulle oikeastaan mitään annettavaa, tyyppi vain kehu voimiaan. Enkä oikein usko, että äijä olisi pystynyt tekemään 200 kilolla hauiskääntöä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom